komppaan edellisiä kaikki käyLateS kirjoitti:Just näin. Sama mulle vaikka vetäisi suoraan Suuresta Toivelaulukirjasta koko setin. Nekin kuulostaisi kuitenkin BruceltaLippe kirjoitti:Mulle kelpaa Brucelta kaikki, vaikka 3 tuntia ukkonooaa...
Mitään en haluaisi jättää kuulematta.
Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?
Re: Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?
No Surrender
juurikin näin - kaikki kelpaamotorhead kirjoitti:Tämä ketju on kyllä suurinta ajanhukkaa, mitä tällä foorumilla on nähty. Ja ketjun avaus vasta onkin mielenvikaista läppändeerosta, kun This Hard Land kappaleita EI haluttaisi kuulla. Täältä käy sitten seuraavaksi Iltalehden toimittaja repimässä otsikon: "This Hard Land fanikommuuni ei halua kuulla Brucen tuotannon helmiä Turun keikalla".
Tämän ketjun vois kyllä siirtää johonkin Hys hys ja piupalipaupali osastolle. Kun vaan lipun saisi, niin kyllä kaikki Brucen biisit kelpais.
No Surrender
-
- Jack Of All Trades
Land of Hope and ... ei vaan kestä ... varsinkaan livenä
Kaikki kelpaa, mutta jos 1 biisi pitäs löytää niin se on living on the edge of the world ehkä kamalin biisi brucen tuotannosta ja sanoitus lähes sama kuin nebraskan open all nightissa joka on kyllä ihan huippu kipale. Waitin' on a sunny day ei kyllä myöskään kuulu omiin suosikeihin.
-
- Downbound Train
Koska olen nähnyt vasta yhden keikan, niin kaikki käy. Mutta sanotaan vaikka, että ilman Risingia pärjään ihan hyvin.
"So walk tall or baby don't walk at all"
7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
Kaikki otetaan vastaan, mitä pomo soittaa.
Turpakäräjät tulee, kun sanon että Jack of All Trades ei oikein oo koskaan auennu mulle. Hitaasti vouvvaava unilaulu
Turpakäräjät tulee, kun sanon että Jack of All Trades ei oikein oo koskaan auennu mulle. Hitaasti vouvvaava unilaulu
When I die I don’t want no part of heaven, I would not do heaven’s work well
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
Kiinni on pysynyt munkin kohdalla. Ainoa biisi, minkä hyppään joka kerta levyllä.Judanssi kirjoitti:Kaikki otetaan vastaan, mitä pomo soittaa.
It ain't no sin to be glad you're alive
Kuten myös.kekko kirjoitti:Kiinni on pysynyt munkin kohdalla. Ainoa biisi, minkä hyppään joka kerta levyllä.Judanssi kirjoitti:Kaikki otetaan vastaan, mitä pomo soittaa.
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
and meet me tonight in Atlantic City"
Paranoid
Wanna change my clothes, my hair, my face
Sen verran täytyy tulla tänne huuteloon, että Passaicin teksteissä on BTXssäkin kyseenalaistamista ja sarkasmia. Passaic kirjoittaa kuitenkin omista keikoistaan mitä hän on kokenut ja niitä on pitkä lista. Ja haluaa varmaankin omiaan helmiä hälle. Listassa oli pitkä litania 100-60% kuultavia biisejä joiden tilalla vois olla jotain muutakin.
Eiks tarkoitus ollut kertoa henk.koht biisit mitä ei halua kuulla, ilman kyseenalaistamista? Eiks jeh.
Eiks tarkoitus ollut kertoa henk.koht biisit mitä ei halua kuulla, ilman kyseenalaistamista? Eiks jeh.