15.-16.02.2014 AAMI Park, Melbourne, Australia

Keskustelua vuoden 2014 keikoista
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1402
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: 15.-16.02.2014 AAMI Park, Melbourne, Australia

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

heikki o kirjoitti: Mikään yksittäinen biisi ei ainakaan minulle tee keikasta loistavaa. Kyllä siihen tarvitaan kokonaisuus.
Tästä ihan samaa mieltä.

Täsä suhteessa olenkin miettinyt näitä meidän valvojaisia. On hienoa, että joku jaksaa tweetata tai tekstata näitä biisejä reaaliajassa. Itseltä tuo ei onnistuisi, koska keikan aikana tavoitteena on päästä " sellaisiin tiloihin" että keskityminen on kyllä jossain ihan muualla kuin puhelimen räpeltämisessä...
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Avatar
Susanna
Jack Of All Trades
Viestit: 143
Liittynyt: 18.01.2013 22:56

Re: 15.-16.02.2014 AAMI Park, Melbourne, Australia

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Albumikeikoista: Mä oon ollu kolmella albumikeikalla viime kesänä ja onneks sattu 3 eri levyä :) Mua jäi vain harmittamaan se, että biisi, jota olen aina toivonut soitettiin hyvin pliisulla tavalla. Kyseessä on Pariisissa vedetty I'm on Fire. Tästä on muutama muu ollut samaa mieltä. Bruce ei ollut sillä fiiliksellä, mutta, kun se oli BitUSA-levyllä, niin se piti soittaa. Tää on ehkä syy sille, etten ole hirveän innoissani albumikeikoista. Fiilis välillä kärsii.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 15.-16.02.2014 AAMI Park, Melbourne, Australia

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Marlai kirjoitti: Mutta aatteleppa jos se soittaiskin albumikeikan lisäksi vaikka just SEN kappaleen jonka oot aina halunnut kuulla, tai jonkun jota se ei koskaan soita, niin eikö se yksi kappale riittäis siihen että jälkeenpäin aattelis, et "olipa huikeeta"...

Ja anteeksi tää jankuttaminen, mä lopetan sen nyt! ;)
Oletkos jo käynyt täällä http://www.thishardland.fi/viewtopic.php?f=27&t=114 esittäytymässä... ;)
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2036
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: 15.-16.02.2014 AAMI Park, Melbourne, Australia

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Nyt voi sitten keskittyä hiihtoon rauhassa.
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1702
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 15.-16.02.2014 AAMI Park, Melbourne, Australia

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

:) oli odotettavissa..
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: 15.-16.02.2014 AAMI Park, Melbourne, Australia

Viesti Kirjoittaja Salla »

Heeei tai siis huomenta kaikki! Itsekin on niin vähän keikkoja kolunnut, että albumikeikat on mulle tosi tuore ja herkullinen juttu. Oli unelmien täyttymys kuulla Darkness sekä BtR kokonaisuudessan. Se oli ihan käsittämätön fiilis. BitUSAn kuulin kaksi kertaa, Pariisissa ja Kilkennyssä. Kilkennyn keikkoihin oli noussut vähän liian kovat odotukset edellisten keikkojen settilistojen perusteella, mehän heitettiin vitsiä BitUSA keikasta, joten siellä kesti parisen minuuttia päästä hämmennyksestä ja jonkinlaisesta pettymyksestä yli. Ei siinä auttanut tai kannattanut kuitenkaan yhtään harmitella, olin Irlannissa ja Brucen keikalla, mitä sitä surkuttelemaan. Sitten nautinkin fiiliksestä ihan yhtä lujaa kuin muutenkin keikoilla...
Toki aina konserteissa on ihmisiä, jotka kuulee kappaleita ihan ensimmäistä kertaa, ja Brucen täytyy jokainen tyytyväisenä kotiin lähettää, mutta ymmärrän täysin, että ei nappaa kuulla samaa levyä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Sen verran ison slotin ne koko keikasta vie.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: 15.-16.02.2014 AAMI Park, Melbourne, Australia

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Joo niin ei huomaa mitä biisejä soitetaan :mrgreen:
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1398
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: 15.-16.02.2014 AAMI Park, Melbourne, Australia

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

MAINSET Start: 19.58

01. Born in the USA
02. Badlands
03. LUCKY TOWN
04. ROULETTE
05. GROWIN' UP (w/ extended story in the mid section)
06. Wrecking Ball
07. Death to My Hometown
08. High Hopes
09. Just Like Fire Would
10. LOST IN THE FLOOD (sign request)
11. Spirit in the Night (w/ extended spoken intro, talking about the Jersey Devil)

BORN TO RUN full album
12. Thunder Road
13. Tenth Avenue Freeze-Out
14. Night
15. Backstreets
16. Born to Run
17. She's the One
18. MEETING ACROSS THE RIVER
19. Jungleland

tässä on nyt hyvä pitää ruokatauko ja keskittyä hiihtoonkin
You´ll never walk alone
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: 15.-16.02.2014 AAMI Park, Melbourne, Australia

Viesti Kirjoittaja Salla »

Doddih, sehän tuli että poksahti!
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1702
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 15.-16.02.2014 AAMI Park, Melbourne, Australia

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Salla kirjoitti:Heeei tai siis huomenta kaikki! Itsekin on niin vähän keikkoja kolunnut, että albumikeikat on mulle tosi tuore ja herkullinen juttu. Oli unelmien täyttymys kuulla Darkness sekä BtR kokonaisuudessan. Se oli ihan käsittämätön fiilis. BitUSAn kuulin kaksi kertaa, Pariisissa ja Kilkennyssä. Kilkennyn keikkoihin oli noussut vähän liian kovat odotukset edellisten keikkojen settilistojen perusteella, mehän heitettiin vitsiä BitUSA keikasta, joten siellä kesti parisen minuuttia päästä hämmennyksestä ja jonkinlaisesta pettymyksestä yli. Ei siinä auttanut tai kannattanut kuitenkaan yhtään harmitella, olin Irlannissa ja Brucen keikalla, mitä sitä surkuttelemaan. Sitten nautinkin fiiliksestä ihan yhtä lujaa kuin muutenkin keikoilla...
Toki aina konserteissa on ihmisiä, jotka kuulee kappaleita ihan ensimmäistä kertaa, ja Brucen täytyy jokainen tyytyväisenä kotiin lähettää, mutta ymmärrän täysin, että ei nappaa kuulla samaa levyä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Sen verran ison slotin ne koko keikasta vie.
Itselle ainakin usein keikka on muodostuu aika paljon senkin mukaan miten sen itse kokee.. Opin tän g-borgin tokalla keikalla. Mikään settilista ei pelasta jos itsellä ei ole fiilis kohdallaan. Mä jaksan uskoa, että jos vaan ottaa sen kannan että ok albumi keikka mutta silti tää tulee olemaan hyvä keikka, luultavasti saa irti enemmän kun sillä että istuu kädet ristissä mököttämässä. Tähän mielipiteeseen mä vetoan että olen nähnyt erään bändin 4 täysin identtistä keikkaa ja silti ne oli sairaan hyviä keikkoja kaikki, ainoa *piipityksen aihe oli se että oli varaa vaan 4 keikkaan :)
Vastaa Viestiin