26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Ei hemmetti, ei raflaan fudista katsomaan paikallisten örveltäjien kanssa! Se viimekesäinen Kölnin miitti oli jo mun makuuni ihan rajalla, kun viereisessä pöydässä vedettiin kunnon kännejä ties minkä urheiluhuutojen säestyksellä vaikka telkkari ei ollut päällä. Mutta toisaalta, jos joku miitti on, niin kyllä mä sinne tulen oli se miten fudishenkinen tahansa, jos vain nimenhuutojen aikataulu antaa myöten. Saavun kaupunkiin ja lauantain puolella.

Mun meno on lauantaina Air Balticilla Hesa-Riika 14:10-15:10, Riika-München 16:35-17:50
ja paluu maanantaina SASilla München-Köpis 13:15-14:45, Köpis-Hesa 15:35-18:15 (no kun tämä oli halvin)

Majoitus vähän stadionin suunnalla Haus International Hostelissa eli ties missä räkälässä (mutta netti ja aamiainen löytyy) kaukana kaikesta, paitsi stadionia ympäröivästä puistosta.
PasiP1971
Born To Run
Viestit: 34
Liittynyt: 11.01.2013 15:34

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja PasiP1971 »

Futista peliin vaan. Viime vuoden käsipalloilijat ei Müncheniin löydä, mutta meteliä riittänee. Onko jollain paikallistuntemusta ja ehdotusta paikasta? Ramrodhan tuntee Saksan kaupungit. Ootko lähdössä Müncheniin?
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja pesku »

Tämä menee off topiciin, mutta elekee hermostukkee. Matkavinkki potkupalloilun ystäville.

Vuonna 2009 kävin keskustasta käsin helteisenä lauantai-päivänä Münchenin olympiastadionilla. Takaisin tullessa poikkesin

http://www.stadionanderschleissheimerst ... php?id=107

baarissa, jossa juuri valmistauduttiin Bayernin sen iltapäiväiseen otteluun. Tunnelma oli jotakuinkin katossa. Itse en jaksanut valtavan kävelyn jälkeen jäädä ottelua katsomaan. Ne, jotka jaksavat ja uskaltavat, niin tuossa voisi olla oiva kohde suorittaa potkupallomatkailua Bruce-matkailun lisäksi.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1402
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Mä komppaan Liisaa. Ei mitään futismööteä. Vaikka mulla olis kyllä oikeenlaisia vermeitä. Pojan kummisetä asuu toistaseksi siinä nurkilla Ulmissa, synttäreille tulee aina pehmosia pakettaja mistä putkahtaa aina Bayer Munchen kamaa....

Meidän revohka tulee kans paikalle jo la aamusta, oliskohan ollut finskin lähtö vähän jälkeen yhdeksän ja takas lennetään ma iltana. Hotelli on ihan siinä Haubtbahnhofin nurkilla. Siitä pääsee tosi näppärästi U tai S bahnilla tonne Olympiaparkkiin. Käytiin viime sykysynä jo vähän paikkoja tiedustelemassa...
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Ramrod
Lucky Man
Viestit: 411
Liittynyt: 12.01.2013 0:55

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Ramrod »

PasiP1971 kirjoitti:Futista peliin vaan. Viime vuoden käsipalloilijat ei Müncheniin löydä, mutta meteliä riittänee. Onko jollain paikallistuntemusta ja ehdotusta paikasta? Ramrodhan tuntee Saksan kaupungit. Ootko lähdössä Müncheniin?
En lähde tällä kertaa Muncheniin. Tuo kaupunki on minulle vähiten tuttuja Saksassa - käynyt vain kolme tai neljä kertaa. Joten en ole paras auttaja. Olympiastadionista kyllä tykkään kovasti.
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1458
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Dune »

Munchenin keikka lähenee..
Saas nähdä minkälainen tunnelma on olympia parkis, ei ehkä yhtä taianomainen ja lämmin henkinen keikka kun täällä koto suomes...
Meidän 4hengen äijjä seurueen varmaan löytää Hofbrauhaus: sista tai augustiner keller:ista tuoppeja kolistelemasta :)
Pitää vaan yrittää ettei mee liikaa tuolle tuoppi puolelle, muistaa jotain keikastakin .. Toisin kun Turussa olin ihan selvinpäin, mitä montaa kertaa ei tapahdu yleensä rokkikonsertissa :) mutta hauskaa oli ihan näinki välillä ..
Tämä onkin sitten mun luultavasti viimeinen Bruce keikka tältä kiertueelta... tai eihän sitä ikinä tiärä ;)
MrDune
Hansu
Growin' Up
Viestit: 76
Liittynyt: 21.04.2013 11:58

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Hansu »

Ainoa ilonaihe tässä Turun jälkeisessä masennuksessa on että Munchenin keikka tulossa :) Varmasti kaupunki sekaisin jos voittaa mestarien liigan (mitä en toivo koska joukkue kuuluu inhokkien joukkoon). Mutta onneksi Bruce kaupungissa :)
Ramrod
Lucky Man
Viestit: 411
Liittynyt: 12.01.2013 0:55

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Ramrod »

Hofbräuhausin isossa salissa lähdin kerran vetämään letkistä humpan tahtiin omalle porukalle. Vähän ajan päästä huomasin, että perässä on toista sataa jenkan vääntäjää.
Avatar
twister
Lucky Man
Viestit: 358
Liittynyt: 11.01.2013 12:28
Paikkakunta: Woods of Nurmijärvi

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja twister »

^ No nythän se Brucekin solahtaisi sinne hyvin http://www.ts.fi/kulttuuri/483062/Arvio ... urohumppaa :lol: :lol: :lol: :lol:
Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet. - Veikko Huovinen
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja pesku »

twister kirjoitti:^ No nythän se Brucekin solahtaisi sinne hyvin http://www.ts.fi/kulttuuri/483062/Arvio ... urohumppaa :lol: :lol: :lol: :lol:

Eikös se Turussa jo joukkuetta letkahumppaan harjoittanutkin.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Vastaa Viestiin