28.05.2013 AWD-Arena, Hannover, Germany

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2077
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: 28.05.2013 AWD-Arena, Hannover, Germany

Viesti Kirjoittaja kekko »

jannear2002 kirjoitti:
Ile kirjoitti:Roll of the Dice:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 9xZwMlwNAw" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiitti Ile linkistä. Hienolta kuulosti akustisena tää kappale
Joo, olishan tuo mukava kuulla, mutta tämä akustinen oli liian hidas makuuni. Ja tähän biisiin kuuluu ehdottomasti Royn kilkuttelu! Kiitos linkistä silti!
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: 28.05.2013 AWD-Arena, Hannover, Germany

Viesti Kirjoittaja Salla »

Candy's Boy, voi kiitos miljoonasti ihanista sanoista. :') Sitä vain kuunteli sydäntään ja toimi sen mukaan.
Uskon, että Hannoverissa tytöllä oli mahtava meininki päällä ja Bruce, bändi sekä yleisö tykkäsi. Riemu sekä onnellisuus on siinä hetkessä mittaamattoman suuria ja toivon/luulen, että kyseinen tyttö nautti tilanteesta koko sydämellään. :--)
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2993
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: 28.05.2013 AWD-Arena, Hannover, Germany

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

OT. Münchenissä Dark-tanssijoita oli ainakin viisi. Ei määrä korvaa laatua, Salla.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Jomppe74
Jack Of All Trades
Viestit: 211
Liittynyt: 24.04.2013 11:28

Re: 28.05.2013 AWD-Arena, Hannover, Germany

Viesti Kirjoittaja Jomppe74 »

Munchenin line dance oli joo aika pateettinen...;) Mutta jalat jäässä ei ihme:D
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 28.05.2013 AWD-Arena, Hannover, Germany

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Bowmore kirjoitti:OT. Münchenissä Dark-tanssijoita oli ainakin viisi. Ei määrä korvaa laatua, Salla.
Ensin siellä oli yksi "perinteinen" Brucen kanssa tanssija, ja kun se työnnettiin pois, Bruce veteli lavalle 6 kpl nuoria tyttöjä. Niiden kanssa ei tanssittu paritanssia, vaan ne pistettiin DitD:n loppuhuipennuksen ajaksi tanssimaan Brucen taakse ja sivuille, matkimaan eleitä ilman kitaroita ja huutamaan mikkiin sitä hei beibiä. Ei se niiden tanssitaito niin vakuuttanut, mutta parin tytön uskomattoman onnelliset ilmeet kyllä jäivät mieleen kun he lavalle päästyään halasivat toisiaan! Mielummin koko rivi näitä iloisia gogo-tyttöjä kuin yksi Bruceen liimautuva mimmi, jos Sallaa ei ole joka keikalla tarjolla.

Sillä keikalla Bruce teki kyllä aika monta fania erityisen onnelliseksi. Tanssijoita oli DitDin aikana lavalla kaiken kaikkiaan siis seitsemän, Waitingia lauloi kolme lasta (eikä yhtään huonosti), se ison Seaside/Rosalita-kyltin antanut lapsi pääsi kaksi kertaa lavalle, toinenkin kyltti kerättiin ja soitettiin ja Bruce vielä heitti hetken läppää sen ”isin sadas keikka, anna isin laulaa” -kyltin isin kanssa. Ainakin yksi niistä Waiting-lapsista taisi olla tämän isin lapsi. Kamera zoomasi myös mun lähelläni olleisiin ”horns rock” ja ”thank you Bruce” -kyltteihin keikan loppupuolella ja sai niiden pitelijät tosi iloisiksi.

Kaikki keski-catwalkin liepeillä olleet saivat fyysistä kontaktia tai vähintään katsekontaktia Brucen, Steven, hornsien ja taustalaulajien kanssa pariinkin otteeseen. Everett näki mut ja matki mun tanssiliikkeitäni hymyillen, jee vähän mä olin onnellinen! Ja Ed taisi kuulla kun mä sen yhden soolon perään karjuin hänen nimeään niin kovaa kun kurkusta lähti, ainakin hän kääntyi ja heilautti kättään! No mä nyt olin sillä keikalla vähän onnellinen muutenkin...

No joo, tää kuuluis München-ketjuun mutta ei se mitään. Lähetin tän jo.
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 28.05.2013 AWD-Arena, Hannover, Germany

Viesti Kirjoittaja pesku »

Jomppe74 kirjoitti:Munchenin line dance oli joo aika pateettinen...;) Mutta jalat jäässä ei ihme:D
Anteeksi jo etukäteen OT ja pilkunviilaus, mutta mitä tarkoitat sanalla "pateettinen"?
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Jomppe74
Jack Of All Trades
Viestit: 211
Liittynyt: 24.04.2013 11:28

Re: 28.05.2013 AWD-Arena, Hannover, Germany

Viesti Kirjoittaja Jomppe74 »

Quantity not Quality;)
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 28.05.2013 AWD-Arena, Hannover, Germany

Viesti Kirjoittaja mrk »

Drift ja Dice samassa videossa by dvddubbingguy

http://www.youtube.com/watch?v=mJNbO4W1QCs" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 28.05.2013 AWD-Arena, Hannover, Germany

Viesti Kirjoittaja mrk »

Drift Away olikin näköjään lähes sooloakustinen, se aiemmin linkittämäni veto viime syksyltä oli parempi. Olisi ollut torvisektiolle käyttöä. Ihan kiva kuitenkin näinkin ja Roll of the dice toimi.
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: 28.05.2013 AWD-Arena, Hannover, Germany

Viesti Kirjoittaja Salla »

Kiitos Bow ja kaikki muutkin. Oon täysin sanaton, hämmentynyt ja kiitollinen tästä uskomattomasta lämmöstä, jota oon saanut osakseni.

Liisa S:n tekstiä luki hymyssä syin. Brucen yhteys ja kontakti yleisöön on täysin eri luokkaansa kuin kenenkään muun. Hienointa on, että se on niin aitoa.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Vastaa Viestiin