Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1084
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja Salla »

Loistavaa tekstiä kyllä! Itse oon tulossa yksin ja ihmiset on kovasti sitä ihmetelleet. Takaisin vastaan joka kerta: "mulla on siellä sellainen porukka jo valmiiksi". :-) Keikoilla muutenkin tuppaa helposti tutustumaan ihmisiin.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Salla kirjoitti:Loistavaa tekstiä kyllä! Itse oon tulossa yksin ja ihmiset on kovasti sitä ihmetelleet. Takaisin vastaan joka kerta: "mulla on siellä sellainen porukka jo valmiiksi". :-) Keikoilla muutenkin tuppaa helposti tutustumaan ihmisiin.
Mulle kauhisteltiin viime kesänä, kun lähdin Göteborgiin IHAN YKSIN :shock: . Lopulta alkoi jo ärsyttää, ja totesin että ei mua HAITTAIS olla keikalla yksin, mut veikkaan että siellä on joku muukin... Olihan siellä, eikä tarvinnu ees jonottaa yksin :lol: .
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Highway95
Born To Run
Viestit: 4
Liittynyt: 01.05.2013 16:13

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja Highway95 »

Onko kellään tiedossa hotellia tai lentoa jolla Hän saapuu turkkusse? Nimmari/kuva mielessä...
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja Janey »

Liisalle jälleen kiitokset hyvästä ohjeistuksesta! Meidän kaksikolle tuli lisää neuvoteltavaa...
It's Bo... boycott time!
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Jossain vaiheessa joku arvaili että Pomon posse majailee Marina Palacessa. Siellä kun oli kaikki kalliimmat huoneet varattu jo talvella loppuun. Ei Turussa hirveästi vaihtoehtoja ole.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Highway95
Born To Run
Viestit: 4
Liittynyt: 01.05.2013 16:13

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja Highway95 »

Joo, Marina taitaa olla se todennäköisin; jos joku kuulee jotain aikatauluista tai mistä voi bongata niin... :D
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Jos sää on hyvä niin epäilen hyvin vahvasti että Brucen voi bongata jostain jokirannasta kävelyllä jossakin vaiheessa vierailusta. Ehkä hän menee Little Stevenin kanssa hörppäämään kahvit Michael Monroen luo, hän kun asuu siinä Aboa Vetuksen lähimaastossa. Solnan keikat ovat perjantaina ja lauantaina ja tiistaina vasta Turussa. Turun jälkeen seuraava Solna vasta la 11.5. Eli mitä hän tekee? Tuleeko sunnuntaina 5.5 Turkuun ja lähtee esim lauantaina 11.5. ennen keikkaa? Aika pitkä pätkä yhteen soittoon, pakko kai sitten on jotain tekemistäkin keksiä. Itse ajattelin jossain vaiheessa että Bruce lentää Tukholmasta yksityiskoneella vain keikoille Turkuun ja yöpyy koko ajan Stokiksessa. Mutta ei kai sitten kuitenkaan.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja mrk »

Luulen että tulee tiistaina Turkuun ja lentää takaisin Tukholmaan torstaina.
Miika_
Jack Of All Trades
Viestit: 184
Liittynyt: 11.01.2013 12:44
Paikkakunta: Kotka

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja Miika_ »

Kuinka käyttäytyä keikalla?

Nauttikaa koko rahan edestä, jättäkää sisäinen rokkipoliisi kotiin, ei se koko keikka ole pilalla vaikka Rising levyltä tulisi yksi biisi liikaa, suurelle yleisölle kolahtavat hititkin ovat ziljoona kertaa parempaa viihdettä kuin jonkun muun bändin koko keikka... Nauttikaa vaikka viime kesän ihme ei enää toistu, ja kun me nautitaan ja näytetään se Brucelle, niin ehkä sieltä jokin toinen ihme tulee. Mahdollisuuksia on nyt peräti kahdesti, Suomessa! :D
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja Ile »

^Näin just. Mulle ylipäätään Bruce+Turku on yhdistelmä, joka menee ihme-kategoriaan. Olen päättänyt, että nautin kaikesta, mitä tulee.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Vastaa Viestiin