18., 20. ja 22.03.2013 Allphones Arena, Sydney, Australia

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 18., 20. ja 22.03.2013 Allphones Arena, Sydney, Australi

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Minä taas mietin, että keikan alku oli saman hallin kolmanneksi illaksi ihmeen tavanomainen, ja keskivaiheillakin seilattiin erittäin varmoilla vesillä. Siinä välissä oli toki pari kivaa vanhempaa biisiä, mutta se ei täältä kotisohvalta käsin ainakaan tuntunut vielä sykähdyttävän mitenkään. Mutta LD:n ja The Risingin poissaolo, Backsteets ja BitUSA:n paluu ja Rosie sentään hieman elävöittivät listaa. Jospa erityisesti encoret alkaisivat lähitulevaisuudessa vaihdella hieman enemmänkin?

Lisäksi Wrecking Ball -biisien määrä vaikuttaisi laskeneen pysyvämminkin; We Are Aliven korvautuminen vanhoilla klassikoilla kiinnittää tässä eniten huomiota, sen lisäksi, että WTCOOO on muuttunut harvinaiseksi, vaikka juuri tänään taas tulikin.

Ja tätä kolmosillan tavanomaisuutta kun ajattelen, mieleeni palaa, että koko tämän päivän keikkahan lisättiin kiertueohjelmaan selvästi muita aussikeikkoja myöhemmin. Josko siellä on ollut managementilla ajatus, että lisäkeikan yleisö olisi suurelta osin sellaista, joka heräsi alkuperäisiin lipunmyyntipäiviin vähän myöhässä?
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 18., 20. ja 22.03.2013 Allphones Arena, Sydney, Australi

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Ai niin, pitää vielä täydentää: toinen Brisbane ykkösen jälkeen kadonnut WB-biisihän on tietysti Jack of All Trades -- siitäkin huolimatta, että Morello on mukana keikoilla. Minä, joka tykkään Jackista, en välttämättä tykkää juuri tästä muutoksesta, mutta edellä mainittuun trendiinhän tämäkin sopii.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 18., 20. ja 22.03.2013 Allphones Arena, Sydney, Australi

Viesti Kirjoittaja mrk »

Johnny72 kirjoitti:Ja tätä kolmosillan tavanomaisuutta kun ajattelen, mieleeni palaa, että koko tämän päivän keikkahan lisättiin kiertueohjelmaan selvästi muita aussikeikkoja myöhemmin. Josko siellä on ollut managementilla ajatus, että lisäkeikan yleisö olisi suurelta osin sellaista, joka heräsi alkuperäisiin lipunmyyntipäiviin vähän myöhässä?
Voi olla hyvinkin mahdollista. Pahoin pelkään että Solna 3 kokee saman kohtalon. Ei sillä, kyllä minulle tämä setti olisi kelvannut, mutta jotain vielä enemmän extraa olisi odottanut kolmosillalta.
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: 18., 20. ja 22.03.2013 Allphones Arena, Sydney, Australi

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

En nyt ole ihan vakuuttunut näistä Aussi-keikkojen settilistoista, varsinkin tältä kolmannelta ehkä odotti jo jotain erilaisempaa. Eihän tuokaan mitenkään huono keikka ole varmasti ollut, mutta...
I want the whole damn world to come dance with me
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: 18., 20. ja 22.03.2013 Allphones Arena, Sydney, Australi

Viesti Kirjoittaja mika »

Jep, ei varmastikkaan huonoja keikkoja, paikalliset hehkuttaneet todella paljon Twitterissä, mutta siinä mielessä tämä Sydneyn kolmen keikan putki on lievä pettymys, että tämän perusteella ei taida tulla Solna kolmosta lisättyä kesän keikkakalenteriin.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 18., 20. ja 22.03.2013 Allphones Arena, Sydney, Australi

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

rosie_77 kirjoitti:En nyt ole ihan vakuuttunut näistä Aussi-keikkojen settilistoista, varsinkin tältä kolmannelta ehkä odotti jo jotain erilaisempaa. Eihän tuokaan mitenkään huono keikka ole varmasti ollut, mutta...
Ei se mitenkään huono ollut, ainoastaan samanlainen kuin viimevuotiset keikat eli paljolti jo nähtyä.

Itse olen iloinen Jackin mentyä, mutta We Are Alive on ok.

Rosalitakin on ok, mutta mieluummin kuulisin sen tilalla jotain joukosta Kitty, Thundercrack, Detroid Medley. Voisi vaikka enemmän kierrättää tätä ns. bilebiisiä.

Tämä on hyvä esimerkkki WB-kiertueen yhdestä ongelmasta, Tenth Avenue tappaa hetkeksi fiiliksen. Nytkin Encore BitUsta Rosalitaan olisi ollut yhtä biletystä ja tanssimista, mutta Tenth Avenue stoppaa yht'äkkiä menon. Tenth Avenue on hyvä biisi, mutta aivan väärässä paikassa.
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2573
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 18., 20. ja 22.03.2013 Allphones Arena, Sydney, Australi

Viesti Kirjoittaja rane »

Mä kyllä luulen että tuo CC 10th Ave kuvio on Ausseissa kun siellä ollaan ekaa kertaa tällä kiertueella. Ei varmaan enää Euroopassa noin, luulisin. Seen that, done that. Eli Aussit on tavallaan jatkoa WB I tourille ja WB II sitten todenteolla alkaa Norjasta. Ja silloin varmasti settilistakin, esim tuo 10th kuvio, muuttuu sen takia.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2033
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: 18., 20. ja 22.03.2013 Allphones Arena, Sydney, Australi

Viesti Kirjoittaja heikki o »

mrk kirjoitti:
Johnny72 kirjoitti:Ja tätä kolmosillan tavanomaisuutta kun ajattelen, mieleeni palaa, että koko tämän päivän keikkahan lisättiin kiertueohjelmaan selvästi muita aussikeikkoja myöhemmin. Josko siellä on ollut managementilla ajatus, että lisäkeikan yleisö olisi suurelta osin sellaista, joka heräsi alkuperäisiin lipunmyyntipäiviin vähän myöhässä?
Voi olla hyvinkin mahdollista. Pahoin pelkään että Solna 3 kokee saman kohtalon. Ei sillä, kyllä minulle tämä setti olisi kelvannut, mutta jotain vielä enemmän extraa olisi odottanut kolmosillalta.
Eiköhän Solna3 mennä ihan eri logiikalla. Ollaan sentään Ruotsissa. Aika paha pettymys kyllä tämän päivän keikka.
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 18., 20. ja 22.03.2013 Allphones Arena, Sydney, Australi

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

rane kirjoitti:Mä kyllä luulen että tuo CC 10th Ave kuvio on Ausseissa kun siellä ollaan ekaa kertaa tällä kiertueella. Ei varmaan enää Euroopassa noin, luulisin. Seen that, done that. Eli Aussit on tavallaan jatkoa WB I tourille ja WB II sitten todenteolla alkaa Norjasta. Ja silloin varmasti settilistakin, esim tuo 10th kuvio, muuttuu sen takia.
Ainakin minä toivon, että olet Tenth Avenuen osalta oikeassa -- se on kaunis tapa muistaa Clarencea, mutta tosiaankin jo nähty. Muuten arvelisin, että tämä Aussi-legi tarjoilee tavallaan välimuodon viimevuotisesta ja ensikesäisestä setistä: WB-biisejä vähennetään jo nyt, mutta kun tullaan taas Eurooppaan, 80-luvun hittipotpuria korvataan harvinaisuuksilla. Saisivat vain alkaa lähteä keikat kunnolla lapasesta jo nyt Ausseissa, jotta vire olisi valmiiksi oikea jo huhti-toukokuun taitteessa eikä vasta joskus kesä-heinäkuussa! :)
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: 18., 20. ja 22.03.2013 Allphones Arena, Sydney, Australi

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Mut on kyllä helppo tehdä onnelliseksi, keikkoja on niin vähän takana, että tuli melkein mitä vaan, niin hyvin kelpaa. Ei varmaan ihan heti tuu semonen olo, että en mä nyt tätä viittis.... Mutta ainahan se ois eri kiva kuulla livenä jotain mitä ennen ei oo kuullu. Ja mulla on onneks varsin suuri todennäköisyys, että näin tulee tapahtumaan ;)
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Vastaa Viestiin