14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja heikki o »

High hopesia en kyllä yhtään kaipaa.
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja rane »

het ku lähdin hiihtolenkille niin lopsahti. Siis setti. No oli kuitenkin huomattavasti parempi kuin Briz#1.

Oikeita biisejä tosiaan jäi veke, hyvä niin. Sunny ei kuitenkaan jää veke koska Bruce ilmiselvästi tykkää laulattaa lapsia. Mua se biisi ei ole häirinyt, mää kun tykkään siitä edelleen.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1397
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Oli tosiaan parempi kuin Bris 1 mutta toivottavasti ei lähdetä sille linjalle, että WB:n biisit alkaa tippumaan setistä pois. Encoreihin sais tulla vaihtuvuutta, Dancing in the darkin vois pudottaa perussettiin kuten myös BTR:n. Missä on Caddy ranch, Pink Cadillac, Stand On It jne jotka sopisivat encoreihin hyvin?

Kun muutkin teki tunnustuksia, niin jatketaan samalla linjalla: myös minä tykkään supermarketin kuningattaresta ja aurinkoisen päivän odottelusta. Sitten se, mikä nostattaa täällä vastalausemyrskyn, en haluaisi kahdelta eka levyltä kuulla 1-2 enempää/keikka. Kitty´s back olisi "vessareissun paikka", jos sellaista keikoilla tekisin. En vaan kertakaikkiaan tykkää niistä jammailuversioista :oops: Incident, Sandy, For You ja muutama muu on ok ja voisin Kittynkin kerran kuulla, kun se vielä livenä puuttuu.
You´ll never walk alone
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

The E Street Shuffle oli just Pariisissa todellista musiikin juhlaa instrumentaaliosuuksien takia. Jammailuthan olivat juuri 1970-luvun alun keikkojen todelliset herkkupalat. Mun puolestani Kitty's Back ja Thundercrack voisivat tulla vaikka melkeinpä joka keikalla. Mun puolestani vaikka kaikki keikat voisivat koostua kolmen ekan levyn biiseistä, muuta en juuri kaipaa.

Itse asiassa kun pikaisesti vilkaisin Jyrkille aikoinaan lähettämääni TOP-30-listaa, 10 biisiä eli 33,3% biiseistä sijoittui ajalle ennen Darknessia eli noin 3-4 vuoden ajalle. Jäjelle jääneet 38 vuotta sitten tuottivat ne listan 20 muuta biisiä :lol:
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1397
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

^Mulla ei ole tallessa omaa top30-listaa mutta oli siinä kolmelta ekalta ehkä 3-5 lähinnä Born to runilta jos en ihan väärin muista. E Street Shuffle oli Pariisissa hyvä mutten kuitenkaan haluaisi läheskään jokaisella omalla keikalla kuulla. Juuri nuo jammailut 70-luvun alkupuolen keikoilla aiheuttaa sen, että sen ajan keikkoja tulee harvakseen kuunneltua.
You´ll never walk alone
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1397
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

High Hopes

http://www.youtube.com/watch?v=Z7ksWwv3GtQ" onclick="window.open(this.href);return false;
You´ll never walk alone
ProveItAllNight
Downbound Train
Viestit: 1012
Liittynyt: 11.01.2013 16:30

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja ProveItAllNight »

Omasta mielestäni tuo aloitus oli hyvä ja kateellisena katselin tuon settilistan kehittymistä. Encoreistakin pidin Bobby Jeaniin asti, lähinnä koska en ole vielä sitä livenä kuullut. Mutta sen jälkeen turhan arvattavaa. Olisi sinne vielä voinut vaikka Ramrodin ja Sherry Darlingin vetää. Ja Born to Run voitaisiin joskus soittaa keikan aloitusbiisinä tai sitten encoressa ToL-kiertue versiona.
"So walk tall or baby don't walk at all"

7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2704
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja teromk »

Luckyman63 kirjoitti:High Hopes

http://www.youtube.com/watch?v=Z7ksWwv3GtQ" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Minä tykkäsin tästä kovasti.

Ja mitä tulee vastalausemyrskyyn, jos ei tykkää kahen ekan levyn jutuista, niin mikäs siinä, toisen mustikka on toisen mansikka jne. Kaikki on yhtä hyviä mielipiteitä.
ProveItAllNight
Downbound Train
Viestit: 1012
Liittynyt: 11.01.2013 16:30

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja ProveItAllNight »

Tuli äsken mieleen, että bändin esittelybiisiksi voisi vaihtaa Blood Brothersin. Aiheeseen sopiva ainakin.
"So walk tall or baby don't walk at all"

7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1397
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

teromk kirjoitti:
Luckyman63 kirjoitti:High Hopes

http://www.youtube.com/watch?v=Z7ksWwv3GtQ" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Minä tykkäsin tästä kovasti.

Ja mitä tulee vastalausemyrskyyn, jos ei tykkää kahen ekan levyn jutuista, niin mikäs siinä, toisen mustikka on toisen mansikka jne. Kaikki on yhtä hyviä mielipiteitä.
Näinhän se menee, mielipiteitä on monenlaisia ja yhtä hyviä tietenkin. Yllättävää kyllä tykkään kyllä Kittystä levyllä mutta se live...
You´ll never walk alone
Vastaa Viestiin