Olen jutellut parikertaa ko. Arvioijan kanssa Brucesta ja Brucen Musiikista ,Ekakerran kun se oli Töissä Epellä eli Myymässä Levyjä, "Darkness" oli just ilmestynyt ja se "Sauhus" jo levyn Kansikuvasta "Lähes Pyksornat Märkänä" ja piti Levyä Tiätysti "Aika Kovana Juttuna" ,Seuraavan kerran Vuasia myähemmi (Tää tapahtu joskus 80-luvu loppupualella) ku näin se "Eräässä toisessa Tamperelaisessa Levykaupassa" nii oli miäs Muuttunu ja oli Brucesta sitä miältä ,että "Bruce on Sortunu Kaupallisuutee ,Eikä pirä sitä (Siis Brucee) enää "Juuri Minää" ja mää koiti selittää ,että "Eikö Bruce jos joku o Menestyksensä Kovalla Tyällä Ansainnu" ,no siihe se Ei Osannu oikee sanoo mitää ,Tää "Keskustelu" (Lue : Kinastelu) loppu sitte siiheflowingki kirjoitti: ↑16.11.2022 9:42 Soundi lehden Jussi Niemen arvio “Only the Strong Survive“ levystä.
https://www.soundi.fi/levyarviot/arvio- ... arsely-api
No sitte tähä Arvioo ,sehä saa Tässä "Kiksekä" enemmä näistä Soulpiisestä ku itte Brucesta ,Tottakai Kehuu Brucen Laulua ja Tulukintoja ,mutta ainaki mulle jää semmone maku ,että se Yrittää/Tua tässä enemmä saara Lukioita Vakuuttuneeks Soulmusiikin Erinomaisuuresta (Mikä tiätysti o Täysi Sallittua) ku pelekästää Brucen "Onnistumisesta"
En o nähäny Niämen Kiriottavan Brucesta "Mitää Vuasikymmenii" ,se o nykyää Enemmä "AfrikaBambaa miähiä" (Siis innoissaa enemmä "Epäkaupallisesta musasta ku Suurensuasion musasta) ja "Luulen" ,että sitä Ei Isommi kiinnosta Brucen levyt ,mutta tässä Tapauksessa Suoli on Se "Sytyke" ja tää ov vaa mun miälipire/käsitys Jussi Niämestä ja sehä voi olla Jopa Vääräki ,mitä mu miälipiteet Yleensä Ei Tiätenkää o.