Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Avatar
kristin
Jack Of All Trades
Viestit: 184
Liittynyt: 11.01.2013 12:16
Paikkakunta: Tampereen liepeiltä

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja kristin »

41 shots kirjoitti:
Liisa S kirjoitti:
41 shots kirjoitti: Oli.. en muista kummin päin siniset kentällä ja valkoiset katsomossa.. tai toistepäin..
Valkoiset kentällä ja siniset katsomossa. Mä olin kentällä ja koska olin juuri ennen keikkaa lukenut tästä liinajutusta, kaivoin jostain esille kokovalkoisen froteepyyhkeen ja otin sen mukaan. Oli kai tarkoitus tervehtiä bändiä ja heiluttaa liinoja kun he tulevat lavalle tai kun soitto alkaa, en enää muista. Takakatsomossa liinoja näkyikin aika lailla ainakin ekalla keikalla ekan kappaleen aikana, muuten ei muistaakseni juuri ollenkaan vaikka ei mun pyyhkeeni sentään ainoa ollut kentälläkään. Juttu oli paikallisen fanklubin organisoima, mutta ilmeisestikin ne fanimassat upposivat muun yleisön sekaan turhan tehokkaasti.
Mun ympärillä oli niitä pyyhkeitä ihan kiitettävästi.. Ai juu mehän eksyttiin Liisasta jossain vaiheessa.. me oltiin siel toisella puolella lavaa :D
Katsomossa oli sinisiä liinoja, itsekin semmoisen mukaani kaapaisin kun tältä (tai siis vanhalta)foorumilta sain vinkin. Takanani olleessa rivissä oli isommalla seurueella mukana siniset kopiopaperiarkit ja joillakin näytti olevan servettejä. Kentällä näytti niitä valkoisia olevan mutta en voi sanoa että mikään vaahtoavan meren vaikutelma olisi syntynyt. Mutta kai bändi noi kuitenkin rekisteröi. Ihan mukava tervehtimistapa ja helppo toteuttaa.
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

kristin kirjoitti:
41 shots kirjoitti:
Liisa S kirjoitti:
41 shots kirjoitti: Oli.. en muista kummin päin siniset kentällä ja valkoiset katsomossa.. tai toistepäin..
Valkoiset kentällä ja siniset katsomossa. Mä olin kentällä ja koska olin juuri ennen keikkaa lukenut tästä liinajutusta, kaivoin jostain esille kokovalkoisen froteepyyhkeen ja otin sen mukaan. Oli kai tarkoitus tervehtiä bändiä ja heiluttaa liinoja kun he tulevat lavalle tai kun soitto alkaa, en enää muista. Takakatsomossa liinoja näkyikin aika lailla ainakin ekalla keikalla ekan kappaleen aikana, muuten ei muistaakseni juuri ollenkaan vaikka ei mun pyyhkeeni sentään ainoa ollut kentälläkään. Juttu oli paikallisen fanklubin organisoima, mutta ilmeisestikin ne fanimassat upposivat muun yleisön sekaan turhan tehokkaasti.
Mun ympärillä oli niitä pyyhkeitä ihan kiitettävästi.. Ai juu mehän eksyttiin Liisasta jossain vaiheessa.. me oltiin siel toisella puolella lavaa :D
Katsomossa oli sinisiä liinoja, itsekin semmoisen mukaani kaapaisin kun tältä (tai siis vanhalta)foorumilta sain vinkin. Takanani olleessa rivissä oli isommalla seurueella mukana siniset kopiopaperiarkit ja joillakin näytti olevan servettejä. Kentällä näytti niitä valkoisia olevan mutta en voi sanoa että mikään vaahtoavan meren vaikutelma olisi syntynyt. Mutta kai bändi noi kuitenkin rekisteröi. Ihan mukava tervehtimistapa ja helppo toteuttaa.
Mä pitäisin tuon mahdollisimman yksinkertaisena jos tätä lähdetään toteuttamaan eli ihan vaan samalla linjalla kun U2 keikalla esim valkoisia pikkuliinoja kaikille mukaan.. niitä voisi jakaa sitten myös niille joilla ei sellaista ole :D
Aleksi
Growin' Up
Viestit: 72
Liittynyt: 12.01.2013 18:44

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Itse olin (toisella) U2 keikalla enkä huomannut silloin mitään :?
Yucca
Factory
Viestit: 609
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Lappeenranta - njet parkering

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Aleksi kirjoitti:Itse olin (toisella) U2 keikalla enkä huomannut silloin mitään :?
Samoin olin molemmilla, eikä ainakaan mieleen jäänyt, että olisi ollut normaalia enemmän minkään värisiä liimoja, mutta huono on vastaankaan väittää, jos niitä on siellä nähty.

Tarvitaan aika massiivinen heilutus ja osanottoprosentti, että pääsee koko stadionporukan huomioon. Sisäkeikalla ja pitissä toteutettuna varmasti helpommin osuu lavalla oijoiden silmiin.
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Sandy girl
Born To Run
Viestit: 14
Liittynyt: 12.01.2013 20:30

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja Sandy girl »

Ne fireflies "tulikärpäset" oli kyllä hienon näköiset Ullevin illassa viime kesänä Frankien aikana
Mari-Ann
Growin' Up
Viestit: 90
Liittynyt: 11.01.2013 11:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja Mari-Ann »

Italialaisethan tekivät huikean jutun Bon Jovin Udinen keikalla 2011. Hattua täytyy heille nostaa, on ollut melkoinen järjestäminen tuossa tempauksessa 8-)

http://www.youtube.com/watch?feature=en ... 3T2IA&NR=1
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja Laura »

Mari-Ann kirjoitti:Italialaisethan tekivät huikean jutun Bon Jovin Udinen keikalla 2011. Hattua täytyy heille nostaa, on ollut melkoinen järjestäminen tuossa tempauksessa 8-)

http://www.youtube.com/watch?feature=en ... 3T2IA&NR=1
Ihan mahtava! Meni kylmätväreet kun katoin ton... Vaatii melkoista organisointikykyä että kaikki saadaan mukaan!
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Mari-Ann kirjoitti:Italialaisethan tekivät huikean jutun Bon Jovin Udinen keikalla 2011. Hattua täytyy heille nostaa, on ollut melkoinen järjestäminen tuossa tempauksessa 8-)

http://www.youtube.com/watch?feature=en ... 3T2IA&NR=1
Aivan mahtavan näköistä :) Vaatii kyllä kunnon organisoinnin. Ei ihan riitä et täällä sovitaan et jokainen ottaa tietyn värisen palan kangasta tai paperia mukaansa ;)
Ois kyllä upeeta jos jotain tän suuntasta saatais toteutettua!
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Ritari Ässä asialle, eiköhän yks fanilaumakin järjestäydy, kun kerran Live Nation ja JLM syö miehen kädestä =).
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2694
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja shannoon »

kyllä siellä ekalla keikalla oli ihan hyvin niitä valkosia rättejä ilmassa, olin siellä redzone-alueella tsiigaas http://www.youtube.com/watch?v=hVbUg_ajH88" onclick="window.open(this.href);return false;"
tokalla en huomioinut kun olin aika edesssä kattomassa, ja istumakatsomon sinisistä en ossoo sannoo

edit: heh ja just huomasin et video on hesa kakkoselta
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Vastaa Viestiin