28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Keskustelua vuoden 2023 kiertueesta
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja rane »

Tom Hanks ja Rita Wilson Twitter-postausten mukaan olleet yleisön seassa kakkoskeikalla ja Tom laulanut joka biisiä innolla mukana 😁
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2076
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja kekko »

Youngstown kirjoitti: 01.05.2023 5:10 Paikalla olleet lähettiläämme: miltäs vaikutti kakkoskeikka ykköseen verrattuna?
Meidän porukassa mielipiteet jakautuivat. Itselleni kakkoskeikka oli vaikuttavampi. En tiedä miksi, mutta Promised Landin aikana tuli kova tunnekuohu, ja vähän vetistelinkin. Ja sama uudestaan Backstreetsin aikana. Eipä ole ennen moista tapahtunut stadionkeikalla itselleni.

Minulle tuo setti toimii kuin tauti!
It ain't no sin to be glad you're alive
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Mulla 12 keikkaa takana mutta kertaakaan ei Backstreets livenä. Nyt soitettu useasti mutta ei tietenkään tule Köpiksessä.
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja Ile »

Toka keikka oli erittäin hyvä, mutta oma tunnelataus oli ekalla kovempi, joten se jäi omassa mielessä paremmaksi. Setti toimii hyvin, ei harmita yhtään pieni vaihtuvuus. Tokan keikan mieleenpainuvin hetki oli neljän hengen ihmistornin luhistuminen pitissä. Loukkaantuneet saatiin nopeasti pois paikalta, toivottavasti selvisivät tilanteeseen nähden vähällä. Livenä homma näytti hurjalta.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1089
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Dan Tucker kirjoitti: 01.05.2023 10:24 Mulla 12 keikkaa takana mutta kertaakaan ei Backstreets livenä. Nyt soitettu useasti mutta ei tietenkään tule Köpiksessä.
Kyllä tulee, gammeldanskit vetoa.
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Youngstown kirjoitti: 01.05.2023 11:11
Dan Tucker kirjoitti: 01.05.2023 10:24 Mulla 12 keikkaa takana mutta kertaakaan ei Backstreets livenä. Nyt soitettu useasti mutta ei tietenkään tule Köpiksessä.
Kyllä tulee, gammeldanskit vetoa.
😁
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja rane »

Paikallinen lehti:

🎸 'The Boss is a generator of happiness to the fullest, an emotional orchestra conductor capable of turning a wet Sunday afternoon into the best night of your life'. The chronicle of the second 'Boss' concert in Barcelona
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Jukka K
Jack Of All Trades
Viestit: 214
Liittynyt: 12.01.2013 11:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja Jukka K »

Täällä olen ollut kotopuolessa hengessä mukana ja kiinnostuksella seuraillut tiiviisti jonopäivityksiä, keikkatunnelmia, sääpäivityksiä, kuvia ja videoita ym. sekä tietysti fiiliksiänne eri biiseistä ja listoista.

Kiitos kaikille em. ja Helinälle isot isot onnittelut nimmareista kirjaan!
hesalmi2
Born To Run
Viestit: 7
Liittynyt: 17.04.2023 22:52

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja hesalmi2 »

Hei kaikille,

kumpikin keikka oli minusta erinomainen. Michellen lavalle otto ekassa keikassa oli minusta niin yliveto juttu, että siinä mielessä se jäi paremmin mieleen. Mutta kokonaisuutena sanoisin, että Bruce on todella kovassa iskussa ja rundilta on lupa odottaa hyvää.

Hotelilla tapasin Brucen kolmesti ja kerran näin, että hän oli hukassa turvamiehiltä ja olin jo menossa ohjaamaan häntä oikeaan suuntaan, mutta sitten erän tiimiin kuuluva äkkäsi tilanteen ja korjasi sen. Brucen tiimistä jutustelin henkilökohtaisen avustajan, turvamiehen ja personal trainerin kanssa pitempiä pätkiä. He tiesivät joitakin taustani (kuulin heidän keskinäistä supatusta "she is the one...." heidän ohittaessaan minut), ilmeisesti tuon tutkimusasian, koska Wayne itse vahvisti, että siitä oli ollut Broadwayn aikana tiimissä jotakin puhetta. Jossakin vaiheessa eräs tiimin jäsen pyysi käyntikorttiani kun kerroin kirjoittavani kirjaa. Halusi sanojensa mukaan perehtyä mun aikaisempiin kirjoihin, mene ja tiedä.

Kokonaisuudessaan kerta kaikkisen hieno kokemus. Kiitos kaikille teille taas mukana elämisestä ja kannustamisesta!

Helinä
Vastaa Viestiin