THL mukit

Kaikki vuoden 2014 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

THL mukit

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Tämä on vielä kehittely vaiheessa mutta laitan kyselyä. Hyvä ystäväni on avaamassa poppis tyylillä olevaa verkko kauppaa. Auki vain viikon 4-6 kertaa vuodessa. Joka myy personoituja tuotteita. Lähinnä vaatteita, pipoja,mukeja, kasseja yrityslahjaksi. Mä olin et teetätkö mulle sitten THL ja Boss time mukin. Ja oli et onnistuu:) Eli kysymys kuuluu onko muita kiinnostuneita olisiko tälle tilausta? Mä en siis ole tässä itse mitenkään mukana. Ja tuotteet tilattaisiin tuon kaupan kautta joka painattaa mukit ja toimittaa asiakkaille. Ja jos kiinnostusta on niin mitä olisitte valmiita maksamaan postikuluineen. Eli ihan parilla eurolla noita ei kumminkaan saa ja postit päälle. Ystäväni oli myös että voi laittaa noi myyntiin niin että vaan koodilla saa tilattua, niin pysyy vain THLn sisäisenä eli muut asiakkaat ei voi niitä tilata. Toisaalta THL treeni ja kauppakassikin olis kiva :shock:
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Mukana, joku "Boss time" voisolla kiva.
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
Judanssi
Gypsy Biker
Viestit: 953
Liittynyt: 09.01.2013 13:59
Paikkakunta: Hyvinkää DC

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja Judanssi »

En tiedä onko tuo koodi kuinka tarpeellinen. Jos joku "ulkopuolinen" haluaa myös mukin, niin antaa kaverisi myydä. Vai mitä mieltä muut ovat?

Sinälläänhän tämä THL ei ole mikään suojattu brändi - toki tekijänoikeus koskee logoa. Jostain ketjujen syövereistä löytyy varmaan vieläkin se kuvapohja jolla minä (ja muutama muu?) tilasi mukinsa Ifolorilta.
When I die I don’t want no part of heaven, I would not do heaven’s work well
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Judanssi kirjoitti:En tiedä onko tuo koodi kuinka tarpeellinen. Jos joku "ulkopuolinen" haluaa myös mukin, niin antaa kaverisi myydä. Vai mitä mieltä muut ovat?

Sinälläänhän tämä THL ei ole mikään suojattu brändi - toki tekijänoikeus koskee logoa. Jostain ketjujen syövereistä löytyy varmaan vieläkin se kuvapohja jolla minä (ja muutama muu?) tilasi mukinsa Ifolorilta.
Lähinnä tuo koodi oli Ystäväni tarjoama vaan vaihtoehto (jos esim joku haluaa punaisen mukin :P eikun siis jotain muutakin kun THL tekstin lisäksi ) Mä nyt odottelen ekaksi noitten mahdolliset hinnat niin on helpompi täälläkin niitä tarjota :)
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja Laura »

Tahtoo!!
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Mä kans!
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Eli sivut pitäisi olla valmiina ensi viikolla. Ja kauppa siis auki vaan viikon. No ehkä pari päivää pidempään. Kun on eka kerta. Tämä siis siksi että lähinnä kyseinen verkkosivu tulee myymään oriflamen ja wellnesin myyjille personoituja vaatteita Kasseja mukeja ym. mä vaan vinguin että mä haluun mukaan Bruce mukin :P
Myyntiin tulee alkuun mukit ja kauppakassit jos kiinnostusta löytyy myöhemmin ehkä jotain muutakin. Mä siis en ole muuten kaupassa mukana kun noitten mallien tekemisessä. Sivuille tulee tuotteista mallit tietokoneella tehtyinä, ja näitä siis tehdään vaan se tilattu määrä. Hinta ei muutu tilaako yhden tai sata. muuten kun postikulujen osalta.
Mukien hinta Mukit x2 15€ ja Kassi 12€ Postikulut 10e luokkaa
Odotan vielä vastausta siitä paljon hintaan tulee lisää jos haluaa esim kaksipuolisen painatuksen. tai Onko mahdollista saada Mukit niin että kun minimi on tuo kaksi mukia että mukit olisi eri värisiä, tai eri painatuksella. Myös muutamilta kyselin jo mielipidettä ja isolla Bruce kuvalla oleva kassia, olisi ollut kiva, mutta en tiedä miten tuo kuva siihen suhtautuu.. jos on pikseli Bruce niin ei se hirveän kiva ole.
Jos noista edelleen löytyy kirjoitus virheitä laitathan viestiä. Liisalle eilisestä tätäkin kautta kiitos. Kun on lukihäiriö niin tuijotin tuota alimmaista kuvaa ja tiesin että siinä on viehe mutta en osannut paikallistaa.
Myös väreistä saan lisää infoa maanantaina. Luultavasti ainakin mukeissa on hyvin värejä mukana.


Normaalin THL logon lisäksi ilman Brucea THL logo ja seuraavat pitäisi olla saatavilla

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
The only Boss tekstejä on tahallisesti 2 kumpi istuu paremmin silmään kassissa tai mukissa.
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2989
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Tuo viimeinen teksti täytyy johonkin laittaa. Loistava!
Wanna change my clothes, my hair, my face
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Mulle toi vika teksti!
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Mulle myös tuo viimeinen
You´ll never walk alone
Vastaa Viestiin