03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
twister
Lucky Man
Viestit: 358
Liittynyt: 11.01.2013 12:28
Paikkakunta: Woods of Nurmijärvi

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja twister »

Minusta näytti screenillä, että Liisakin pääsi ääneen.
Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet. - Veikko Huovinen
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Pika-analyysi äskeisestä: SIELTÄ TULI DARKNESS!!! KOKONAAN!!! Ja monta muuta mahtavaa namupalaa heti alkuun. Rock! :o :o :o :shock: :D :D 8-)

(Ja me teimme Friends Arena - Centralen -ennätyksen poistumisessa pitistä, vaikkemme tasan liikahtaneet mihinkään ennen kuin kaikki ympärillämmekin sen jälkeen kun bändi oli poistunut. Joka tapauksessa 21 minuuttia soiton loppumisesta Centralenin Burger Kingin jonoon. 8-) )
Avatar
Teemu
Pilgrim Supreme
Viestit: 892
Liittynyt: 10.01.2013 8:14

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Joo, jouhevasti pääsi taas junaan. Ei tarvinnut pysähtyä kertaakaan välillä stadio - juna. Ja juna lähti muutaman minuutin päästä. Ei voi kauheasti valittaa.

Kuten ei siitä keikastakaan. Nyt oli kaikinpuolin ihan eri meininki, kuin eilen. Niin ja se Darkness kokonaan... Kyllä kelpasi! Vieläkö se The River kokonaan -toive kolmannelle keikalle on epärealistinen? ;)
Take 'Em As They Come
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Ja ehkä hieman vielä lisää: ainakin minulle keikka, joka alkaa My Lovella ja parilla kunnon Lucky Town -biisillä vielä I'm a Rockerilla höystettynä jatkuakseen kohta kokonaiseen Darknessiin on siis jotain, joka ei ihan heti unohdu. Open All Night puri tänään myös oikein kunnolla. Toisella puolella on sitten se, että Waitingista eteenpäin yllättävyyttä edusti lähinnä se, ettei Bruce löytänytkään pitistä lavalle lasta ennen kuin vasta Dancingissa. Ja American Land on jo vähän kulunut, vaikka tänään sekin toki soitettiin hyvin. Rosalitalla tai vaikkapa Shoutilla olisi voinut vielä jatkaa keikkaa yli kolmen tunnin haamurajan.

Nyt sitten yrittämään nukkumista, jotta aamulla jaksaisi könytä laivalle. Huh, mitähän siitäkin herätyksestä tulee... :?
Samuli
Born To Run
Viestit: 28
Liittynyt: 21.01.2013 9:55

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Johnny72 kirjoitti:Ja ehkä hieman vielä lisää: ainakin minulle keikka, joka alkaa My Lovella ja parilla kunnon Lucky Town -biisillä vielä I'm a Rockerilla höystettynä jatkuakseen kohta kokonaiseen Darknessiin on siis jotain, joka ei ihan heti unohdu. Open All Night puri tänään myös oikein kunnolla. Toisella puolella on sitten se, että Waitingista eteenpäin yllättävyyttä edusti lähinnä se, ettei Bruce löytänytkään pitistä lavalle lasta ennen kuin vasta Dancingissa. Ja American Land on jo vähän kulunut, vaikka tänään sekin toki soitettiin hyvin. Rosalitalla tai vaikkapa Shoutilla olisi voinut vielä jatkaa keikkaa yli kolmen tunnin haamurajan.

Nyt sitten yrittämään nukkumista, jotta aamulla jaksaisi könytä laivalle. Huh, mitähän siitäkin herätyksestä tulee... :?
Erittäin jees keikka - sippen lempilevy tuli kokonaan, joten kiitos Johnny72:lle lipuista vielä kerran ja tavataan taas! Tietenkään mitään superharvinaisuuksia ei sitten ehditty kuulemaan, kun vajaassa kolmessa tunnissa vetäistiin levy ja normaalisetti, mutta ei kaikkea voi saada :-)
Yleisö hyvin mukana, ihan takakatsomoissakin nostettiin takamus penkistä. Itselleni huippuhetki oli Racingin ja Somethingin tulikärpäshetket ja Royn piiiitkääätt piano-osuudet.

Foorumipaitoja näkyi muuten myös runsaasti, muualtakin tulleet fanit olivat ne huomanneet ja tulivat kyselemään, mikä tämä tällainen "community" on.
Every day it just gets harder to live this dream I'm believing in
MKN
Factory
Viestit: 704
Liittynyt: 11.01.2013 14:25

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja MKN »

twister kirjoitti:Minusta näytti screenillä, että Liisakin pääsi ääneen.
Siinähän näytettiin loistavasti käytännössä, miten keikalla käyttäydytään. Eikös tuo ohje löydy kirjoitettuna Turku-osiosta ja nyt vielä tuli tukiopetuksena paria päivää ennen Turun keikkoja! ;)

Upea homma, Liisa!!
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

DARKNESS!!! Factory! Adam! Candy! Racing! Ja niitä ennen Better Days, I'm a Rocker ja niiden jälkeen Radio Nowhere! Tämän lisäksi lavakarismaa käsien täydeltä,vaikka oltiin peräti vasta kolmannella catwalkilla (mutta eturivissä, aita on tärkeä ja kyynärpäät lavalla on ihan hyvä juttu). Ja uh huh, se hetki kun Bruce yht'äkkiä katsoo sua silmiin, kumartuu kohti, sanoo että "say c'mon E Street Band" ja tunkee mikin sun suun eteen, aika priceless...

Kermaperseet kuittaa Solnasta. Oltiin oikealla keikalla. Turussa tavataan!
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1090
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Onnea Liisalle "C'mon E-street Band"-huudosta! Meillähän oli kahtena iltana hyvä THL-foorumiedustus...Tänään Born To Runissa kitaraa rämpyttänyt Youngstown erittäin tyytyväinen illan antiin. Kyllähän tämä peittosi eilisen mennen tullen. Ei kahta puhetta.

Eli mun piti siis lähteä Tukholmaan asti hakemaan vuosia jahtaamani biisit: Jungle, Backstreets ja Darkness.

Ne tuli heti kaikki. :D

Tuli hyvä paikka Steven puolen ulokkeelta. Tungosta oli kyllä mutta kyynärpäätaktiikalla selvittiin. Onneksi italialaismammamiat eivät tällä kertaa ainakaan mua ahdistelleet.

Oli hauska hetki kun Jon Landau häröili siinä lavan sivulla ja kun sain hänen huomionsa kiinnitetyksi, sieltä tuli fist pumppia takaisin =)

Jotenkin tuon keikan aikana aika pysähtyi. Darkness-levyn jälkeen ei ollut kulunut vielä kahtakaan tuntia.

Kerrassaan upea Tukholman reissu, huomenna saa nukkua pitkään ja katsella kaupunkia ennen kuin illalla Helsinkiin. Menkää te muut poimimaan Turun kärkipään numerot, mä tuun sinne vasta maanantaina sitten.
Avatar
Thunder75
Gypsy Biker
Viestit: 789
Liittynyt: 11.01.2013 11:47

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Thunder75 »

Darkness kuultu, hienoa! MUTTA:

Jotenkin mulle tuli Darknessin soittamisen jälkeen tunne, että nää albumikeikat ei ole sitä mitä itse haluan, ainakaan jatkuvasti, kokea.
Jopa pari ruotsalaista fania samassa hotellissa kritisoi sitä että tiesivät ennalta ne soitetut biisit. Ja olisivat halunneet yksinkertaisesti pidemmän keikan.

Itse keikka oli energinen ja Bruce ja bändi hyvässä vireessä, mutta ei vetänyt vertoja viime vuoden Hesalle.

Mutta jotain ylipositiivista oli se keikan alku... ;) Rocker, Leap ja My Love

Turussa ainakin jopa itse toivoisin että palaittaisiin normaaliin päiväjärjestykseen, paitsi jos se River tulee kokonaan niin saa tulla :)
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
teemu50
Jack Of All Trades
Viestit: 225
Liittynyt: 21.01.2013 9:36

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja teemu50 »

Harvoin kuulee keikalla noin kaunista naisääntä ja vielä oman foorumin väeltä, liikutuimme molemmat, Patu ja minä, kiitos Liisa! Kyllä näki, että nyt on tunnetta pelissä, upeeta!
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
Vastaa Viestiin