03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Raffe
Jack Of All Trades
Viestit: 210
Liittynyt: 11.01.2013 11:11

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Raffe »

JaSu kirjoitti:Jack of all Trades soitettiin viimeksi Ausseissa maaliskuussa, ei sen jälkeen.
OHO :shock:
My religion is Rock and Roll, my personal Jesus is Bruce Springsteen, and i guess that Elvis must be God
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja rane »

ProveItAllNight kirjoitti:
Laukku kirjoitti:
rane kirjoitti:
kekko kirjoitti: Ensimmäisen kerran ikinä nyt minulla ei ollut sitä lapsenomaista innostusta ja värinää ennen keikkaa eikä keikan aikanakaan, vaan tarkastelin asioita kylmän viileästi. Ikään kuin ulkopuolisen silmin.
Tervetuloa rokkipoliisi-osastoon :P
Lopettakaa se värvääminen heti ;) !
Komppaan. Tai jätetään rokkipoliisin tehtävät muille keikoille. ;)
no kyllä mullakin unohtui ottaa mukaan rokkipliisin koppalakki Turkuun...
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2077
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja kekko »

Raffe kirjoitti:
Seeds kirjoitti:
Taapsa kirjoitti:Kun noita ketjussa olevia uusia rapsoja lukee niin väkisin tulee mieleen että olisikohan Brucella myös tällä hetkellä pieni Suomi-krapula ja kaipuu tänne päällänsä??
Toivottavasti näin on! Bruce, welcome back ANYTIME!!!
Sehän vähän niinkun lupasi tulla takaisin :!:
"We'll be seeing you!" kuultiin Brucen suusta sekä Turku #2 että Solna #3 jälkeen. Toivottavasti pitää paikkansa.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Laukku kirjoitti:
rane kirjoitti:
kekko kirjoitti: Ensimmäisen kerran ikinä nyt minulla ei ollut sitä lapsenomaista innostusta ja värinää ennen keikkaa eikä keikan aikanakaan, vaan tarkastelin asioita kylmän viileästi. Ikään kuin ulkopuolisen silmin.
Tervetuloa rokkipoliisi-osastoon :P
Lopettakaa se värvääminen heti ;) !
Hyvä! Tosta se mahdollisiman puolueettoman ja luotettavan kommentoijan ja raportoijan ura urkenee!
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2077
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja kekko »

Laukku kirjoitti:
rane kirjoitti:
kekko kirjoitti: Ensimmäisen kerran ikinä nyt minulla ei ollut sitä lapsenomaista innostusta ja värinää ennen keikkaa eikä keikan aikanakaan, vaan tarkastelin asioita kylmän viileästi. Ikään kuin ulkopuolisen silmin.
Tervetuloa rokkipoliisi-osastoon :P
Lopettakaa se värvääminen heti ;) !
En missään tapauksessa liity rokkipoliisiosastoon! (tekee mieli vääntää huumoria rokkipoliisiosasto-elokuvasta, mutta se kuuluisi eri ketjuun niin olen hiljaa). Päivän aikana on vain vahvistunut se diagnoosi, että Solna3 tuli aivan liian nopeasti Turun keikkojen jälkeen. Ei sitä Turun loistavuutta olisi mikään ylittänyt. Kotikaupungin keikoissa oli niin vahva tunnelatauskin, ettei tuommoinen jumalattoman kokoinen stadion pysty millään tavalla vastaamaan siihen.
It ain't no sin to be glad you're alive
luotoja
Growin' Up
Viestit: 62
Liittynyt: 11.01.2013 21:46
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja luotoja »

Nyt on olen vihdoin ja viimein toipunut Solna3:sta ja pohdiskellut aamuyön valoisina tunteina mitä tuli koettua niin on aika iskeä koko homma pakettiin lyhyesti.
Bruce veti ihan hyvän rock-keikan, mutta ihan kuin jotakin olisi jäänyt vielä uupumaan. Pitti-yleisö veti ihan hyvin keikan, mutta jotain kritiikkiä pitää antaa tosta pitistä. Se on aivan liian iso ja aivan liikaa ihmisiä tungetaan sinne.

Kiitos Liisalle, että kesti mua keikalla :D Täytyy kyllä sanoa, että toi lentoasemalla yöllä nukkuminen on "mielenkiintoinen" kokemus(olen tosin aikaisemminkin jo tehnyt sen, mutta vain Bangkokissa)
Born to run.
Annu
Lucky Man
Viestit: 433
Liittynyt: 10.01.2013 8:30

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Annu »

Solna3 oli minustakin laimea, ja aika ristiriitaisin tuntein seisoskelin pitissä. Keikan huippukohtia minulle on tietysti I´m on Fire, Downbound Train ja Cadillac Ranch. Ja kyllä Schakled and Drawn sai vielä minun jalan vipattamaan, mutta siihen se sitten jäikin.

Arkea pitäisi nyt aloitella, ja vaikka fyysinen tomumaja istuu jo työpöydän takana, niin ajatukset ovat vielä keikkatunnelmissa. Kiitos THL-toverit, ja erityskiitokset tietysti sisar rosie_77:lle.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja mrk »

Viisi näkemääni keikkaa rankattuna.

1. Turku 2
2. Turku 1
3. Solna 2
4. Solna 1
5. Solna 3
leena
Lucky Man
Viestit: 382
Liittynyt: 11.01.2013 12:06

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja leena »

Aika vaikea pistellä näitä järjestykseen, sillä jokaisella keikalla on lopulta omat juttunsa.

Itse pistäisin ehkä näin:
Turku 2/1
Tukholma 2 / Oslo 1
Tuholma 1/ Oslo 2

Turun keikkojen ykkössijaan vaikutti varmasti se, että oltiin melkein kotikaupungissa, klubimaisella keikalla kavereiden keskellä. Tukholmaa nostaa upea Darkness-keikka, Osloa taas pre-show - se vaan oli aika makea. Reittaa näitä nyt sitten. En taida osata. Varmaa on vain se, että miltään keikalta en poistunut pettyneenä vaan hymy korviin asti vedettynä ja sielu ravisteltuna ja ravittuna.
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Ile »

Terveisiä (lähes) tuonpuoleisesta.

Kävin sitten näköjään sairastamassa Solna 3:ssa. Ei ollut fiilis kovin korkealla, kun tajusi kuumeisena horjuvansa kohti Solnaa. Piti oikein hommata hotelli keskustasta, että pystyi sairastamaan päivän ja yön. Onneksi löytyi peruutushuone, olisi ollut tuskaista hengata ulkona ennen ja jälkeen keikan.

Ei itsellänikään noussut tämä keikka ihan kunnolla lentoon. En silti kadu, että tuli lähdettyä, mutta yksi huonoimmista näkemistäni keikoista. Ei huono toki, mutta selvästi huonompi kuin aiemmat neljä tällä rundilla. En osaa sitten arvioida kuinka paljon oma kehno olo vaikutti, mutta tuntui jotenkin siltä, että bändilläkin alkoi olla vähän väsy. Ehkä siitä näkee sen, että ikää alkaa jo olla bändillä.

Oma olo oli kehno, Bitusa-keikkaa osattiin odottaa=yllättyksettömyys, bändin väsy, itselläni Turku-euforia vielä päällä... hankalahan noista lähtökohdista oli superkeikkaa lähteä rakentamaan. Pitkästä aikaa tuntuu siltä, että on ihan hyvä, että seuraaviin keikkoihin on yli kuukausi. Ehtii sulatella vähän enemmän ja toipua kunnolla keikkakuntoon taas. Vaikka koitin ottaa rauhallisesti, viiden keikan putki saattoi olla itsellenekin vähän paljon.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Vastaa Viestiin