20.07.2013 King's Hall, Belfast, Northern Ireland

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: 20.07.2013 King's Hall, Belfast, Northern Ireland

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

Riku kirjoitti:
Brucen osalta oma rundini loppui miehen itsensä sanomaan henkilökohtaiseen "Thanks"-sanaan :)

Over and out.
Siinähän se tärkein kiitos taisikin jo tulla, mutta kiitos silti meidän hovikuvaajalle. Aika hulppeita kokemuksia on varmaan tullut vuosien mittaan ja myös tänä kesänä (Rooma, olen kade!), toivottavasti nähdään tämänkin kiertueen kuvasatoa vielä jossain.
I want the whole damn world to come dance with me
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1581
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 20.07.2013 King's Hall, Belfast, Northern Ireland

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Voihan se olla, että mies on toukokuun jälkeen loukannut a la Bon Jovi. Jos se ikä rupee nyt näkyy? Ei mikään ihme, jos itse en nyt 40 ja rapiat ikäisenä jaksaisi seistä koko keikkaa. Laitetaan vielä 20 vuotta päälle ja katotaan, missä kunnossa ite olen silloin. Miksei se kesän rundi vois näkyä? Teemu Selänne sano jossain, että ennen pelejä on nykyään mietittävä tekemisiä. Ei voi mennä lasten kanssa päiväks Disneylandiin, muuten pelikunto kärsii. Kyseessä siis huippu-urheilija. Oisko joku uskonut vaikka vuonna 88, kun silloin setissä oli tauko, että 25 vuoden päästä ei ole.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: 20.07.2013 King's Hall, Belfast, Northern Ireland

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Olipa taas huikea settilista, olisinpa ollut paikalla. Itku meinas tulla Rikun raporttia lukiessa, mutta sitten aloin kanssa miettimään, että ei se munkaan kävely kovin vetreältä varmaan vaikuta Bruce-keikan jälkeen ja oon parikyt vuotta nuorempi.. Mutta pistäähän se silti miettimään, että mitä jatkossa. Mulle kyllä kelpaa myös Bruce kiikkutuolissa huuliharpun ja kitaran kanssa..
the dope's that there's still hope
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 20.07.2013 King's Hall, Belfast, Northern Ireland

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Riku kirjoitti:Se oli sitten siinä.
12 keikkaa koettu tänä kesänä.
Mun henk.koht. kärjessä ilman sen tarkempaa järjestystä Solna1, Turku1 ja Rooma.
Hienoa, että pääsit tuonne Roomaan. Muistan alkuvuodesta, että olit sinne menossa.
Riku kirjoitti:Vuodesta 2007 alkaen 31 luvan kanssa kuvattua keikkaa tai sen osaa.
Belfast jää viimeiseksi, vaikka mulle sanottiinkin parista eri suusta, että "we will see again soon".
Eivät kuitenkaan sanoneet sen enempää. Väittivät kysyttäessä että eivät tiedä. Ehkä joku tietää jotain. Ei näistä ota selvää...
Kai se on niinkin, että ihmisellä on taipumus toivoa parasta, vaikka tosiasiat muuta osoittaisivatkin... Ja kun ikäviä asioita ei sanota ääneen, ne eivät ehkä toteudukaan.

Ja onhan tuossa tietysti kyse bisneksestä, koneistosta, johon liittyy suuri määrä ihmisiä.
Riku kirjoitti:Bruce on mun mielestä siinä kunnossa, että kroppa on "rikki".
Viimeisellä viidellä keikallani olen nähnyt hänen kävelevän backstagella keikan jälkeen ja ei näytä hyvältä.
Surullista :( Brucen kiitoksista on kuitenkin pystynyt vaistoamaan, että kaikki ei ole kuin aiemmin. Ehkä se myös hidasti Brucen tahtia ja piti konsertit lyhyempinä kiertueen alkupäässä. Ehkä sillä haluttiin varmistaa, että kiertue saadaan vedettyä kunnialla loppuun asti. Nyt ollaan jo niin kiertueen loppuvaiheessa, että keikoilla puristetaan irti kaikki, mikä vain voidaan.
Riku kirjoitti:Valokuvaaja siirtyy nyt joka tapauksessa eläkkeelle nykymuotoisesta diilistä.
Jotain toivottavasti ilmestyy kovalevyn kätköistä. Niistä myöhemmin lisää.
Kiitos mahtavista kuvista vuosien varrelta. Ja kuka tietää, ehkä tämä riemu jatkuu jollain tavalla vielä tulevaisuudessakin.
Riku kirjoitti:Brucen osalta oma rundini loppui miehen itsensä sanomaan henkilökohtaiseen "Thanks"-sanaan :)

Over and out.
Hieno loppu rundille.

-KaSTown-
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: 20.07.2013 King's Hall, Belfast, Northern Ireland

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Riku kirjoitti:
Valokuvaaja siirtyy nyt joka tapauksessa eläkkeelle nykymuotoisesta diilistä.
Jotain toivottavasti ilmestyy kovalevyn kätköistä. Niistä myöhemmin lisää.
Kiitos, näitä odotellaan...
Tota muuta kertomaasi en vaan nyt halua alkaa vielä käsittelemään... Silmälaput silmillä vaan seurataan tämä rundi loppuun. Jos nämä tosiaan on nykymuotoisen Bruce & ESB:n viimeisiä aikoja, niin sitten täytyy vain yrittää ottaa niistä irti kaikki mikä irtoo... Ja ei se siihen lopu, tulee jotain muuta, uutta, varmasti tulee, vaikka sitten sieltä kiikkustuolin pohjalta...
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: 20.07.2013 King's Hall, Belfast, Northern Ireland

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Uskoisin keikkailun jatkuvan rundin verran jollain kokoonpanolla ainakin. Kuten Corkissa totesin ei sinne pianon päälle tarvii hyppiä. Kaikki loppuu aikanaan mutta uskoisin että vielä tavataan.
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1581
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 20.07.2013 King's Hall, Belfast, Northern Ireland

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Ehkä Bruce on hieman ampunu itteensä jalkaan noissa keikkapituuksissa. Häneltä kaikki venaa kolmea tuntia. Eilen Maiden Stadikalla, kaks tuntiako? Jengi on tyytyväinen, kun ennenkään ei ole pidempää vedetty. En sitten tiedä, auttaisko lyhyemmät keikat mitään. Sitten varmaan pianon päälla oltais joka biisissä.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Riku
Photographer
Viestit: 841
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: 20.07.2013 King's Hall, Belfast, Northern Ireland

Viesti Kirjoittaja Riku »

Älkää ymmärtäkö väärin tuota "rikki" -osaa.
Mutta ei hän yhtä pirteä ole kuin aiemmin keikkojen jälkeen siinä vaiheessa kun valot sammuvat.
Kyllä sieltä vielä keikkoja tulee pienen tauon jälkeen. Niinhän mulle vakuuteltiin.
Ja kyllä mä keikoilla käyn, mutta järkkäri taitaa jäädä kotiin.
Joten jonoissa nähdään toivottavasti.
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2987
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: 20.07.2013 King's Hall, Belfast, Northern Ireland

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Nyt kuulosti jo aurinkoisemmalta, Riku. Tosin kiertue-eläkeläisen osa jonossa on julma, sillä järkkäri vie järkkärin.
Kiitos kuvista!
Wanna change my clothes, my hair, my face
Avatar
Antti
Lucky Man
Viestit: 475
Liittynyt: 11.01.2013 13:19

Re: 20.07.2013 King's Hall, Belfast, Northern Ireland

Viesti Kirjoittaja Antti »

"Rikki" kuulostikin vahvalta liioittelulta. Kun katsoo esim. noita tämän kesän Wembleyn hyvälaatuisia tallenteita, on päivänselvää, että Bruce on edelleen on kovassa fyysisessä iskussa (pientä kaljamahaa lukuunottamatta, ja siitähän pääsee kiertuetauon aikana Atlantic Gym Clubilla nopeasti eroon). Kukapa meistä nuoremmistakaan ihan pirtemmillään tuollaisten vetojen jälkeen heti backstagella olisi.
Vastaa Viestiin