05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
jjl
Jack Of All Trades
Viestit: 154
Liittynyt: 11.01.2013 19:01

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja jjl »

Keikkapaikaksi ehdolla... http://en.m.wikipedia.org/wiki/%C3%84te ... A4nk%C3%A4" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
A shovel in the dirt keeps the devil gone
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja mrk »

Kuva

Eli:

Out : Reason To Believe, Jack of All Trades, Seeds, Human Touch, Youngstown, Murder Inc, Darlington County, Rising

In : Better Days, Shake Rattle Roll, One Way Street, Mary's Place, Point Blank, Trapped, Promised Land, Hungry Heart, Leap Of Faith, Rosalita

Hyvät vaihdot.
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2071
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja kekko »

mrk kirjoitti: Out : Reason To Believe, Jack of All Trades, Seeds, Human Touch, Youngstown, Murder Inc, Darlington County, Rising

In : Better Days, Shake Rattle Roll, One Way Street, Mary's Place, Point Blank, Trapped, Promised Land, Hungry Heart, Leap Of Faith, Rosalita

Hyvät vaihdot.
Jep, hyvät vaihdot. Juuri kun olin moittinut, että suunnitellut biisit vaihtuvat aina huonompiin, niin nyt kävi kyllä toisin päin. Mukava nähdä, että Human Touch on suunnitelmissa mukana. Se on yksi suurimmista puutteista livenä kuultujen biisien listallani.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1581
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Itävallassa lähellä Saksan rajaa on kylä nimeltä Fucking. Millainen settilista siellä olisi? Tai livetaltiointi: Bruce Springsteen Live Fucking, tai jotain.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja mrk »

Dvddubbingguyn kuvaama Man's Job
http://youtu.be/9akEe4497ZY" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Teemu
Pilgrim Supreme
Viestit: 890
Liittynyt: 10.01.2013 8:14

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja Teemu »

mrk kirjoitti:Dvddubbingguyn kuvaama Man's Job
http://youtu.be/9akEe4497ZY" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Hauskaa tuntuu tosiaan olleen. Ei mitään ihan suurimpia suosikkeja tuo biisi, mutta hyvä esitys.
Take 'Em As They Come
Avatar
strimari
Lucky Man
Viestit: 385
Liittynyt: 16.01.2013 16:44
Paikkakunta: Loimaa

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja strimari »

Jackson cage ja Jayn pistokeikka! On ollut upeaa!
Born to ..something..something...something..
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja Sandy »

En mä taida täältä saada mitään rapsaa kirjotettua, yritin kortteerimme jumittavalla läppärillä ja heitti ulos kun yritin lähettää. Koitetaas nyt sit tällä puhelimella. Mä kanssa arvelin että vois alkaa akustisesti mutta ei, bändi asteli lavalle ja Bruuuuuuuce, ihana nähdä pitkästä aikaa. Voiks tää olla totta, Jackson Cage ja heti perään My Love Will Not.. Ja Better Days. Kaikki mun suosikkeja, uskomaton aloitus. Sitteen Shake Rattle ja perään superkaunis One Way Street. Mary's Place on kiva kuulla sitten WB, badlans ja DTMHT, Mahtaako kohta pukata albumia, sekin kyllä mulle hyvin kävisi. Mutta ei albumeista tietookaan, vaan vahva ja pysäyttävä Point Blank, yhtä hieno kuin Heilsinki 2008. Vaan möykkäävät saksalaiset meidän takana vähän häiritsee tunnelmaa, ymmärtäsivät olla hiljaa. Ja sitten Trapped, oon niin toivonut että tän joskus vielä kuulisin. Promised land ja Hungry Heartkin kelpaavat tänään oikein hyvin mutta sitten taas jotain uskomatonta, tosi kaunis Man's Job. Point Blankin aikana alko itkuttaa ja nyt taas kun alkaa Because The Night. Eihän tää nyt mikään itkettävä biisi pitäs olla mutta kun muistaa miten ihana tätä oli kuunnella Turussa oman kullan kanssa niin iskee ikävä ja kyyneleet valuu. Mietin että vaikka loppukeikka olis kuinka tylsä niin oon jo saanut paljon enemmän kuin ikinä uskalsin tältä keikalta toivoa. Mutta ei tylsästä tietoakaan, Candys Room, She's the one ja Leap of Faith on hienoja kaikki mutta sitten meinaan taas ratketa riemusta, Rosie. Millons mä oonkaan tän kuullut viimeksi, kauan siitä on, hypitään! Waitin' ja noin kymmenen vuotias tyttö laulamassa, hyvin meni. Mutta mitä nyt, uuh, ihana Jay ja Radio Nowhere, voi hitsi miten ihanaa.Thunder Road tulee nyt, ei siis ainakaan sillä lopeteta akkaristi mutta kaunis on tämäkin. Rocky Ground on kiva kuulla, Bitusa jytisee taas oikein kunnolla, onhan tää loistava keikkabiisi, jähmeähkö saksalainen takakenttäkin innostuu. BtR ja Dansing, jonka ensimmäinen tanssija on nainen jolla kyltti "Dance with the chubby girl". Ja Brucehan tanssii kunhan saadaan tyttö kammettua lavalle, oi miten iloinen olen hänen puolestaan. Seuraavat tanssijat ovat söpö nuori nainen, pupu (vai mikä lie)-asuinen tyttö ja vielä yksi nainen. Kaikki saavat kitarat kaulaansa, ihan hauska esitys. Sitten vielä Tenth ave, onks se muuttunu jossain kohtaa tollaseks ettei ne Dannyn ja Clarencen kuvat pyörikään siellä taustalla välillä vai oliks siinä joku vika kunkeikkakuvakin pätki jotenkin. Ainoostaan lopussa tuli se iso Clarencen kuva siihen. (Vai pätkiks mulla jo siinä vaiheessa niin pahasti että meni ohi..). Mitäs sitten, kai nyt vielä jotain tulee, ou jes, Rocking All Over The World. Ja me rokataan niin paljon, tähän on oikeestaan aika hyvä lopettaa oma keikkakesä. Oli niin huikeita biisejä ettei oikein ees vielä tunne haikeutta että ny se on ohi tällä erää. Voisin viel kirjotella ulkokeikallisista asioista mutta nyt kyllä lähetän tän ettei taas heitä ulos, katotaan jos jatkan vielä tarinointia myöhemmin.
the dope's that there's still hope
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja Dune »

Point Blank- http://www.youtube.com/watch?v=GujDvtDdV7A" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Kyllä tulee Hesa 08 mieleen ja kylmät väreet tulee vieläkin.. Kaunista

Rocking all over the world- http://www.youtube.com/watch?v=WGHwuJqxIVs" onclick="window.open(this.href);return false;
Hauska pätkä :)
MrDune
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Dune kirjoitti:Point Blank- http://www.youtube.com/watch?v=GujDvtDdV7A" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Kyllä tulee Hesa 08 mieleen ja kylmät väreet tulee vieläkin.. Kaunista
Juu, on se kumma kun lämmintä on +24, mutta siitä huolimatta kylmää, väristää ja hikeä pukkaa silmäluomien välistä.
Taitaa olla noita keski-ikästen vaivoja....
Rocking all over the world- http://www.youtube.com/watch?v=WGHwuJqxIVs" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Hauska pätkä :)
Toisaalta tässä näkyy miltä näyttää kun meiltä entisiltä teineiltä alkaa mopon nokka irrota maasta... Onneksi ei itse ole päätynyt kovin moneen pätkään, olis varmaan aika hauskaa katsottavaa...
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Vastaa Viestiin