High hopes 14.1.2014

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2707
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja teromk »

^muutamakin ääni annettu!
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2367
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Ile »

Kun kävin hakemassa itselleni joululahjoja, juttelin paikallisen levypuodin sedän kanssa. High Hopesista on ainakin Sonylta tulleen julkaisulistan mukaan tulossa cd+dvd myös kivijalkakauppoihin samoin kuin 2lp+cd. Suosikaa siis läheisiä ja paikallisia pienyrittäjiä.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1398
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

^Cdonissa näkyy olevan cd+dvd 17,95 ja 2LP+cd 25,95
You´ll never walk alone
Riku
Photographer
Viestit: 867
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Riku »

Ile kirjoitti:Kun kävin hakemassa itselleni joululahjoja, juttelin paikallisen levypuodin sedän kanssa. High Hopesista on ainakin Sonylta tulleen julkaisulistan mukaan tulossa cd+dvd myös kivijalkakauppoihin samoin kuin 2lp+cd. Suosikaa siis läheisiä ja paikallisia pienyrittäjiä.
Juuri näin Ile. Pisteet kotiin.
Mä olen jonkun aikaa miettinyt myös tämän foorumin juttuja lukiessa miksi aina pitää hakea se mahdollisesti ehkä kenties euron halvempi ulkomainen kauppapaikka ja samalla köyhdyttää suomalaista tarjontaa. Tietysti jos se on siitä eurosta kiinni, mutta harvoin näin kuitenkaan. Toki nämä T-paita ja eri versioiden kerääjät ovat luku erikseen, mutta siis tukekaa kotimaisa kauppiaita aina kun mahdollista.
Mä olen itse ulkomailla kun High Hopes ilmestyy mutta en varmaan osta sitä reissusta (enkä iTunesista) vaan odotan kun pääsen Suomessa kauppaan hypistelemään ja sitten levy soittimeen rauhassa...
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 3022
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Juu, kivijalkoja on myös Bow aina pyrkinyt tukemaan ja tuen tässä häntä. T-paidat ja cd:t t tosin saavat mielen muuttumaan aina välillä. Olemattomien säästöjen takia en verkosta tilaa mitään. Täytyy kysellä Jäänsärkijästä, mitä ja milloin heille tulee, kun tuo Stupido muutti naapurista Kallioon, kele.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1398
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Tilaus laitettu Cdoniin ja peruttu Amazonista. Samalla tuli tilattua ihan vahingossa Rock Roll Hall of Fame 9dvd. Täällä pohjoisessa on pakko tilata netistä kun ainoat kaupat mistä voisi edes ostaa levyjä on Prisma ja City-market ja niiden valikoima on aika onneton ja levyt tulee muutaman viikon viiveellä jos silloinkaan :x
You´ll never walk alone
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2036
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Kyllähän kivijalkakauppoja tukisi, jos niitä vain olisi ( järkevällä etäisyydellä). Kaikki eivät asu Helsingissä tai muissa suurissa kaupungeissa, joissa näitä vielä on. Marketteja en tähän laske. CD/DVD-versionkin piti ensin ilmestyä vain USA:ssa ja nyt sitten nähtävästi sen saa täältäkin. Hyvä niin. Täytyy vielä harkita mistä paketin lopulta hankkii.

EDIT: ja on se hintaerokin monesti aika merkittävä. Esim. Englannin Amazonista High hopes CD: saa noin 13 eurolla. Lienee halvimmillaan täällä pari kymppiä.
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2707
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja teromk »

^ ja kun levyjä ostaa vuodessa useita kymmeniä, niin kyllähän niistä säästöistä kertyy aikamoinen potti. Kyllä minä silti kivijalkakauppojakin tuen, tosin aika paljon käytettyjen levyjen merkeissä.
Riku
Photographer
Viestit: 867
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Riku »

^^onneksi kaikki ei asu Stadissa. Ei kaikki mahtuisi millään.
Jos nyt kuitenkin mahdollisuuksien mukaan tuetaan näitä paikallisiakin pelureita vaikka työpaikan jos ei asuinpaikan lähettyviltä ja saa tuon ainakin tällä hetkellä alle 18 € hintaan Suomestakin. Enkä ole vielä tutkinut tarkemmin eri versioita. Ehtii hyvin vielä kun julkaisu lähestyy.
Riku
Photographer
Viestit: 867
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Riku »

teromk kirjoitti:^ ja kun levyjä ostaa vuodessa useita kymmeniä, niin kyllähän niistä säästöistä kertyy aikamoinen potti. Kyllä minä silti kivijalkakauppojakin tuen, tosin aika paljon käytettyjen levyjen merkeissä.
Mä en osta kymmeniä levyjä vuodessa niin voin hyvin ostaa sen yhden Bruce-julkaisun Suomesta.
Saisin varmaan levyt ilmaiseksikin jos oikein ruikuttaisin, mutta kun en vaan viitsi...
Vastaa Viestiin