Keikkakuvia/videoita, Turku

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Salla kirjoitti:Ensimmäisiä kertoja mun elämässä tunnen etten olekaan kovin huono tyyppi.
Hei kamoon, mieti vähän! Sinähän voit käyttää tästä otettuja juutuubi-pätkiä esimerkkeinä jos ikinä haet opiskelemaan mitä vaan mikä vaatii julkista esiintymistä (näyttelijä, opettaja, ties mikä matkasaarnaaja) että tsiigatkaa hemmot, tässä on vähän pätkää siitä kun maailman kovin rock star veti mut lavalle ihan ilman varoitusta 10 000 ihmisen edessä ja kuinka mä hanskasin tilanteen ihan viileesti. Ja sitten tässä on pätkää kun mua haastateltiin teeveekameroiden edessä ja mä en erityisemmin mennyt kipsiin vaan heitin koko ajan ihan kunnon läppää. Vanha luennoitsija lähettää terkkuja täältä ja muistuttaa että yleisön edessä kaikki eivät pärjää mutta ne jotka pärjäävät, nauttikoot joka hetkestä ja tietäkööt että maailma on auki vaikka mihin asti!
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Salla »

Liisa S kirjoitti:
Salla kirjoitti:Ensimmäisiä kertoja mun elämässä tunnen etten olekaan kovin huono tyyppi.
Hei kamoon, mieti vähän! Sinähän voit käyttää tästä otettuja juutuubi-pätkiä esimerkkeinä jos ikinä haet opiskelemaan mitä vaan mikä vaatii julkista esiintymistä (näyttelijä, opettaja, ties mikä matkasaarnaaja) että tsiigatkaa hemmot, tässä on vähän pätkää siitä kun maailman kovin rock star veti mut lavalle ihan ilman varoitusta 10 000 ihmisen edessä ja kuinka mä hanskasin tilanteen ihan viileesti. Ja sitten tässä on pätkää kun mua haastateltiin teeveekameroiden edessä ja mä en erityisemmin mennyt kipsiin vaan heitin koko ajan ihan kunnon läppää. Vanha luennoitsija lähettää terkkuja täältä ja muistuttaa että yleisön edessä kaikki eivät pärjää mutta ne jotka pärjäävät, nauttikoot joka hetkestä ja tietäkööt että maailma on auki vaikka mihin asti!
Totta, kiitos sanoistas Liisa! Siitä kokemuksesta saatu voima ja energia kantaa ihan loppuun asti. Mietin keikan jälkeisenä yönä: "Rokkasin Bruce Springsteenin kanssa. Maailmassa ei oo mitään mihin en pystyisi". Olin ja oon vieläkin ihan liekeissä siitä.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja mrk »

cortinaGT kirjoitti:
Jesse kirjoitti:Hmm... Onko Turun keikoista audiotaltiointia jossain?
Aina sellaisia on pintautunut viikkojen tai kuukausien viiveellä - luotan että niin tapahtuu taaskin! :D
Ja eräs herra CC on kuulemma bongattu myös Turussa...
Avatar
tsmalmbe
Lucky Man
Viestit: 258
Liittynyt: 11.01.2013 11:39
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja tsmalmbe »

KAIKKI KUVAT: https://picasaweb.google.com/1110288742 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

KAIKENLAISESTA KÄYTÖSTÄ JA JAKAMISESTA ILMOITETAAN MINULLE. Kuvia ei leikata tai modifioida ilman minun lupaani. Nauttiminen ja katsominen on ilmaista ja suotavaa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut tsmalmbe, 10.05.2013 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1599
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Kuka olis voinu edes arvata, että kulunut ja väsynyt Dancing in the Dark-tanssi saa tällasen käänteen Suomessa. Vai ollaanko me kaikki nyt vaan niin pöllämystyneitä keikasta, että tämä nyt vaan tuntuu niin uskomattomalta. Onhan sitä jossain muuallakin joku saattanut keksiä tällasta. No tuskin kyllä on. Ja sitten vielä Sunny-rappi, tuskin kukaan on ikinä tähänkään tällasta keksinyt. Ei varmasti ole.

Luulisi, että bändillekin oli virkistävää nähä vähän poikkeuksia. Sitten muutaman vuoden päästä Bruce voi tokaista Stevenille vanhainkodissa reinot jalassa kiikkustuolissa viltti sylissä: "Muistakkos sää stiiveni kun se yks pikkupoika siellä Turuus räppäs ja se yks bööna joraili sen skittan kanssa?"
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
tsmalmbe
Lucky Man
Viestit: 258
Liittynyt: 11.01.2013 11:39
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja tsmalmbe »

mrk kirjoitti:
cortinaGT kirjoitti:
Jesse kirjoitti:Hmm... Onko Turun keikoista audiotaltiointia jossain?
Aina sellaisia on pintautunut viikkojen tai kuukausien viiveellä - luotan että niin tapahtuu taaskin! :D
Ja eräs herra CC on kuulemma bongattu myös Turussa...
Kannattaa odottaa ja malttaa että ne parhaimmat tallenteet nousee ja että joku "joku" tekee sen koostamisen ja kunnon masteroinnin siihen jolloin säästyy alkupettymykseltä. Huonoa audiota saa tuubista, mutta ottaen huomioon että tila oli aika hyvä voisin kuvitella että kunhan joku "joku" oli paikalla, on luvassa ihan must-have taltiointi Turusta.
merja
Jack Of All Trades
Viestit: 160
Liittynyt: 12.01.2013 20:37

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja merja »

tsmalmbe kirjoitti:
mrk kirjoitti:
cortinaGT kirjoitti:
Jesse kirjoitti:Hmm... Onko Turun keikoista audiotaltiointia jossain?
Aina sellaisia on pintautunut viikkojen tai kuukausien viiveellä - luotan että niin tapahtuu taaskin! :D
Ja eräs herra CC on kuulemma bongattu myös Turussa...
Kannattaa odottaa ja malttaa että ne parhaimmat tallenteet nousee ja että joku "joku" tekee sen koostamisen ja kunnon masteroinnin siihen jolloin säästyy alkupettymykseltä. Huonoa audiota saa tuubista, mutta ottaen huomioon että tila oli aika hyvä voisin kuvitella että kunhan joku "joku" oli paikalla, on luvassa ihan must-have taltiointi Turusta.
Mä epäilin nähneeni herra CC:n ja ilmeisesti tunnistin oikein jos joku muukin oli bongannut.
vristo
Born To Run
Viestit: 6
Liittynyt: 10.05.2013 18:01

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja vristo »

tsmalmbe kirjoitti:Kuva
Kas! Meidänkin kyltti kuvassa (tuo suurin).
Avatar
kristin
Jack Of All Trades
Viestit: 184
Liittynyt: 11.01.2013 12:16
Paikkakunta: Tampereen liepeiltä

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja kristin »

Saatiin upeat keikat kuten Taapsa lupasi, upeammat kuin olisin koskaan uskonut. Mahtavaa Salla, et mennyt kipsiin vaan vedit täysillä. Kyllä kelpaa olla suomalainen Turku-ilmiön jälkeen. Eiköhän tämä nosta meidän kaikkien itsetuntoa! Suomalaiset muka ujoja, kuka niin väittää :lol:
Kiitos kaikille kuvista ja videoista jotta voi elää noita hetkiä uudelleen.
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

merja kirjoitti:Mä epäilin nähneeni herra CC:n
Joo, oli pitissä molemmilla keikoilla. Siellä keskivälin numeroilla eli ehkä joku 200-300 kummallakin keikalla.
Vastaa Viestiin