26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Keskustelua vuoden 2014 keikoista
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2576
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja rane »

Johnny72 kirjoitti:
41 shots kirjoitti:Ekan keikan settilistaan lisätty noi kaikki "lisätiedot" mitkä nyt itse tiedän.. (sivulla9) Ihan tiedoksi noi listat ei ole pyhiä, eli jos löydät virheen tai haluat lisätä jotain voit ihan vapaasti tehdä sen. Mä en enään päivitä settilistoja eilisen takia tästä eteenpäin, Syy: koska joillekkin on niin tärkeää onko ne toivekyltit isolla ihan just ihan heti..Ja mä en niitä aina tiedä,muista laittaa. :D :D :D Kyllä vedin eilen herneet nenään (anteeksi Riku jouduit tulilinjalle :oops: :oops: )
Hei rauhassa... Kyllä näissä listoissa on pitkän kiertueen mittaan sen verran tännekin laittamista, ettei kannata kenenkään alkaa harmistua tässä vaiheessa, asiat asioina! Minäkin kyselin sinulta eilisiltana jostain kesken kaiken pois pudonneesta tour premiere -versaalista, jonka olin itse sinne juuri vartti aiemmin paikalleen laittanut, mutta eihän se nyt ollut muuta kuin vain pyyntö olla tarkkana, jotta sivulla jo olevaa infoa ei poistu sieltä kesken. Joku kuitenkin myös sen pikkuvaivan on nähnyt, että on ne sinne laittanut, kuka minkäkin rivin.

Kunnioitetaan siis toistemme innokkuutta ja vaivoja puolin ja toisin ja pyritään poistamaan keskeneräisistäkin listoista vain virheitä ja epäjohdonmukaisuuksia, siis siteeraamaan oikein, ihan niin kuin kuka menee keikoille -listoissa tai kuka tilaa mitäkin -listoissakin, vaikka vauhti settilistahommissa onkin joskus kova ja kaikkea tietysti siinä aina sattuu. Ja kun toiselle sattuu, silloin joko kysytään tältä, haluaako korjata itse (olisihan hei nyt sekin vähän tylyä, että olisi niin kuin sitä toista innokasta päivittäjää ei olisikaan!) vai korjaako huomaaja itse. (Eilenhän minä sitten lopulta korjasin BTX-copy-pastella.)

Ja samalla ollaan iloisia siitä, että meitä on monta, jotka näitä tänne laittavat. Vain siten voimme oikeasti luottaa, että edes joku meistä on aina täällä, kun on keikka. Jos ja kun settilistoista jotain puuttuu ja täsmentyy, tietoa siis kertyy lisää, niin sitten täydennetään, milloin kesken keikan ja milloin keikan jälkeen, milloin kukakin mitäkin. Peace! ;)
jep, ei tuosta aiheesta kantsi herneillä. Pilkunviilaushan kuuluu tuohon settilistavalvojaistouhuun oleelisesti ja kaikkihan tietää kuinka tärkeää ihmiskunnalle on settilistojen pilkunviilaus.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Passaic
Factory
Viestit: 543
Liittynyt: 11.01.2013 11:38
Paikkakunta: Tukholma

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja Passaic »

Tässä settilistat "puhtaana".

Cape Town 1 -

Start - 20:13

1. Free Nelson Mandela
2. Badlands
3. Death To My Hometown
4. Out In The Street
5. High Hopes
6. Spirit In The Night
7. Hungry Heart
8. The River
9. Heaven's Wall
10. Atlantic City
11. Johnny 99
12. Pay Me My Money Down
13. American Skin (41 Shots)
14. Because The Night
15. Darlington County
16. Shackled And Drawn
17. Waitin' On A Sunny Day
18. The Rising
19. The Ghost Of Tom Joad
20. Land Of Hope And Dreams

21. We Are Alive
22. Born In The U.S.A.
23. Born To Run
24. Dancing In The Dark
25. Tenth Avenue Freeze-Out
26. Shout
27. Thunder Road (Solo Acoustic)

End - 23:18

Total - 3:05

-------------------------

Cape Town 2 -

Start - 20:22

1. Free Nelson Mandela
2. No Surrender
3. Two Hearts
4. The Ties That Bind
5. High Hopes
6. Trapped
7. Prove It All Night ('78 Intro)
8. Darkness On The Edge Of Town
9. Spirit In The Night
10. Heaven's Wall
11. Just Like Fire Would
12. American Skin (41 Shots)
13. The Promised Land
14. Open All Night
15. Shackled And Drawn
16. Waitin' On A Sunny Day
17. Lonesome Day
18. The Rising
19. Badlands

20. We Shall Overcome
21. Born In The U.S.A.
22. Born To Run
23. Bobby Jean
24. Dancing In The Dark
25. Tenth Avenue Freeze-Out
26. This Little Light Of Mine
27. This Hard Land (Solo Acoustic)

End - 23:13

Total - 2:51
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2576
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja rane »

^ tuosta voisi pilkkua viilata että yleensä Tour Premit on ISOLLA ja sitten suluissa on lisätietona mikäli biisi napattiin kyltistä toiveena, tai jos oli omistettu jollekukulle.
Mutta enpä tohtenisi sellaista postausta laittaa - joku vielä suuttuu mulle :-)
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1702
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

rane kirjoitti:^ tuosta voisi pilkkua viilata että yleensä Tour Premit on ISOLLA ja sitten suluissa on lisätietona mikäli biisi napattiin kyltistä toiveena, tai jos oli omistettu jollekukulle.
Mutta enpä tohtenisi sellaista postatusta laittaa - joku vielä suuttuu mulle :-)
Katselee ympärilleen, siis ketä?? :D :D :D Juu, herneet sieraimissa on ihan sika vaikea hengittää, niistin ne jo ulos :D :D mä kilahdan ja yleensä unohdankin hetkessä :D
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2701
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja shannoon »

huomasin muuten eilen oudon jutun, Johnny72, osa sun settilista-viesteistä näky kun katoin mun tabletilla, mutta kun siirryin läppärille ni ei näkyny. outoo??
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

Hesalmi, ihan älyttömän hienoa lukea noita sun kokemuksia ja tuo DITD oli sitten kyllä vielä kirsikkana kakussa, pakko sanoa että herkistyin itsekin, ihan mahtava, että sait tuollaisen toiveiden täyttymyksen kokea!!! Mahtavaa keikkaa tällekin illalle, eikun lippu korkealle!

Ja voi tota settilistavääntöä. Ei se nyt niin tarkkaa, ole, kunhan biisit tiedossa, eikös juu?
I want the whole damn world to come dance with me
Passaic
Factory
Viestit: 543
Liittynyt: 11.01.2013 11:38
Paikkakunta: Tukholma

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja Passaic »

rane kirjoitti:^ tuosta voisi pilkkua viilata että yleensä Tour Premit on ISOLLA ja sitten suluissa on lisätietona mikäli biisi napattiin kyltistä toiveena, tai jos oli omistettu jollekukulle.
Mutta enpä tohtenisi sellaista postausta laittaa - joku vielä suuttuu mulle :-)
Jenggi saa laittaa ihan miten haluaa, tämä näyttää parhaimmilta minun mielestä. 8-) Toive kyltit ei kiinnosta yhtään.
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

shannoon kirjoitti:huomasin muuten eilen oudon jutun, Johnny72, osa sun settilista-viesteistä näky kun katoin mun tabletilla, mutta kun siirryin läppärille ni ei näkyny. outoo??
That's strange! Jonkin vahinkotuplapostauksen poistin sieltä itse, mutta niitä taisi olla korkeintaan kaksi. Pitää kytätä tänään iltana (jostain sopivasta listavalvojaispiilosta!) että tekeekö tämä foorumi taas jotain tuollaista.
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1702
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Prove It All Night
https://www.youtube.com/watch?v=bEuFGSI ... JmHVtAWH0g" onclick="window.open(this.href);return false;
Trapped
https://www.youtube.com/watch?v=caRsJ3E ... JmHVtAWH0g" onclick="window.open(this.href);return false;
The Ties That Bind
live, https://www.youtube.com/watch?v=43_4fIy ... JmHVtAWH0g" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1402
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Nyt vasta pääsin tarkistamaan pitikö loisto uutinen paikkansa ja pitihän se!
ISOT ONNITTELUT HESALMI!
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Vastaa Viestiin