14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2707
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja teromk »

mrk kirjoitti:
teromk kirjoitti:
mrk kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:Itse veikkaisin melko turvallista peruskeikkaa, kohtuu monta, ehkä 6-7 biisiä, Wrecking Ballilta. Tosin ausseilta on jäänyt moni muukin levyä väliin, joten voipi tulla Eurooppaa enemmän tällä Aussi-kiertueella biisejä 3-4 edelliseltä levyltä. Samoin minä veikkaisen tuollaista 3h 20min keikkaa.
Tuskin kukaan ausseissa(kaan) oikeasti kaipaa Wrecking Ballin tai parin edellisen levyn biisejä. Reilusti vaan arkistot auki ja tykitetään sitä mitä porukka haluaa kuulla.
Toivottavasti eivät soita Greatest Hits konserttia vaikka eivät olekkaan olleet Ausseissa aikoihin.
Joo, ei sellaistakaan. Mutta sopivasti hittejä, harvinaisuuksia, Wrecking Ballilta 2-4 biisiä ja vaikka 40-vuotisjuhlan kunniaksi minisetti parin ekan levyn biisejä joka ilta.
Jes! Tollasta mäkin toivoisin. Turkuunkin!
Passaic
Factory
Viestit: 543
Liittynyt: 11.01.2013 11:38
Paikkakunta: Tukholma

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja Passaic »

teromk kirjoitti:
mrk kirjoitti:
teromk kirjoitti:
mrk kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:Itse veikkaisin melko turvallista peruskeikkaa, kohtuu monta, ehkä 6-7 biisiä, Wrecking Ballilta. Tosin ausseilta on jäänyt moni muukin levyä väliin, joten voipi tulla Eurooppaa enemmän tällä Aussi-kiertueella biisejä 3-4 edelliseltä levyltä. Samoin minä veikkaisen tuollaista 3h 20min keikkaa.
Tuskin kukaan ausseissa(kaan) oikeasti kaipaa Wrecking Ballin tai parin edellisen levyn biisejä. Reilusti vaan arkistot auki ja tykitetään sitä mitä porukka haluaa kuulla.
Toivottavasti eivät soita Greatest Hits konserttia vaikka eivät olekkaan olleet Ausseissa aikoihin.
Joo, ei sellaistakaan. Mutta sopivasti hittejä, harvinaisuuksia, Wrecking Ballilta 2-4 biisiä ja vaikka 40-vuotisjuhlan kunniaksi minisetti parin ekan levyn biisejä joka ilta.
Jes! Tollasta mäkin toivoisin. Turkuunkin!
Ei muuta ku Greetings kokonaisesti ekana päivänä, ja WIESS tokana.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Passaic kirjoitti: Ei muuta ku Greetings kokonaisesti ekana päivänä, ja WIESS tokana.
Ei helv.tissä! Nuo jätetään Turkuun! Ja biiseistä sitten kunnon jammailuversiot... The E Street Shuffle 15min, Kitty's Back, 22min ja sitä rataa... Turku!

PS! Ja sitten Turussa bonuksena parikymmenminuuttinen Thundercrack! Oh yeah!
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2707
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja teromk »

KaSTown kirjoitti:
Passaic kirjoitti: Ei muuta ku Greetings kokonaisesti ekana päivänä, ja WIESS tokana.
Ei helv.tissä! Nuo jätetään Turkuun! Ja biiseistä sitten kunnon jammailuversiot... The E Street Shuffle 15min, Kitty's Back, 22min ja sitä rataa... Turku!
Sitä varmaan Passaic tarkotti. Toivon oikeesti, että Bruce huomioi kahden ekan levyn vuosijuhlat. #circusstory
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Muistas Passaic tilata ensi kesäksi THL-asusteet! Kyllä kaverit on sitten Tukholmassa kateellisia sulle... ;)
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3192
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja mrk »

Mä heitin settilistaveikkaukseenkin molemmille illoille 4-5 Greetings/WIESS biisiä putkeen.
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2707
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja teromk »

mrk kirjoitti:Mä heitin settilistaveikkaukseenkin molemmille illoille 4-5 Greetings/WIESS biisiä putkeen.
Toivottavasti oot oikeessa! Mä en ollut ihan yhtä toiveikas. Ois kyllä pitänyt. Hyvä mrk!
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

mrk kirjoitti:Mä heitin settilistaveikkaukseenkin molemmille illoille 4-5 Greetings/WIESS biisiä putkeen.
Loistavaa!! Eipä siinä paljon muuta sitten tarvitakaan...

Ensin The E Street Shuffle, jonka ekat 12min hitaana versiona, sitten muuttuu vikaksi 10min nopeaksi.
Incident 12min
Lost In The Flood 8min
N.Y.C.Serenade 15min
Sen jälkeen Rosalita (Come Out Tonight) 10min
For You (solo piano) 10min
Kitty's Back 20min
Thundercrack 20min
ja ollaankin jo 1h 57min kohdalla. Ottaisin tollasen setin koska tahansa tavallisen 3h+ setin tilalle. Piru, settilistakisakin loppui jo ;)
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2707
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja teromk »

Mä veikkaan Badlandisiä alotukseksi.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Bbruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuce!!!

[Tehdään aaltoja hymiö tähän]


Auttaisko tämä? Bruce-setä vois jo tulla esiin...
Vastaa Viestiin