Paitsi sen kitaran pitely ei soviJaSu kirjoitti:Biisi kuin biisi. ESB hanskaa. Morello sopii tohon biisiin kuin nenä päähän.
 Sorry oli vaan ihan pakko..
 Sorry oli vaan ihan pakko..Paitsi sen kitaran pitely ei soviJaSu kirjoitti:Biisi kuin biisi. ESB hanskaa. Morello sopii tohon biisiin kuin nenä päähän.
 Sorry oli vaan ihan pakko..
 Sorry oli vaan ihan pakko..Itsekin pidän AC/DC:stä ja tasan tarkaan Bon Scottin ajasta. Olen jo pidempään odottanut/toivonut, että Bruce vetäisi encoressa putkeen Rosalitan ja Rosien...JaSu kirjoitti:Olen kova ACDC-fani myös. Etenkin Bon Scott-ajan. Tätä olin toivonut! Jumankauta Bruce toteuttaa koko ajan täällä jonkun unelmia. Pitäisköhän lähtee autolla torvet soiden, nyt meikällä mopo keulii. Aargh!

Heh tai All The Best GirlsilläKaSTown kirjoitti:Itsekin pidän AC/DC:stä ja tasan tarkaan Bon Scottin ajasta. Olen jo pidempään odottanut/toivonut, että Bruce vetäisi encoressa putkeen Rosalitan ja Rosien...JaSu kirjoitti:Olen kova ACDC-fani myös. Etenkin Bon Scott-ajan. Tätä olin toivonut! Jumankauta Bruce toteuttaa koko ajan täällä jonkun unelmia. Pitäisköhän lähtee autolla torvet soiden, nyt meikällä mopo keulii. Aargh!
Ehkä sekin vielä joskus kuullaan...
Brucehan voisi aloittaa Suomen keikan The House Without A Nam -biisillä

Jotenkin mulla on kaamee aavistus että jopa tuo biisi onnistuis kuulostamaan hyvältä...shannoon kirjoitti:Heh tai All The Best GirlsilläKaSTown kirjoitti:Itsekin pidän AC/DC:stä ja tasan tarkaan Bon Scottin ajasta. Olen jo pidempään odottanut/toivonut, että Bruce vetäisi encoressa putkeen Rosalitan ja Rosien...JaSu kirjoitti:Olen kova ACDC-fani myös. Etenkin Bon Scott-ajan. Tätä olin toivonut! Jumankauta Bruce toteuttaa koko ajan täällä jonkun unelmia. Pitäisköhän lähtee autolla torvet soiden, nyt meikällä mopo keulii. Aargh!
Ehkä sekin vielä joskus kuullaan...
Brucehan voisi aloittaa Suomen keikan The House Without A Nam -biisillä

12.07.2024 ,"Uusitulla" Helesinkin Ölympia Tarionilla
  12.07.2024 ,"Uusitulla" Helesinkin Ölympia Tarionilla . Hitsit ko täällä on taas ollut hirveet meiningit ja keikkakuume ahistaa... täytynee vähän helpata sitä lataustoimintoja harrastaen.
 . Hitsit ko täällä on taas ollut hirveet meiningit ja keikkakuume ahistaa... täytynee vähän helpata sitä lataustoimintoja harrastaen.