Wrecking Ball -kiertue 2013
Re: Wrecking Ball -kiertue 2013
Miten kauan tällä foorumilla on muuten pidetty settilistavalvojaisia?
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Jos en ihan väärässä ole, niin Tukholman 2009 keikoista asti. Ensimmäisiä valvojaisia taisimme pitää ainakin minä ja Luckyman63.JaSu kirjoitti:Miten kauan tällä foorumilla on muuten pidetty settilistavalvojaisia?
- Luckyman63
- Downbound Train
Tukholman keikoista ei ole ihan varmaa mielikuvaa omalta osalta mutta ainakin Italian keikat 2009 tuli täältä seurattua.teromk kirjoitti:Jos en ihan väärässä ole, niin Tukholman 2009 keikoista asti. Ensimmäisiä valvojaisia taisimme pitää ainakin minä ja Luckyman63.JaSu kirjoitti:Miten kauan tällä foorumilla on muuten pidetty settilistavalvojaisia?
You´ll never walk alone
Mulla ois sellainen mielikuva, että jo 2008 Jenkkikeikkoja olisi valvottu, mutta saatan muistaa väärinkin. Saattoi olla 2009 Jenkkikeikat, joko keväällä tai syksyllä.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
2008 olen itse ollut ekaa kertaa settilistavalvojaisissa, mutta en ole ihan varma oliko se GL:n vai THL:n puolella.Ile kirjoitti:Mulla ois sellainen mielikuva, että jo 2008 Jenkkikeikkoja olisi valvottu, mutta saatan muistaa väärinkin. Saattoi olla 2009 Jenkkikeikat, joko keväällä tai syksyllä.
I want the whole damn world to come dance with me
Kaikille THL- ja muille roadrunnereille parasta myötätuulta tähän suureen WB -hankkeeseen, mulla ranteessa kolme pittirimpsua ja niin kovin toivon vielä yhtä...edes..haluan liittyä joukkoon pelikentillä ja jos se ei ole mahdollsta paikanpäällä, niin ainakin täällä foorumilla. Viekää terveiset ESB:lle, te onnelliset!!!
no retreat baby no surrender
Voi masa, olet kyllä ihana! Toivon kovasti, että pittirimpsuja ilmestyy sun ranteeseen vielä tänä vuonna. Muista, yössä on taikaa.masa kirjoitti:Kaikille THL- ja muille roadrunnereille parasta myötätuulta tähän suureen WB -hankkeeseen, mulla ranteessa kolme pittirimpsua ja niin kovin toivon vielä yhtä...edes..haluan liittyä joukkoon pelikentillä ja jos se ei ole mahdollsta paikanpäällä, niin ainakin täällä foorumilla. Viekää terveiset ESB:lle, te onnelliset!!!
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
-
- The Wind and the Rain
^^Käsinkosketeltavimmillaan tuo taika oli 31.7.2012 Hesassa, täydenkuun noustua pimentyneelle yötaivaalle.
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Heitin just FB-statukseeni listan näkemistäni Brucen tämän vuoden keikoista, joten laitetaan nyt se tännekin:
The year 2013 so far after Bruce Springsteen And The E Street Band...
(In order of preference)
01 June 3 Milano, Italy
- - - - - - -
02 May 8 Turku #2, Finland
03 May 7 Turku #1, Finland
04 May 16 Herning, Denmark
- - - - - - -
05 May 31 Padova, Italy
06 May 4 Solna #2, Sweden
- - - - - - -
07 April 30 Oslo #2, Norway
08 May 14 Copenhagen, Denmark
09 May 11 Solna #3, Sweden
The year 2013 so far after Bruce Springsteen And The E Street Band...
(In order of preference)
01 June 3 Milano, Italy
- - - - - - -
02 May 8 Turku #2, Finland
03 May 7 Turku #1, Finland
04 May 16 Herning, Denmark
- - - - - - -
05 May 31 Padova, Italy
06 May 4 Solna #2, Sweden
- - - - - - -
07 April 30 Oslo #2, Norway
08 May 14 Copenhagen, Denmark