Olemme pitissä. Liveshow alkaa klo 18:30.
Eli Suomen aikaa 19:30.
Loose Ends Podcast
Re: Loose Ends Podcast
It ain't no sin to be glad you're alive
Loistavaa! Berliinistä seuraillaan! Hyvää keikkaa!
"...Where we swore forever friends
On the backstreets until the end ..."
On the backstreets until the end ..."
Barcelonasta on toivottu, ehkä. Tai sitten ei, päätelkää itse. Alla olevan linkin takaa joka tapauksessa runsas tunti asiaa Barcelonan reissusta. Senhän ehtii kuunnella vaikka tämän illan keikkaa odotellessa. Ja jos haluat pysytellä settilistapimennossa, älä kuuntele.
Jäi muuten jaksossa sanomatta, että ekan keikan jälkeen olin sen verran "tiloissa" etten tainnut kyetä sanomaan juuri mitään järjellistä keikan jälkeen tavatuille foorumilaisille. Saatoin vaikuttaa etäiseltä, pahoittelut siitä. Kokemus oli väkevä.
https://open.spotify.com/episode/0drfI0 ... 0c2ae14ccb
Jäi muuten jaksossa sanomatta, että ekan keikan jälkeen olin sen verran "tiloissa" etten tainnut kyetä sanomaan juuri mitään järjellistä keikan jälkeen tavatuille foorumilaisille. Saatoin vaikuttaa etäiseltä, pahoittelut siitä. Kokemus oli väkevä.

https://open.spotify.com/episode/0drfI0 ... 0c2ae14ccb
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
- Päivänsäde
- Jill Of All Trades
Live lähetys tuli ennen keikkaa vahdattua ja nyt kuultiin jälkihöyryt. Iso kiitos uskonvahvistuksesta sen suhteen että useamman keikan liput eivät ole hulluutta vaikka settilistassa ei juuri elämistä ole.
Ekat Ullevin keikat tulossa ja odotukset kieltämättä aika kovat. Jonotustakin odotan, kuuluu oleellisesti kuvioon.
Graham on ihana
Ekat Ullevin keikat tulossa ja odotukset kieltämättä aika kovat. Jonotustakin odotan, kuuluu oleellisesti kuvioon.
Graham on ihana

"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"