Valokuvauksesta - uusi julkaisu tulossa

Myös vieraille näkyvä kauppapaikka
Riku
Photographer
Viestit: 841
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Valokuvauksesta - uusi julkaisu tulossa

Viesti Kirjoittaja Riku »

64 keikkaa – ensimmäisellä keikalla 1985 en ottanut valokuvia, kun joku pelotteli, että älä edes yritä viedä kameraa stadionille. Sen kerran uskoin. Myöhemmin en. Ihan kaikilla keikoilla en ole ottanut valokuvia ja joillain ihan pari hassua otosta. Joillain sitten vähän enemmän kun olosuhteet ovat olleet kohdallaan. Kuvannut salaa yleisöstä vuodesta 1988 alkaen sekä luvan kanssa erilaisin rajoituksin, joskus käytännössä rajoituksetta vuodesta 2007 alkaen.
269 valokuvaa filmille vuosivälillä 1988 – 2003
64100 digivalokuvaa vuosivälillä 2003 – 2018 = reilusti yli 200 GB – kaikki tallella alkuperäisinä otoksina ja nyt vihdoinkin yhdessä paikassa (no olen mä jonkun epäonnistuneen otoksen kohdalla painanut delete-nappia)
Valokuvia Brucen levyjulkaisussa – tosin digitaalinen Magic Tour Highlights
https://www.discogs.com/release/1414852 ... Highlights
Valokuvia Brucen kiertueohjelmassa – Magic European Tour 2008
Backstreets Magazinessa valokuvia kesän 2003 raportoinnista alkaen. Ensin vain painetussa lehdessä, sittemmin myös online
3 valokuvakirjaa, joissa vähän reilut 1000 valokuvaa
Yksi valokuvanäyttely Turun kaupunginkirjastossa 2013
Jokunen pop-up valokuvanäyttely THL/Brucen synttärijuhlien ohessa
Olen tänään ”luovuttanut” kuvat eteenpäin. Aika lähelle kuitenkin. Wendy on luvannut käydä kaikki kuvat läpi uutta julkaisua varten. Julkaisu ilmestyy, kun sen aika on. Tavoite on viimeistään 4/2023. Saattaa ilmestyä aiemminkin. Mukana on valokuvia, joita olette saattanut nähdä aiemmin. Osaa ette ihan varmasti ole nähnyt. Mä olen katsonut noita valokuvia jo vähän liian monta kertaa, joten tuore valinta voi tuottaa yllättäviäkin tuloksia. Tavoitehinta 25 € kotiin toimitettuna. Rohkenen jo nyt väittää, että hinta-/laatusuhde on hyvä. Vielä ei saa tilata. Varmistetaan ensin, että projekti etenee suunnitellusti.
Riku
Photographer
Viestit: 841
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Valokuvauksesta - uusi julkaisu tulossa

Viesti Kirjoittaja Riku »

Tähän vähän päivitystä.
Kuten huomasitte huhtikuu oli ja meni eikä mitään kuulunut.
Päätettiin ottaa aikalisä.
Sekä lisää valokuvia.
Tämän vuoden jo käydyiltä viideltä keikalta on paljon hyviä valokuvia.
Kuvataan siis ensin tämän kesän Euroopan keikat.
Valitaan sitten kuvat ja tehdään julkaisu valmiiksi.
On ainakin mistä valita.
Palataan elokuussa tähän asiaan.
Vastaa Viestiin