25.7.2023 Monza -lipunostoketju

Keskustelua vuoden 2023 kiertueesta
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: 25.7.2023 Monza -lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja kekko »

Aleksi kirjoitti: 01.06.2022 13:28 Ostin liput, ei mitään tietoa missä Monza on mutta luotan foorumin viisauteen siinä mitkä on parhaat reissukohteet alueella. Ilmeisesti Milanoon kuitenkin kannattaa itsensä yöksi buukata?
Me otimme Milanosta majoituksen, junalla vartin matka. Toivottavasti juna myös toimii, Italiassa voi aina tulla yllätyksiä.

Monzassakin on hotelleja, mutta epäilisin niiden olevan huomattvasti Milanoa kalliimpia. En tosin ole katsonut hintoja.

Milanosta löytyy vaikka mitä katsottavaa. Vinkkejä en osaa antaa, kun ihmiset tykkäävät eri asioista. Mutta tässä reilun vuoden odotuksen aikana on hyvää aikaa tutkailla nettiä ja suunnitella reissua.

Sen vinkin voin antaa, että siinä Milanon Duomon edessä olevalla terassilla olen juonut elämäni kalleimman oluttuopin.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
Sausage Finger
Jack Of All Trades
Viestit: 244
Liittynyt: 11.01.2013 13:22
Paikkakunta: Kyrsälä

Re: 25.7.2023 Monza -lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Sausage Finger »

Tää on ihan naapurissa https://www.monzacamping.it/?lang=en ;)
kekko kirjoitti: 01.06.2022 13:32
Aleksi kirjoitti: 01.06.2022 13:28 Ostin liput, ei mitään tietoa missä Monza on mutta luotan foorumin viisauteen siinä mitkä on parhaat reissukohteet alueella. Ilmeisesti Milanoon kuitenkin kannattaa itsensä yöksi buukata?
Me otimme Milanosta majoituksen, junalla vartin matka. Toivottavasti juna myös toimii, Italiassa voi aina tulla yllätyksiä.

Monzassakin on hotelleja, mutta epäilisin niiden olevan huomattvasti Milanoa kalliimpia. En tosin ole katsonut hintoja.

Milanosta löytyy vaikka mitä katsottavaa. Vinkkejä en osaa antaa, kun ihmiset tykkäävät eri asioista. Mutta tässä reilun vuoden odotuksen aikana on hyvää aikaa tutkailla nettiä ja suunnitella reissua.

Sen vinkin voin antaa, että siinä Milanon Duomon edessä olevalla terassilla olen juonut elämäni kalleimman oluttuopin.
Proud Father of The Brothers with Orange Cote D'Ivoire Jacket
Aleksi
Growin' Up
Viestit: 72
Liittynyt: 12.01.2013 18:44

Re: 25.7.2023 Monza -lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

kekko kirjoitti: 01.06.2022 13:32
Aleksi kirjoitti: 01.06.2022 13:28 Ostin liput, ei mitään tietoa missä Monza on mutta luotan foorumin viisauteen siinä mitkä on parhaat reissukohteet alueella. Ilmeisesti Milanoon kuitenkin kannattaa itsensä yöksi buukata?
Me otimme Milanosta majoituksen, junalla vartin matka. Toivottavasti juna myös toimii, Italiassa voi aina tulla yllätyksiä.

Monzassakin on hotelleja, mutta epäilisin niiden olevan huomattvasti Milanoa kalliimpia. En tosin ole katsonut hintoja.

Milanosta löytyy vaikka mitä katsottavaa. Vinkkejä en osaa antaa, kun ihmiset tykkäävät eri asioista. Mutta tässä reilun vuoden odotuksen aikana on hyvää aikaa tutkailla nettiä ja suunnitella reissua.

Sen vinkin voin antaa, että siinä Milanon Duomon edessä olevalla terassilla olen juonut elämäni kalleimman oluttuopin.

Elämäni kallein oluttuoppi ehdottomasti listalle :D
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5373
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: 25.7.2023 Monza -lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

^Mutta sen juominen kannattaa suorittaa vasta sitten, kun on käynyt Duomon katolla.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
Sonny
Growin' Up
Viestit: 92
Liittynyt: 11.01.2013 21:01

Re: 25.7.2023 Monza -lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Sonny »

Sain pit B2 liput. Olin aluksi ihan tyytyväinen että pääsen suht lähelle lavaa. Nyt jälkeenpäin kun olen paikkakarttaa ym. katsellut niin eihän tuolla ole peruskenttää ollenkaan ja Pit B on jossain 50 metrin päässä lavasta? Itseään voi vain syyttää kun kiireessä varaa, mutta kusetuksen makua myydä jokaikinen lippu "pit" nimellä.
I'm fucking sixty!
Aleksi
Growin' Up
Viestit: 72
Liittynyt: 12.01.2013 18:44

Re: 25.7.2023 Monza -lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Sonny kirjoitti: 04.06.2022 10:55 Sain pit B2 liput. Olin aluksi ihan tyytyväinen että pääsen suht lähelle lavaa. Nyt jälkeenpäin kun olen paikkakarttaa ym. katsellut niin eihän tuolla ole peruskenttää ollenkaan ja Pit B on jossain 50 metrin päässä lavasta? Itseään voi vain syyttää kun kiireessä varaa, mutta kusetuksen makua myydä jokaikinen lippu "pit" nimellä.
Jos se yhtään lohduttaa, niin Pit B mihin itsekin ostin on nyt loppuunmyyty ja sen taakse on enää lippuja myynnissä
Keikari
Born To Run
Viestit: 4
Liittynyt: 15.01.2013 22:54

Re: 25.7.2023 Monza -lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Keikari »

B2 ollaan itsekin. Paljonkohan tuo keikkapaikkana vetää yleisöä ku istumakatsomoa ei oo lainkaan..?
Avatar
Sonny
Growin' Up
Viestit: 92
Liittynyt: 11.01.2013 21:01

Re: 25.7.2023 Monza -lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Sonny »

Keikari kirjoitti: 09.06.2022 13:50 B2 ollaan itsekin. Paljonkohan tuo keikkapaikkana vetää yleisöä ku istumakatsomoa ei oo lainkaan..?
Yli 80k
https://twitter.com/LPLive/status/876437710315171841
I'm fucking sixty!
Vastaa Viestiin