24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Eikö se toinen esityspäivä ollut lähinnä "by public demand". Sikälikin perusteltua, että alkuperäisen esityspäivän aikana kiertue oli vielä menossa ja monet fanit sen mukana maailmalla.
Viimeksi muokannut KaSTown, 04.11.2013 22:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2567
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja rane »

Nyt ollaan kyllä OTn puolella pahasti mutta samoilla linjoilla 41shots:in kanssa. Ilman tuota uusintaa mulla olisi leffaesitys jäänyt näkemättä. Mikä tuossa ny loppujen lopuksi niin potuttaa jos uusitaan kerran sellainen minkä piti olla one-timer?
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

rane kirjoitti:Nyt ollaan kyllä OTn puolella pahasti mutta samoilla linjoilla 41shots:in kanssa. Ilman tuota uusintaa mulla olisi leffaesitys jäänyt näkemättä. Mikä tuossa ny loppujen lopuksi niin potuttaa jos uusitaan kerran sellainen minkä piti olla one-timer?
En ymmärrä minäkään tuossa mitään ongelmaa.
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

mrk kirjoitti:
teromk kirjoitti:Antaa kaverin vouhottaa, veikaan kuitenkin Bruce -yhteisön olevan saamapuolella. Kiva, että joku viitsii.
Juu, en minäkään pahemmin valita. Kiva noita videoita on katsella, mutta hieman tuo rahastaminen häiritsee, siinä mennään tietyn rajan yli.
Minuakin rahastaminen vähän jurppii, ja kun yritän miettiä, miksi, niin vastaus on suunnilleen tämä: olisi yksi asia pyytää hieman vaatimattomasti omakustannehintaa levyistä, mutta on jo toinen juttu riidellä pitkin maailman Bruce-foorumeita muiden fanien kanssa siitä, pitääkö näiden olla aina valmiita ehdoitta luovuttamaan aineistonsa juuri tälle rahastajalle, jne., siis tehdä nimenomaan rahastamisesta käytännössä toimintaa luonnehtiva periaate. Jos tämä Olli antaisi tuotteidensa puhua itse enemmän puolestaan sen sijaan että hän itse alkaa ylimainostaa niitä, näitä tallenteita katselisi ja kuuntelisi paremmalla mielellä kuin nyt tekee. Sillä Brucehan se näiden keikkojen sankarihahmo on! Itse en olekaan ikinä ostanut Ollilta mitään, vaan olen tyytynyt ilmaiseksi jaeltujen dvd9:ien kuvanlaatuun niiden keikkojen osalta, joiden tallenneversiot olen halunnut nähdä. Ja nyt sitten pitäisi siis hankkia myös Leeds, vaikken vielä ole ehtinyt katsoa Lontootakaan... No, parempi joka tapauksessa näin päin, että kuunneltavaa ja katsottavaa on tarjolla monenlaisina versioina niille, joita asia kiinnostaa, kuin ettei sitä olisi tarjolla millään ehdoilla kenellekään!
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4906
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Johnny72 kirjoitti:
mrk kirjoitti:
teromk kirjoitti:Antaa kaverin vouhottaa, veikaan kuitenkin Bruce -yhteisön olevan saamapuolella. Kiva, että joku viitsii.
Juu, en minäkään pahemmin valita. Kiva noita videoita on katsella, mutta hieman tuo rahastaminen häiritsee, siinä mennään tietyn rajan yli.
Minuakin rahastaminen vähän jurppii, ja kun yritän miettiä, miksi, niin vastaus on suunnilleen tämä: olisi yksi asia pyytää hieman vaatimattomasti omakustannehintaa levyistä, mutta on jo toinen juttu riidellä pitkin maailman Bruce-foorumeita muiden fanien kanssa siitä, pitääkö näiden olla aina valmiita ehdoitta luovuttamaan aineistonsa juuri tälle rahastajalle, jne., siis tehdä nimenomaan rahastamisesta käytännössä toimintaa luonnehtiva periaate. Jos tämä Olli antaisi tuotteidensa puhua itse enemmän puolestaan sen sijaan että hän itse alkaa ylimainostaa niitä, näitä tallenteita katselisi ja kuuntelisi paremmalla mielellä kuin nyt tekee. Sillä Brucehan se näiden keikkojen sankarihahmo on! Itse en olekaan ikinä ostanut Ollilta mitään, vaan olen tyytynyt ilmaiseksi jaeltujen dvd9:ien kuvanlaatuun niiden keikkojen osalta, joiden tallenneversiot olen halunnut nähdä. Ja nyt sitten pitäisi siis hankkia myös Leeds, vaikken vielä ole ehtinyt katsoa Lontootakaan... No, parempi joka tapauksessa näin päin, että kuunneltavaa ja katsottavaa on tarjolla monenlaisina versioina niille, joita asia kiinnostaa, kuin ettei sitä olisi tarjolla millään ehdoilla kenellekään!
Noissa kuvanlaaduissahan EI OLE mitään silmällä havaittavaa eroa ,jos vertaa näitä ollin BDtä -->DVD9 joita ko. henneri jakelee Junglelandissa ilmattateeks.
Näissähän on loistava laatu itsekuvatuiksi ,mutta jos vertaa Virallisiin DVD tai BD kuviin ,niin EI VOI puhua samana päivänäkään. Näissä itsekuvatuissahan on VÄRIT suunnilleen luokkaa sinertävä "mustavalko" kuva.
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1581
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja JaSu »

https://youtu.be/LOA1iOsEOQM

Leedsin keikan kaksivuotispäivänä löytyi tällainen. En tiedä, onko täällä jo käsitelty. My Love Will Not Let You Down potkii ainakin tanakasti.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4906
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

^Saksan opa kaupittelee tekeleitää jo juutuupissaki ,on se Seppä................
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4906
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Saksan "Opa" tarjoilee : Bruce Springsteen FULL SHOW Leeds 24.7.2013 HD best video in the world!

-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4906
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Vastaa Viestiin