Bruce-tatuointeja?

Vapaata keskustelua Brucea, hänen musiikkiaan tai muita bändiläisiä sivuten
Sanna
Born To Run
Viestit: 4
Liittynyt: 01.02.2014 19:34

Bruce-tatuointeja?

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Tatskakuumetta pukkaa taas kerran ja ajatuksissa on kytenyt Bruce-aiheinen tatuointi. Tässä ideaani odotellessa tuli mieleen kysyä täältä, että löytyykö teiltä ko.tatskoja? Jos niin minkälaisia vai arvaisko ihan kuvan kanssa laitella ;)
Sanna
Born To Run
Viestit: 4
Liittynyt: 01.02.2014 19:34

Re: Bruce-tatuointeja?

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Pöh, eikö täällä tosiaan kellään ole Bruce-tatskaa :o Kuvaa, laulunpätkää, nimmaria tms. En nyt ole kenenkään tatskaa kopioimassa, mutta olisi edes kiva kuulla löytyykö moisia. Kovia ja astetta kovempia faneja porukka pullollaan, mutta ei vissiin sitten niitä tatskoihin hurahtaneita, vaikka niitä nykyään tuntuu vähintään joka toisella olevan... Vai eikö täällä ole tapana vastata tälläisille noviiseille, jotka pyörii ajoittain vain taustalla :?
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Bruce-tatuointeja?

Viesti Kirjoittaja Sandy »

^Äläs nyt, varmasti on tapana vastata kaikille, ei mitään syrjintää täällä :) . Muistelen, että joskus, ehkä "vanhalla" foorumilla oli jotain juttua tatskoista mutta ehkä niitä ei sitten kovin monella ole, kun ei kukaan ilmoittautunut. Mulla ei ainakaan oo eikä tuu :lol:
the dope's that there's still hope
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Bruce-tatuointeja?

Viesti Kirjoittaja Ile »

^^ Itse olen samassa vaiheessa kuin sinä. Kuume on kova, mutta lopullinen idea ei ole vielä muotoutunut, mutta ehkä se vielä muotoutuu.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Bruce-tatuointeja?

Viesti Kirjoittaja kekko »

Vanhalla foorumilla oli ainakin muutaman foorumistin tatuoinneista kuvat.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2694
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Bruce-tatuointeja?

Viesti Kirjoittaja shannoon »

Suunnitelmissa on,mutta iholta löytyy vasta freddie mercury, bowie, u2 ja blind melon aiheiset "kuvat"
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5372
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Bruce-tatuointeja?

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Mulla on syksyn pippaloista otettuna valokuva, jossa komeilee kahden foorumilaisen nimmaritatskat vierekkäin. Osalliset saavat itse ilmoittautua niin halutessaan. Tosin kysyin silloin luvan kuvan julkaisemiseen, joten voisihan sen tänne näytille laittaa.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Jonne
Born To Run
Viestit: 7
Liittynyt: 19.01.2013 23:29

Re: Bruce-tatuointeja?

Viesti Kirjoittaja Jonne »

jjvirta kirjoitti:Mulla on syksyn pippaloista otettuna valokuva, jossa komeilee kahden foorumilaisen nimmaritatskat vierekkäin. Osalliset saavat itse ilmoittautua niin halutessaan. Tosin kysyin silloin luvan kuvan julkaisemiseen, joten voisihan sen tänne näytille laittaa.
Laita vaan mun puolesta. Hekumoin lisäksi ajatuksesta laitattaa toiseen käsivarteen Born to Run nojailuposeerauksen. Ei onnistunut, semmoinen kuva pitäisi kuulemma laittaa selkään! Jäänee mulla väliin :lol:
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Bruce-tatuointeja?

Viesti Kirjoittaja Janey »

^ Mielelläni näkisin kuvia toisten tatskoista. Itsellä ei ole semmoista suunnitteilla, mutta jos olisi, se olisi varmaankin joku lyriikkapätkä tai sitten juuri nimmari. Jos saisi nimmarin nahkaansa, kieltämättä tulisi houkutus käydä hakkauttamassa se siihen pysyvästi...
It's Bo... boycott time!
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5372
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Bruce-tatuointeja?

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Kuva
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Vastaa Viestiin