11.07.2013 Ippodromo delle Capannelle, Rome, Italy

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1084
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: 11.07.2013 Ippodromo delle Capannelle, Rome, Italy

Viesti Kirjoittaja Salla »

Kyllä on hienoa toimintaa tämä keikkavideoiden viikottainen julkaiseminen. En nyt ymmärrä mun omaa ajatuksenjuoksuani, mutta en ole pystynyt katsomaan tuota viimeisintä vielä. Yleisöstä kuvatut videotkin oli niin upean sykähdyttäviä, joten mua melkeinpä ahdistaa nähdä ja kuulla NYC Serenade pro-shotilla.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5359
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: 11.07.2013 Ippodromo delle Capannelle, Rome, Italy

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

^Mutta komppaan Teemua eli jos näitä ei tule johonkin fyysiseen mediaan jonka voi hankkia itselleen, on tämä suuremman luokan
ihmisten kiusaamista.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 11.07.2013 Ippodromo delle Capannelle, Rome, Italy

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

jjvirta kirjoitti:^Mutta komppaan Teemua eli jos näitä ei tule johonkin fyysiseen mediaan jonka voi hankkia itselleen, on tämä suuremman luokan
ihmisten kiusaamista.
Ymmärrän kyllä harmin fyysisten tallenteiden puutteesta ja jaan sen jossain määrin itsekin, mutten itse kyllä kuuna päivänä vaihtaisi tätä tilannetta, jossa keikkavideoita ripotellaan yksitellen pelkkään nettijakeluun, siihen tilanteeseen, jossa keikkavideoita ei julkaistaisi lainkaan. Eli jos näiden videopätkien tarjolle laittaminen tuntuu tosiaan *kiusaamiselta*, niin ainahan ne voi jättää katsomatta ja olla kuin niitä ei olisikaan. :shock:
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2567
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 11.07.2013 Ippodromo delle Capannelle, Rome, Italy

Viesti Kirjoittaja rane »

joo, parempi edes nämä ku ei mitään. Ja enemmänkin se on mun mielestä typeryyttä kui kiusaamista (mutta ymmärrän mitä tarkoitat....) jos eivät mitään virallista DVD/BluRay tallennetta julkaise. Varmaan möisi ja toistan itseäni: jos ei raha enää kinnosta, niin antaisvat sitten tuotot vaikka hyväntekeväisyyteen. Sääli että joku (Landau, vai Bruce itte?) istuu tämmöisen matskun päällä eikä julkaise. Sääli ja typeryys.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
ProveItAllNight
Downbound Train
Viestit: 1012
Liittynyt: 11.01.2013 16:30

Re: 11.07.2013 Ippodromo delle Capannelle, Rome, Italy

Viesti Kirjoittaja ProveItAllNight »

rane kirjoitti:joo, parempi edes nämä ku ei mitään. Ja enemmänkin se on mun mielestä typeryyttä kui kiusaamista (mutta ymmärrän mitä tarkoitat....) jos eivät mitään virallista DVD/BluRay tallennetta julkaise. Varmaan möisi ja toistan itseäni: jos ei raha enää kinnosta, niin antaisvat sitten tuotot vaikka hyväntekeväisyyteen. Sääli että joku (Landau, vai Bruce itte?) istuu tämmöisen matskun päällä eikä julkaise. Sääli ja typeryys.
Tuo kokonaisen DVD:n/BluRayn julkaisemattomuus ihmetyttää varsinkin kun Bruce kertoi Live in NYC dvd:n haastattelussa, että kaikkia keikat kuvataan ja äänitetään.
"So walk tall or baby don't walk at all"

7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1581
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 11.07.2013 Ippodromo delle Capannelle, Rome, Italy

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Mä odotan sitä rockcoverlivelevyä, jos kaikki kerran äänitetään.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: 11.07.2013 Ippodromo delle Capannelle, Rome, Italy

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

^Olis kyllä sairaan pähee! :mrgreen: :D
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1581
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 11.07.2013 Ippodromo delle Capannelle, Rome, Italy

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Jos nyt olis päästy alkuun, kun uudella levylläkin on covereita.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Vastaa Viestiin