05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

secret garden kirjoitti:Sielä seistiin kuin sillipurkissa, ja paikalliset nutipää antisemitistit rupes tuijottalemaan minua ja mun kelloa, vaikkakin ihan vaalea olenkin, ja ymmärrän saksankieltä senverran, että arvelin että kohta mut ryöstetään. No onneksi siellä oli paljon muuta porukkaa, ja loppu hyvin kaikki hyvin.
Mönchengladbach on paikka jossa takuulla ei toivo viettää hetkeäkään, rautatieasema ainakin oli kuin kasari itäsaksasta.
Mahtava Mönchengladbachin aseman kuvaus!!! Siis meikäläinen oikeasti ahdistui sillä sekunnilla, kun astuin asemalta ulos ja siitä se M'gladbachin reissun alamäki alkoikin. En halua sinne enää koskaan.
secret garden
Born To Run
Viestit: 8
Liittynyt: 08.07.2013 18:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja secret garden »

KaSTown kirjoitti:
secret garden kirjoitti:Sielä seistiin kuin sillipurkissa, ja paikalliset nutipää antisemitistit rupes tuijottalemaan minua ja mun kelloa, vaikkakin ihan vaalea olenkin, ja ymmärrän saksankieltä senverran, että arvelin että kohta mut ryöstetään. No onneksi siellä oli paljon muuta porukkaa, ja loppu hyvin kaikki hyvin.
Mönchengladbach on paikka jossa takuulla ei toivo viettää hetkeäkään, rautatieasema ainakin oli kuin kasari itäsaksasta.
Mahtava Mönchengladbachin aseman kuvaus!!! Siis meikäläinen oikeasti ahdistui sillä sekunnilla, kun astuin asemalta ulos ja siitä se M'gladbachin reissun alamäki alkoikin. En halua sinne enää koskaan.
siis toi kaikki tapahtu junassa, siel oli toki paljon muita ja mun pysäkki dusseldorf bilk oli ennen dusseldorf hauptbahnhofia jonne porukka tod.näk. oli menossa, Livahdin ajoissa pois, kävelin hotellille ja vetäsin keikka euforiassa pullon saksalaista rieslingii huiviin ja menin nukkumaan. Vaan ens kerralla tuonne on parasta mennä kaveriporukalla. Safety comes first.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

secret garden kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:
secret garden kirjoitti:Sielä seistiin kuin sillipurkissa, ja paikalliset nutipää antisemitistit rupes tuijottalemaan minua ja mun kelloa, vaikkakin ihan vaalea olenkin, ja ymmärrän saksankieltä senverran, että arvelin että kohta mut ryöstetään. No onneksi siellä oli paljon muuta porukkaa, ja loppu hyvin kaikki hyvin.
Mönchengladbach on paikka jossa takuulla ei toivo viettää hetkeäkään, rautatieasema ainakin oli kuin kasari itäsaksasta.
Mahtava Mönchengladbachin aseman kuvaus!!! Siis meikäläinen oikeasti ahdistui sillä sekunnilla, kun astuin asemalta ulos ja siitä se M'gladbachin reissun alamäki alkoikin. En halua sinne enää koskaan.
siis toi kaikki tapahtu junassa, siel oli toki paljon muita ja mun pysäkki dusseldorf bilk oli ennen dusseldorf hauptbahnhofia jonne porukka tod.näk. oli menossa, Livahdin ajoissa pois, kävelin hotellille ja vetäsin keikka euforiassa pullon saksalaista rieslingii huiviin ja menin nukkumaan. Vaan ens kerralla tuonne on parasta mennä kaveriporukalla. Safety comes first.
No eipä näy junatkaan olevan turvallisia paikkoja... Et tainnu sanoa sukupuoltasi, mutta jos olet mies, pahalta kuulosti, jos nainen, vielä pahemmalta kuulosti. Tuo viimeinen lause onkin se mahtavan osuva kuvaus M'gladbachin asemaseudusta :D
Avatar
cheshire_smile
Growin' Up
Viestit: 67
Liittynyt: 10.05.2013 9:29

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja cheshire_smile »

Sain M'bachin saksalaiselta vieruskaverilta kasan kuvia (ööh, vähäiset 100 kpl), joten jos joku haluaa, niin voin laittaa Dropbox-linkin yv:nä (kuvat vain yksityiskäyttöön) 8-) Alla yksi maistiaisiksi.

https://www.dropbox.com/s/554pcip75ar5ttt/DSC02220.JPG
Viimeksi muokannut cheshire_smile, 15.07.2013 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Don't waste your time waiting
Avatar
Marjo
Born To Run
Viestit: 27
Liittynyt: 31.01.2013 17:04
Paikkakunta: Oulu

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja Marjo »

Täällä yks MGB:n kävijä joka tahtois mielellään tsekata niitä kuvia:) Oli kyllä niin huikea keikka kuin vain voi olla!! Yleisö oli upeasti heti mukana kaikin tavoin alusta alkaen mikä sai Brucenkin pistämään edelleen lisää "pykkyä pesään" ja illasta tuli mitä tuli :) Tätä keikkaa ei voi unohtaa ihan äkkiä...jos koskaan ;)!! Melkonen yllätys kun mietti paikkaa etukäteen mutta olisihan tämän voinut arvata, Brucelle ei paikalla sinäänsä taida olla väliä vaan se on se juttu fanien ja hänen välillä mikä sytyttää ja tänään todellakin kävi niin :D Jonossa päivällä takana oli New Jerseystä Saksaan v.-86 muuttanut Patti joka kertoi Brucen kotikontujen elämästä 70-80-luvuilla pitkiä tarinoita ja oli itselle kuin yhdenlainen bonus tähän keikkaan "aikamatkailla" hyvin sanahaltuisen ja hauskan Pattin viihdyttämänä jonossa ;)
"it ain´t no sin to be glad you´re alive"
Avatar
cheshire_smile
Growin' Up
Viestit: 67
Liittynyt: 10.05.2013 9:29

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja cheshire_smile »

Laitoin Marjolle kuvalinkin, olkaa hyvät! Näin ilmeisesti tuon samaisen Pattin kyltin jossain vaiheessa iltaa, siinä taisi lukea: "My name is Patti and I was born in New Jersey" :D
Don't waste your time waiting
Avatar
Marjo
Born To Run
Viestit: 27
Liittynyt: 31.01.2013 17:04
Paikkakunta: Oulu

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja Marjo »

Kiitos! Olisin toivonut Patille hieman parempaa paikkaa edessä, jotta Bruce olisi bongannut tuon kyltin ja ehkäpä olisi päässyt tanssimaan lavalle :)
"it ain´t no sin to be glad you´re alive"
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2071
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja kekko »

Tämä keikka löytyy nyt kokonaisena Youtubesta. Kolmessa osassa ja laatu vaihtelee, mutta kyllä tätä ihan mielellään katsoo.



It ain't no sin to be glad you're alive
Vastaa Viestiin