27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FINALE!

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Luckyman63 kirjoitti:Eikös Aku vois lähtä tänne, komeastihan me kuljettiin Solnassakin Akun "foorumibussilla"? Pitääkö mun varata kans ihan kaikenvaralta paikka siihen bussiin? Eilen yritin varovaisesti puhua Irlannin reissusta eikä tullut edes tyrmäävä kieltoa, lieneekö ottanut mua sitten tosissaan :o
No sullahan on siis lupa, koska ei ole selvästi kielletty. Mitä vielä mietit??! ;)

edit. Mitä mä teen taas täällä :? ??
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Mä tässä katselen ihan kummasti lentoja ja hotelleita. Oletteko nyt ihan varmoja että Kilkennyyn kannattaa yleensä lähteä, koska se on joku peelo festari ja siellä on jotain neverhöördejä Brucen lisäksi? Taatusti sataa eikä ole edes kunon vessoja, eihän? Eikä sieltä pääse mitenkään Dubliniin yöksi, eihän? Onhan se Kiljkenny nyt varmasti loppuunmyyty, onhan, että mun ei tartte tällä lailla haikailla?

Leedsistä Dubliniin kun pääsisi ihan sikahalvalla lennolla. Mutta se kaikki muu...
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja pesku »

Jenni kirjoitti:
Luckyman63 kirjoitti:Eikös Aku vois lähtä tänne, komeastihan me kuljettiin Solnassakin Akun "foorumibussilla"? Pitääkö mun varata kans ihan kaikenvaralta paikka siihen bussiin? Eilen yritin varovaisesti puhua Irlannin reissusta eikä tullut edes tyrmäävä kieltoa, lieneekö ottanut mua sitten tosissaan :o
No sullahan on siis lupa, koska ei ole selvästi kielletty. Mitä vielä mietit??! ;)

edit. Mitä mä teen taas täällä :? ??
Jenni, täytyyhän sinun valvoa keskustelua.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2367
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Ile »

Liisa S kirjoitti:Mä tässä katselen ihan kummasti lentoja ja hotelleita. Oletteko nyt ihan varmoja että Kilkennyyn kannattaa yleensä lähteä, koska se on joku peelo festari ja siellä on jotain neverhöördejä Brucen lisäksi? Taatusti sataa eikä ole edes kunon vessoja, eihän? Eikä sieltä pääse mitenkään Dubliniin yöksi, eihän? Onhan se Kiljkenny nyt varmasti loppuunmyyty, onhan, että mun ei tartte tällä lailla haikailla?

Leedsistä Dubliniin kun pääsisi ihan sikahalvalla lennolla. Mutta se kaikki muu...
No eihän siellä paljon rahaa mene, kun nukutaan bussissa jne.

Niin, minä luonnollisesti varaan myös bussista paikan. Joko meitä on 9 vai kuinka isoa kulkupeliä pitää alkaa katsella?
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Anneli
Lucky Man
Viestit: 296
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Ile kirjoitti:
Liisa S kirjoitti:Mä tässä katselen ihan kummasti lentoja ja hotelleita. Oletteko nyt ihan varmoja että Kilkennyyn kannattaa yleensä lähteä, koska se on joku peelo festari ja siellä on jotain neverhöördejä Brucen lisäksi? Taatusti sataa eikä ole edes kunon vessoja, eihän? Eikä sieltä pääse mitenkään Dubliniin yöksi, eihän? Onhan se Kiljkenny nyt varmasti loppuunmyyty, onhan, että mun ei tartte tällä lailla haikailla?

Leedsistä Dubliniin kun pääsisi ihan sikahalvalla lennolla. Mutta se kaikki muu...
No eihän siellä paljon rahaa mene, kun nukutaan bussissa jne.

Niin, minä luonnollisesti varaan myös bussista paikan. Joko meitä on 9 vai kuinka isoa kulkupeliä pitää alkaa katsella?
No liput tuli eilen ostettua kun siippa pikkasen ( ilm vahingossa) nyökkäs hullulle idealle :shock: ja tänään sitten totean että käytännön järjestelyt hieman hankalaa/hakusessa....koko tienoon yöpymispaikat on varattuja jne. Kaikki ideat kimppakyydeistä ja vinkit majoituksista siis enemmän ku tervetulleita :?
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1398
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Kattelinpa taas hotelleja, Dublinin ja Kilkennyn välillä olevista pikkukaupungeista löytyy majoitusta kohtuu hintaan ja matkaakin alle 100km. Äkkiäkös sitä foorumibussilla hurauttaa sen välin :) . Hesasta ei vain tahdo löytyä halpoja lentoja Dubliniin, Luulaja-Tukholma-Dublin menopaluu tulee mulla halvemmaksi kuin Hki-Dublin-Hki :shock:
Enhän minä sinne menossa ole, enhän...
You´ll never walk alone
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Prkleen mopo, keuli pahasti. Todella pahasti. Bruceleski ei nyt suoraan kieltänyt, mutisi vain jotain partaansa että huokaus, kai sä nyt sitten menet, huokaus, mitäs siitä kesästä. Ja nyt mullakin on piletit molemmille päiville.
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Jenni »

pesku kirjoitti:
Jenni kirjoitti:
Luckyman63 kirjoitti:Eikös Aku vois lähtä tänne, komeastihan me kuljettiin Solnassakin Akun "foorumibussilla"? Pitääkö mun varata kans ihan kaikenvaralta paikka siihen bussiin? Eilen yritin varovaisesti puhua Irlannin reissusta eikä tullut edes tyrmäävä kieltoa, lieneekö ottanut mua sitten tosissaan :o
No sullahan on siis lupa, koska ei ole selvästi kielletty. Mitä vielä mietit??! ;)

edit. Mitä mä teen taas täällä :? ??
Jenni, täytyyhän sinun valvoa keskustelua.
Juu juu, kyllä niinhän se olikin. Mä valvon! :mrgreen:
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

Tuonne saa vielä lippuja?!! Missä te nukutte, ihmiset? Siellä bussissako? Onko se jo täynnä? Pääseekö sieltä millään muulla pois? Liikaa kysymyksiä, liian vähän rahaa. Ja jenkkeihinkin pitäisi syksyllä päästä. Ja lennotkin Dubliniin on yli 300... Ja... Mutkun.
I want the whole damn world to come dance with me
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2367
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Ile »

rosie_77 kirjoitti:Tuonne saa vielä lippuja?!! Missä te nukutte, ihmiset? Siellä bussissako? Onko se jo täynnä? Pääseekö sieltä millään muulla pois? Liikaa kysymyksiä, liian vähän rahaa. Ja jenkkeihinkin pitäisi syksyllä päästä. Ja lennotkin Dubliniin on yli 300... Ja... Mutkun.
Käydään nämä yksitellen läpi: Lippuja saa, joo. Ei tietoa, paremman puutteessa sitten vaikka siellä bussissa. Bussi on lämmin ja kuiva, oletettavasti. Kulkeminen on hyvä kysymys, ei ole ihan varmaa. Mutta luultavasti on isompiakin kuin yhdeksän hengen busseja. Eli jos 16 on lähdössä, niin eiköhän me sopivan kokoinen bussi sitten löydetä. Junat kulkee Dublinin ja Kilkennyn väliä, mutta bussissa on monta etua.

Niin, ja Jenkkirundista ole mitään havaintoa Brucen (tai minkään muunkaan bändin) suhteen, joten Irlanti on ainakin itselleni safest bet.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Vastaa Viestiin