7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Avatar
Antti
Lucky Man
Viestit: 475
Liittynyt: 11.01.2013 13:19

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Antti »

Tähän pakko heittää seuraavanlainen huomio: En tiedä kuvittelinko, mutta mielestäni 1. iltana Steve loi erittäin vihaisia katseita pitin uloskäynnin suuntaan ja jopa puisteli päätään siinä vaiheessa, kun osa eturivin porukasta alkoi encoreiden aikaan häippästä numeroiden hakuun... Olin itse juuri siinä Steven kohdalla ja pääsin etenemään melkein pari metriä, kun porukkaa alkoi lapata pois pitistä. Minulle avautuneesta etenemismahdollisuudesta huolimatta yhdyn Steven osoittamaan paheksuntaan.
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2994
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Samoin. Jouduin aikamoiseen sanaharkkaan parinkin tyypin kanssa aiheesta.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Neenah22
Born To Run
Viestit: 8
Liittynyt: 09.05.2013 17:07

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Neenah22 »

erkko kirjoitti:Keikathan olivat aivan parhautta. Mutta kiinnittikö kukaan muu huomiota Steveniin? Olin kakkos iltana hänen kohdillaan suht edessä ja ainakin mulle jäi kuva hänen ruumiin kielestään ja eleistään, että herra olis halunnut olla jossain ihan muualla. Yleensä olen sattunut Nilsin puolelle ja siellä suunnassa ei valittamista. Toki Stevie esittää aina vähän "yrmyä", mutta jotenkin oli sellainen oudon flegmaattinen koko illan.
Olin kakkosiltana pitissä, ja Steven soitteli tosi alahuuli mutrussa. Heitin siihen suuntaan niin leveän hymyn kuin irtosi. Vähän ajan päästä, kun kaikki muut seurasivat (tietysti!) pomoa lavan toisessa reunassa, ja Steven sattui katsoman minun suuntaani, niin viittilöin hänelle sydänmerkkejä. Herra alkoi hymyillä, ja ainakin kuvittelen hänen osoittaneen sormella juuri minua ;) :) Toivotaan, että hänkin jaksaa vielä kiertää Brucen mukana ainakin 10 vuotta! Tai 20!
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Salla »

Kirjoitin Tarinat ja kertomukset-osioon oman tarinani, jos jotain kiinnostaa se lukea.

Ylihuomenna pääsee Ghostareita katsomaan, mahtavaa.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Laura »

kekko kirjoitti:
Laura kirjoitti:
masa kirjoitti:Laura, tänään soi sisäisessä soundtrackissä ensimmäisenä ...Queen of the Supermarket! Heh sitä ei olisi kyllä uskonut vielä pari viikkoa sitten! Riemastuttava biisitoive kyllä oli se sinulta. Brucekin nimitti teosta kuvauksella "masterpiece". Teos sai muuten HK Areenan todella kuuntelemaan ja esitys oli uusia tulkintoja avaava siis hieno. Kiitos siis tästä uudesta "aamulaulusta" myös :D
Masa, aina ilo olla avuksi ;) Täytyykin ruveta jo suunniteleen seuraavaa Suomen keikan kylttiä teidän iloksi :lol: :lol:
Mitä seuraavaksi? Pony Boy?
Jos lainaat kekko sitä vihreää onnentussia niin onnistuu :lol: :lol:
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
teemu50
Jack Of All Trades
Viestit: 225
Liittynyt: 21.01.2013 9:36

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja teemu50 »

Se mitä Steveniä ehdin seuraamaan, niin mielestäni hän oli paljon vetreämmällä tuulella Turussa kuin Solnan kummassakaan. Stevenhän ravasi välillä ympäri lavaa ja kannusti porukkaa, mitä en muista Solnassa tehneen ollenkaan. Ja yrmyilyhän kuuluu Stevenin olemukseen.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
Avatar
The Rikza
Downbound Train
Viestit: 1091
Liittynyt: 11.01.2013 12:22
Paikkakunta: Badlands of Mikkeli

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja The Rikza »

Onko Bruce muuten lopettanut telepromptereiden käytön? Vai enkö vain erottanut niitä katsomoon asti?
"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."

https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
ProveItAllNight
Downbound Train
Viestit: 1012
Liittynyt: 11.01.2013 16:30

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja ProveItAllNight »

The Rikza kirjoitti:Onko Bruce muuten lopettanut telepromptereiden käytön? Vai enkö vain erottanut niitä katsomoon asti?
Kyllä se niitä edelleen käyttää. Ne on van aseteltu sillä tavalla, että eivät näy yleisöön. Taitaa kaikilla eturivin soittajilla olla teleprompterit edessään. Ainakin Steve äkyi Solnassa vilkuilevan alaspäin kohti lattiaa Cadillac Ranchin aikana.
"So walk tall or baby don't walk at all"

7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
Avatar
marymcwave
Lucky Man
Viestit: 287
Liittynyt: 11.01.2013 11:10

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja marymcwave »

Mulla oli Steveniä aatellen ykkösiltana kyltti, jossa luki: Brilliant Disquise, Dear Silvio! Siellä hän lavalla kulkeissaan sen bongasi ja nauroi ihan aidosti kyllä ja osoitti mua hymyillen :) Saattaisko se pieni "yrmyily" olla ihan sitä, että kun on ollut poissa pitkän aikaan, niin joutuu ammattimuusikkokin hetken enemmän keskittymään soittamiseen, kuin muuhun, vaikka biisit varmaan selkäytimessä onkin? Toisaalta just tollaset "lähdetään pitistä varttia vaille keikan loppua" - jutut vetää kyllä alahuulen törrölleen kellä tahansa, siinä kohtaa..
"The reason I'm running for president is because I can't be Bruce Springsteen."
President Barack Obama
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2697
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja shannoon »

eikös tätä samaa spekulointia ollut kun kiertue alkoi, että stevie on enempi taka-alalla jne. ja että gary oli yllättävän "esillä"
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Vastaa Viestiin