24. ja 26.-27.03.2013 Rod Laver Arena. Melbourne, Australia

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 24. ja 26.-27.03.2013 Rod Laver Arena. Melbourne, Austra

Viesti Kirjoittaja mrk »

JaSu kirjoitti:Oisko parempi, että settilista olisi staattinen? Katselin sattumalta Iron Maidenin viime kesän settilistaa eikä siellä tainnut olla yhtään biisimuutosta kymmeneen keikkaan. Itsekään ei nyt oikein pystynyt siihen vaikuttamaan, että olisi saanut liput myös tiistaille 7.5. , kun ne menivät 10 minuutissa jonotuksesta huolimatta. Kyllä ihminen sitten on turhamainen, jos se sitten v**uttaa, että sillä toisella keikalle tuli ne lempparit. Eikö itekin vois olla iloinen, että ylipäätään on todistamassa Brucen sisähallikeikkaa Suomessa. Ja vielä omassa hallissa, jossa on vietetty monia hienoja (ja huonoja) hetkiä muun toiminnan parissa. Näitä kun ei enää koskaan tule, ja on täydellinen ihme, että nämäkin saatiin.

Vaikka tiedän, että ottaa päähän jos esim. the River tulee tiistaina ja keskiviikkona ei.

Tuohon on kuule ratkaisu. Ostat minulta lipun myös 7.5 keikalle. 99 euroa, kentälle. Halvalla menee, osta, osta :)

Anteeksi off topic. Niin ja ei tuo staattinen biisilistakaan hyvä ole. Joku Iron Maiden on pahin esimerkki, niillä tietää suunnilleen seuraavan kiertueen biisilistan siinä vaiheessa kun edellinen kiertue on vielä meneillään. Ja biisilista on hakattu kiveen ja siitä ei lipsuta mihinkään illasta toiseen.
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 24. ja 26.-27.03.2013 Rod Laver Arena. Melbourne, Austra

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Ihan ok keikka tämäkin. Mä en ole huolissani, sillä tiedän (ja keikoilla mun seurassa olleet tietävät) että mä olen joka tapauksessa siellä paikan päällä että "Jumakauta, tajuuttekste??? Nyt tulee Poorn tu ran, juku vähän tää on parasta ikinä!" Eli ihan kaikki kelpaa, mä olen joka tapauksessa ihan täpinöissäni ainakin jos olen päässyt pittiin.
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 24. ja 26.-27.03.2013 Rod Laver Arena. Melbourne, Austra

Viesti Kirjoittaja rane »

mrk kirjoitti: ei tuo staattinen biisilistakaan hyvä ole.
no ei. Ne vetää staattista jotka ei muuta osaa.....Ja ovat arkoja ja/tai laiskoja tekemään ex-tempore juttuja livenä stagella. Onneksi Brucella ei sellaista "itsesuojeluvaistoa" ole. Ei varmasti kellään meistä olisi samaa määrää Bruce-keikkoja takana jos Bruce vetäis staattista listaa.....
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 24. ja 26.-27.03.2013 Rod Laver Arena. Melbourne, Austra

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Onko muuten tosiaan niin, että HK-Areenalle lavan taakse oleviin katsomoihin ei tosiaankaan ole myyty lippuja. Katsellessa kuvia esim. Australiasta lava on kyllä siellä sen kokoinen ja muotoinen, että se on areenan päädyssä ja takana olevissa katsomoissa näkyy ihmisiä. Ei kai Euroopan legin lavarakennelma nyt niin paljon ihmeellisempi voi olla, ettei tällainen kävisi Turussakin? Brucellahan ei ole mitään speciaalia lavastespektaakkelia, vaan pelkät valot.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 24. ja 26.-27.03.2013 Rod Laver Arena. Melbourne, Austra

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

mrk kirjoitti:
JaSu kirjoitti:Oisko parempi, että settilista olisi staattinen? Katselin sattumalta Iron Maidenin viime kesän settilistaa eikä siellä tainnut olla yhtään biisimuutosta kymmeneen keikkaan. Itsekään ei nyt oikein pystynyt siihen vaikuttamaan, että olisi saanut liput myös tiistaille 7.5. , kun ne menivät 10 minuutissa jonotuksesta huolimatta. Kyllä ihminen sitten on turhamainen, jos se sitten v**uttaa, että sillä toisella keikalle tuli ne lempparit. Eikö itekin vois olla iloinen, että ylipäätään on todistamassa Brucen sisähallikeikkaa Suomessa. Ja vielä omassa hallissa, jossa on vietetty monia hienoja (ja huonoja) hetkiä muun toiminnan parissa. Näitä kun ei enää koskaan tule, ja on täydellinen ihme, että nämäkin saatiin.

Vaikka tiedän, että ottaa päähän jos esim. the River tulee tiistaina ja keskiviikkona ei.

Tuohon on kuule ratkaisu. Ostat minulta lipun myös 7.5 keikalle. 99 euroa, kentälle. Halvalla menee, osta, osta :)

Anteeksi off topic. Niin ja ei tuo staattinen biisilistakaan hyvä ole. Joku Iron Maiden on pahin esimerkki, niillä tietää suunnilleen seuraavan kiertueen biisilistan siinä vaiheessa kun edellinen kiertue on vielä meneillään. Ja biisilista on hakattu kiveen ja siitä ei lipsuta mihinkään illasta toiseen.
Ja jos tarvitaan useampia 7.5.-kenttälippuja, myös minulta löytyy vielä myytävää face value -hintaan.

Settilistavalvojaisista vielä: niiden koko ideahan on kommentoida setin kehittymistä lähestulkoon pelkkien biisinimien ja keikan pituuden kaltaisten seikkojen varassa, jolloin melkeinpä mikä tahansa muu kommentti kuin listan arviointi suhteessa aiempiin tai spekulointi siitä, mitä soitetaan seuraavaksi, on periaatteessa off topiccia. Keikkaelämys on sitten asia erikseen, siellä eläydytään, tempaudutaan mukaan ja nautitaan riippumatta siitä, onko keikka Brucen skaalassa tavanomainen (eli kaikkien muiden artistien mittapuulla joka tapauksessa loistava ja aina käytetyn rahan ja vaivan arvoinen) vai onko se myös Brucen skaalassa poikkeuksellisen upea ja ikimuistoinen, tyyliin Hki 2012. Eli tietenkin kaikista seteistä, joita ei ole itse katsomassa, löytyy aina parantamisen varaa, ja jos ei löytyisi, sen pahemmin harmittaisi keikan meneminen sivu suun! Ei siis pidä päätellä näiden keikkapäivien nettikeskusteluista liikaa siitä, kuka pettyy tai ilahtuu mistäkin, kun pääsee halliin tai stadionille itse. ;)
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2705
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: 24. ja 26.-27.03.2013 Rod Laver Arena. Melbourne, Austra

Viesti Kirjoittaja teromk »

Juu, ei siinä mitään. Jokainen saa tietysti olla asioista mitä mieltä haluaa ja ilmaista sen täällä. Whine away. ;)
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: 24. ja 26.-27.03.2013 Rod Laver Arena. Melbourne, Austra

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

Hiih, Caddya odotin kaikki kolme viime kesän keikkaa, toivottavasti se osuu kohdalle tänä vuonna. Ei nyt mikään tajunnan räjäyttävä keikka, ehkä huomenna jo jotain erilaisempaa.

Kerettiläisenä on pakko todeta, että jos omat peräkkäiset keikat on ihan noin samankaltaisia toistensa kanssa, kyllä se varmasti vähän harmittaa. Toki oma mokahan se sitten on, kun on useampi perättäinen, mutta kyllä peräkkäisinä iltoina mun mielestä voikin odottaa enemmän vaihtelua, sillä yleisöstä on kuitenkin moni samoja naamoja. Tiedän, että on olemassa artisteja, joiden setit on aina lähestulkoon samat, mutta en mä niiden keikoilla juoksekaan. Enkä kyllä juoksisi Springsteeninkään perässä, jos illasta toiseen settilista pysyisi liian samanlaisena.
I want the whole damn world to come dance with me
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24. ja 26.-27.03.2013 Rod Laver Arena. Melbourne, Austra

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Jotenkin huvittaa tää kauhean lyhyt keikka päivittely (mihin syyllistyn siis itsekkin) .. siis oikeasti kolme tuntia, ei kauhean monet vedä tuota aikaa :D :D Ja taas kerran totean. Onneksi nähtyjä keikkoja on niin vähän takana, että kaikki kelpaa :D Siinä vaiheessa kun koen tuon tunteen mä lopetan keikoilla käymisen :D
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 24. ja 26.-27.03.2013 Rod Laver Arena. Melbourne, Austra

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

teromk kirjoitti:Minusta kolme tuntinen intensiivinen keikka on ihan passeli. Ja mukavalta näytti settilistakin tänään.
Siis pituushan ei saa olla itseisarvo. Ja kyllä 3 tunnissa ehtii vetämään täydellisen keikan ihan helposti :D
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 24. ja 26.-27.03.2013 Rod Laver Arena. Melbourne, Austra

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

teromk kirjoitti:Lueskelin tässä samalla ketjua vähän taakseppäin, kun en ole 'valvonut'. Ettei vaan osa jengistä ole lähdössä nyt pikkasen epärealistisin odotuksin kiertueelle. Voipi tulla kylmää kyytiä ja pahoja pettymyksiä.
No totta kai viime vuonna keikkoja nähneenä toivoo mahdollisimman erilaisia keikkoja.

Muuten mun suurimmat odotukseni on vasti kiertueen loppupuolella.
Vastaa Viestiin