21.5. 2016 - Madrid, ESP (Estadio Santiago Bernabéu)

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: 21.5. 2016 - Madrid, ESP (Estadio Santiago Bernabéu)

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Täytyy ihmetellä mihin River tour katosi. Festarikeikan vielä ymmärsi. Jonkun pitäisi muistuttaa Brucea, mikä on kiertueen nimi.
MKN
Factory
Viestit: 699
Liittynyt: 11.01.2013 14:25

Re: 21.5. 2016 - Madrid, ESP (Estadio Santiago Bernabéu)

Viesti Kirjoittaja MKN »

Ei nämä viime keikkojen settilistat kyllä tulevaa Dublinin reissua silmällä pitäen riemunkiljahduksia aiheuta. Tässä on kuitenkin koko kevät kuunneltu ja mehusteltu The Riveriä ja aikamoinen albumiin liittyvä boosti oli päällä lippujen ostovaiheessa verrattuna tähän päivään. Vaimokin päätti jättää toisen keikan väliin, kun ei ole niin kova fani että jaksaisi ihan koko albumin kahteen kertaan samana viikonloppuna (tiedän, se on hänen häpeänsä mutta varmasti "ennakotiedot" ovat vaikuttaneet monen ihmisen lipunostoratkaisuihin erilaisin tavoin). Liput ovat kutenkin olleet kalliita ja merchandise-tiskiltä tulee todennäköisesti ostettua river-kamaa, joten kyllähän tässä toivoo albumin näkyvän enenevässä määrin myös settilistassa.

Eilinenkin settilista ja konsertti kelpaa heittämällä minulle, kuten Brucen konsertit aina, mutta en ihan purematta niele näitä osana kiertuetta The River Tour 2016.

66-vuotias äijä vetelee ilman väkispiikkejä 3,5 h keikkoja ja kiertää harva se vuosi ympäri maailmaa settilistan elossa pitäen niin onhan se helvetin kova juttu. Toivottavasti hän rokkaa kritiikkini ensi viikonloppuna huitsin nevadaan!
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1587
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 21.5. 2016 - Madrid, ESP (Estadio Santiago Bernabéu)

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Itse en kyllä tuosta settilistasta valittaisi. Kiva olisi kuulla kommentit tästä Golden Greats-kiertueesta. Oliko jenkeissä Rivertourin vastaanotto sellainen, että koko albumista luovuttiin? Vielä ei ole peräkkäisiä keikkoja ollut. Albumi tullee niissä kokonaan tai sitten ei.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 21.5. 2016 - Madrid, ESP (Estadio Santiago Bernabéu)

Viesti Kirjoittaja rane »

Joo, joki virtasi loppuun kait sitten USAssa. Siltä ainakin näitten keikkojen valossa. Mutta settilista varmaan muuttuu tuplakeikoilla. Tai sitten ei. Mulle kyllä käy kaikki mutta olen pikkasen jäävi kun näin yhden full Riverin Floridassa. Toisaalta, jos olisikin niin että nämä ovat ne viimeiset ESB keikat Euroopassa niin silloin tätä meininkiä tarvinnee katsoa pikkasen eri kulmasta. Teemun ja muiden paikallaolijoiden raporttia odotelessa....
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Jukka69
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 01.12.2015 19:34

Re: 21.5. 2016 - Madrid, ESP (Estadio Santiago Bernabéu)

Viesti Kirjoittaja Jukka69 »

Kiertueen otsikko on varmasti nyt koetuksella, mutta näinhän se on viime aikoina mennyt. En koko High Hopes levyä jäänyt kaipaamaan viime kiertueella...
Toki omatkin ajatukset varsinkin Roomaa ajatellen ovat vähän mixed fiilings, mutta vaihdetaanpa näkökulmaa:

33 biisin joukossa vain kuusi (6) vuoden 1984 jälkeen levyllä julkaistua omaa kappaletta. Tällaista settiä taisi viimeksi olla tarjolla Reunion kiertueella josta on jo hetki aikaa...

Itse näin Brucen ekaa kertaa 1988 ja se aikuisviihde ei ihan täysillä nuoreen mieheen kolahtanut ekan 1,5 tunnin aikana. Seurannut tauko ESTB osalta ja 1992/1993 räpellykset eivät suuresti tuottaneet järisyttäviä keikkakokemuksia. Nyt on ensimmäistä kertaa piiitkään aikaa sitä osastoa biisilista josta kukaan ei valittanut 1985. Rock on nuorten miesten tehtävä koska vanhoina he voivat vain toistaa itseään. Bruce tekee sen aivan s/:;()€nan hyvin ja olen varma että en tulevien PAIKANPÄÄLLÄ koettujen keikkojen jälkeen valita. Ruudun ääreltä voi aina mennä tekemään jotain järkevämpää jos ei nettiin päivittyvä settilista iske.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 21.5. 2016 - Madrid, ESP (Estadio Santiago Bernabéu)

Viesti Kirjoittaja mrk »

9 biisiä ja yksi outtake samalta albumilta. Hyvin lähtenyt tämä bitusa-kiertue käyntiin.
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 21.5. 2016 - Madrid, ESP (Estadio Santiago Bernabéu)

Viesti Kirjoittaja pesku »

Ainakin Twitterissä näyttää olevan pientä kritiikkiä juurikin siitä, ettei vaikuta River-kiertueelta. Liekö Facebookissa ym. vastaavaa?

Itse olen enemmänkin epäsosiaalisen median käyttäjä ja Twitteriin kirjauduin taas pitkästä aikaa Periscopen takia.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Riikka
Born To Run
Viestit: 29
Liittynyt: 11.01.2013 21:11

Re: 21.5. 2016 - Madrid, ESP (Estadio Santiago Bernabéu)

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Huolimatta siita, etta River-kiertue on muuttunut Bitusa-kiertueeksi olen tajuttoman onnellinen etta olin eilen paikalla! Ensinnakin Brucen keikat eivat minulle ole ihan jokapaivaista herkkua ja kaverin nakeminen on aina mahtavaa. Vaikka toivebiiseja ei tule ja eilenkin kyselin mielessani moneen kertaan miksi tama biisi, Brucen nakeminen tyossaan on aina ollut hienoa. Olisin halunnut kuulla koko Riverin, mutta ehka Roomassa tai Berliinissa...?

Bernabeun koko ja yleison maara on ensikertaiselle allistyttava kokemus. Yleison reaktiot ja kiintymyksen osoitukset Brucelle ja bandille ovat ylitsevuotavia. Mahtavaa kun kaikki (melkein) lahtevat innolla mukaan kaikkeen. Sunny Day ei muuten ikina tule poistumaan settilistoilta jos eilisesta yleison reaktiosta voi jotain paatella.

Me lahdettiin matkaan sen kammottavan lipunmyyntikatastrofin jalkeen ilman lippuja. Otti voimille toivoa ja innostua ja ajatella paasevansa keikalle ja sitten toivo taas meni. Loppujen lopuksi, varikkaiden vaiheiden jalkeen, saimme liput kahden tunnin jonotuksella stadionin lipunmyynista viimeisesta mahdollisesta tiputuksesta. Paikat olivat aivan mahtavat: rivi 6, osiossa 104, eli alimmalla tasolla pitkalla sivulla lahella lavaa. Paikat olivat tarpeeksi korkealla jotta naki kentalla olijoiden yli ja tarpeeksi alhaalla, jotta paasi mahdollisimman lahelle samaa fiilista kuin kentalla ollessa.

Koska meilla oli tarkoitus yrittaa pittiin olimme pelipaikalla jo torstaina. Hotelli on stadionin vieressa kadun toisella puolella, eli jonotus olisi ollut helppompaa kuin ikina. Nyt meilla olikin aikaa tutustua kaupunkiin, ihan uusi kokemus nailla ulkomaan keikoilla minulle. Yleensa aika on kulunut kaikenlaisissa jonoissa. Valilla jopa unohtui miksi oltiin tultu tanne, uskomatonta kylla.

Nyt kun keikan alkamisesta on kulunut noin vuorokausi, keikka on taalla jo historiaa ja suurkaupunki rientaa kohti uusia tapahtumia ja kokemuksia. Minulta kokemus ei kuitenkaan ihan heti unohdu, kiitos Brucen ja bandin, matkakaverin ja ihanan espanjalaisen yleison.
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 21.5. 2016 - Madrid, ESP (Estadio Santiago Bernabéu)

Viesti Kirjoittaja pesku »

^ Kiitos tunnelmista. Hienoa, että kaikki meni nappiin ja oli onnistunut ilta.

Itsellä eka keikka Berliinissä. Vähän rupeaa jo kuumetta tuntumaan.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Riikka
Born To Run
Viestit: 29
Liittynyt: 11.01.2013 21:11

Re: 21.5. 2016 - Madrid, ESP (Estadio Santiago Bernabéu)

Viesti Kirjoittaja Riikka »

pesku kirjoitti:^ Kiitos tunnelmista. Hienoa, että kaikki meni nappiin ja oli onnistunut ilta.

Itsellä eka keikka Berliinissä. Vähän rupeaa jo kuumetta tuntumaan.
Kylla tassa tuppaa niin kaymaan, etta kuume nousee :D . Olisi niin hienoa nahda useampikin keikka! Berliini ja Rooma kuitenkin viela edessa. Onko sulla Berliiniin FOS vai kentta?
Vastaa Viestiin