11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

backinyourarms kirjoitti:Oisssssakuta mitä settiä pukkaa. Mitähän Roomaan jää? :shock:
Ei tää setti Roomasta pois ole, Roomasta tulee huikea. Claudio Trottallakin on varmasti muutama idea joista Brucelle pystyy kyllä kertomaan...
Avatar
Teemu
Pilgrim Supreme
Viestit: 890
Liittynyt: 10.01.2013 8:14

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Teemu »

KaSTown kirjoitti:Ostin liput Milanoon ja Pariisiin ja oikein valitsin kohteet. Jonnekin Saksaan on turha ostaa lippua ja odottaa saavansa mitään spesiaalia. Kyllä Milano, Göteborg ja Pariisi ovat ne varmimmat paikat.
Tämä väite ei kyllä täysin pidä paikkaansa. Ensinnäkin Milano ei settilistojen valossa ole todellakaan ollut mikään varma paikka saada mitään spesiaalia. Tunnelman puolesta ehkä. Pariisi on ollut suhteellisen varma kohde, mutta vain jos keikat ovat Bercyssä. Göteborg on keskimäärin aika hyvä. Ainakaan rundin huonoimmat keikat eivät yleensä sinne satu. Mutta tuo väite, että vaikka Saksaan on turha ostaa lippuja on täysin typerä. Siellä on vuosien saatossa kuultu vaikka mitä herkkuja, niinkuin vaikka Suomessakin. Se on justiinsa hienoa, että aina ei voi olla täysin 100% varma, missä tärähtää se paras keikka (ja sekin on aina vähän makuasia, mikä tai mitkä ovat parhaita).
Take 'Em As They Come
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Teemu kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:Ostin liput Milanoon ja Pariisiin ja oikein valitsin kohteet. Jonnekin Saksaan on turha ostaa lippua ja odottaa saavansa mitään spesiaalia. Kyllä Milano, Göteborg ja Pariisi ovat ne varmimmat paikat.
Tämä väite ei kyllä täysin pidä paikkaansa. Ensinnäkin Milano ei settilistojen valossa ole todellakaan ollut mikään varma paikka saada mitään spesiaalia. Tunnelman puolesta ehkä. Pariisi on ollut suhteellisen varma kohde, mutta vain jos keikat ovat Bercyssä. Göteborg on keskimäärin aika hyvä. Ainakaan rundin huonoimmat keikat eivät yleensä sinne satu. Mutta tuo väite, että vaikka Saksaan on turha ostaa lippuja on täysin typerä. Siellä on vuosien saatossa kuultu vaikka mitä herkkuja, niinkuin vaikka Suomessakin. Se on justiinsa hienoa, että aina ei voi olla täysin 100% varma, missä tärähtää se paras keikka (ja sekin on aina vähän makuasia, mikä tai mitkä ovat parhaita).
Täsmennykset ovat asiaa. Milanon vahvuus on tunnelma. Siellä jopa BitU kokonaisuudessaan kuulosti herkkupalalta. Se on se yleisö, joka laulaa mukana.
Pariisi tosiaan kaipaa täsmennyksen Bercyssä. Olin viimeksi Stade de Francella ja keikka oli vain ok. Bercy sen pitää olla.
Göteborgin en ole nähnyt kertaakaan pettävän. Illat näyttävät olevan tasoltaan hyvästä erinomaiseen.

Juu, yksittäisiä herkkuja voi tulla missä tahansa, mutta ne elämää suuremmat keikkakokonaisuudet tuntuvat painottuvan tietyttyihin maihin tai kaupunkeihin. Siis jos juuri niitä hakee, todennäköisyys on varsin suuri näissä paikoissa.

Hienoa, että Victor & co kuitenkin saivat koko The Riverinsä tänään. Bercyyn luottaminen kannatti.
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja rane »

Aika monella tuplakeikkalla, hyvällä sellaisella, olen ollut mutta oliskohan tämä Parisiin tupla, noilla asetuksilla ja kuviolla, se kaikkein paras tupla tämä? Nyt ainakin tuntuu siltä. Ihan supen-duper menininkiä molempina iltoina ja varsin erilaiset illat.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Hoidetaan ensin baarissa keikan jälkeen ainakin Ilelle luvattu juttu, josta voi olla muillekin iloa, eli huomisaamun aikataulu kansallispäivän virallisen ohjelman suhteen: http://www.parisinfo.com/decouvrir-pari ... ps-elysees

Linkki on siis ranskaksi, mutta kyse on siis 14.7. sotilasparaatin minuuttiaikataulusta, jossa h-hetki on aamukymmeneltä ja ylilento (helpoin katsottava ilman eturiviin jonottamista) on tasan klo 10.46. Maanantain harjoitusylilento kulki Champs-Élyséesin jälkeen Tuileriesin puiston yli edelleen Rue de Rivolin suunnassa Bastiljin aukiolle (kuinka ollakaan). Ilman jonottamista on ennakoitavissa, että lentokoneiden reitillä ollaan, kun ollaan esim. Tuileriesin puistossa oikeasti melkein missä vaan. Maavoimien paraatia voi olla vaikeampi päästä katsomaan ex tempore. Itse aion perheen kanssa pyrkiä suunnilleen puiston luoteis/pohjoisnurkalle, jos sinne vain mahtuu: sieltä on näkymä Concorden aukion yli kohti Eiffelin tornia ja Champs-Élyséesiä. Iso ilotulitus on sitten vasta myöhään illalla, jos joku silloin vielä on kaupungissa. Hyvää vallankumouksen vuosipäivää, allonz enfants de la patrie, etc! ;)
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Ja nyt jotain illan keikasta, eli Take Me To The Seine River Tonight: kuten te foorumia lukevat muistatte, kirjoitin viime talvena jenkkikeikkani jälkeen sen, mitä full album The Riveristä on syytä sanoa (viesti löytynee helposti, ellei se ole jo tuttu, päiväys on 8.2.2016 ja silloin joki oli Hudson). Siihen ei ole muuta lisättävää kuin se, että Pariisin yleisö oli vieläkin parempi, myös lavan takana katsomossa, ja että elämystä nostavat entisestään hyvät jatkot hienossa THL-seurassa, hyvän paikallisen vahvistuksen kera. Lisäksi, näin parin juoman jälkeen, pyydän saada anteeksi sen, että haluan muistuttaa, mitä sanoin ja neuvoin teille eilen tai toissapäivänä:
Johnny72 kirjoitti:Pariisi on paras paikka maailmassa juuri nyt, tämän keikkaviikon takia. Ne, joilla mahdollisuus on, lentäkää tänään tai huomenna tänne, ostakaa liput trokareilta tai mistä tahansa ja tulkaa huomiselle keikalle! Ette kadu!
Juuri nyt tuntuu, että olin oikeassa. Niille, joilla ei ollut tilaisuutta noudattaa viestiäni, sanon vain, että minulla olivat 4 v sitten Bercyn liput jo ostoskorissa (sille keikalle, jossa soitettiin sekä Incident että Racing jne. kivaa), mutta en niitä silloin ostanut, kun ei oikeasti ollut varaa, mikä harmitti jälkikäteen. Omakohtaisesti tämä viikko on tuntunut joltakin kosmiselta oikeudenmukaisuudelta, ilman että se olisi oikeasti keneltäkään mitenkään pois. Käydään kuitenkin keikoilla jos vain voidaan. Tänään (vai eilen?) isoin ja ainoa harmini oli, ettei meitä ollut paikalla useampia. Toivottavasti keikkoja tulee lisää, ja toivottavasti albumikeikkoja jatketaan jo nyt tiedossa olevilla keikoilla edes jossain. Ullevi 3:a jo odotellessa.
Ruse
Jack Of All Trades
Viestit: 105
Liittynyt: 16.01.2013 15:14

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Ruse »

Oletko ollut keikalla, jossa Bruce toimii pastorina ja vihkii pariskunnan rock n roll avioliittoon? Itse olen ollut kerran. Se oli Pariisissa 2016 Bercy areenalla. Samana iltana Bruce soitti KOKO RIVER ALBUMIN....YABADABADUU ja JIIIHAA :D :D :D Oli aivan mahtavaa!!!! Ja vaikka nyt en itse ole mikään Full river album fanaatikko, niin olihan se siistiä kuulua. Mutta iso kiitos kuuluu myös Pariisin yleisölle. Bilebiisien aikana bailattiin ankarasti (ainakin pitin keskikorokkeella), mutta rauhallisten laulujen aikana olis voinu sen kuuluisan neulan putoamisen kuulla. Jos yks biisi pitää valita, niin kyllä se oli FADE AWAY! Maaginen veto. Lopun feidauksessa Bruce vei mikkiänsä koko ajan kauemmaksi ja vikat pari sekkaa kuului jo au naturel. Mutta mutta...kunnon Springsteen fani löytää aina jotain parannettavaa. Voiku se Pomo tekis jotain sille settilistan loppuosalle. Eilen kyllä huomasi, että energiat alkoi hävitä ainakin pitissä. Eli parannettavaa on ja hyvä niin.
Todella huiput kaksi iltaa on pompittu Bercyllä. Kumpi ilta oli parempi, sitä en rehellisesti osaa sanoa. Molemmat oli niin rautasia. Viikko sitten päätin lähteä tänne ja päätös oli taatusti oikea. Tämä on ollut aivan mahtavaa keikkoineen ja miitingeineen. Yksin tää ei tuntuis samalle ja jaettu ilo on moninkertainen ilo. Vielä spessu kiitokset lavan edustalle siihen keskicattarille: heikki, rane, Johnny72, subdivisions, Ile, Passaic ja RistoT. Olen nauttinut seurastanne!!! Tästä on hyvä jatkaa MetLifea odotellen.

P.s. Ai niin, crowd surffaaja Springsteen meni siitä meidän yli yhdessä vaiheessa ja kyllä minä olen sitä mieltä, että Pomon takaosasto on tiukassa kunnossa... :shock:
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Taapsa kirjoitti:Isoa sydäntä kaikille jotka ovat Pariisissa tällä hetkellä, mahtavat tuplakeikat! Kroppa on Suomessa mutta sydän matkaa siellä missä kiertue menee.. Määkin haluun lissää!
Isoa sydäntä takaisin myös sinulle, Taapsa, kiitos kauniista sanoista! Pariisi on paras paikka olla tänä yönä, mutta muutaman hetken päästä vuorossa on jo Rooma, ja silloin olen itse kotona kukkujan roolissa, soitettiin Circus Maximuksella ihan mitä tahansa. Meille täällä oleville tuli nyt niin paljon herkkua, että sitä soisi teille kaikille muillekin yllinkyllin, ja toivottavasti myös Bruce ajattelee seuraavilla keikolla niin. Meet you further up in the road!
Ruse
Jack Of All Trades
Viestit: 105
Liittynyt: 16.01.2013 15:14

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Ruse »

leena kirjoitti:Niinpä niin. Mitäpä sitä muualla. Eihän me oltais sitä haluttukaan.

Mä taidan potkia kilttien lapsien lisäksi kissat, koirat ja aviomiehen. Ja kiroilen. Ankarasti.
Jos olisin Leena sinä niin tässä tilanteessa edellämaittujen toimenpiteiden lisäksi tiputtaisin myös pari maljakkoa lattialle ja kävisin haukkumassa naapurin!
Ruse
Jack Of All Trades
Viestit: 105
Liittynyt: 16.01.2013 15:14

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Ruse »

Liisa S kirjoitti:Pitää käydä täällä vielä hetki kiduttamassa itseään ja pohtimassa maailman suunnatonta epäoikeudenmukaisuutta. Mut kyl mä silti olen ihan iloinen et Gborg kolmosella saadaan Waiting ja Glory Days. Ihan varmana.
John Lennonkin sen jo tiesi aikoinaan:"Life is what happens to you while you are busy typing these comments at home and not being in the Springsteen show".
Vastaa Viestiin