11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Ruse
Jack Of All Trades
Viestit: 105
Liittynyt: 16.01.2013 15:14

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Ruse »

https://youtu.be/1Qazb6H4nN0
Keikan aloitus: ICEMAN. Uusi löytö minulle ja tuo sävel kuulostaa vähän Meetingille mun mielestä...

https://youtu.be/BnR2X-AYwWg
Toinen biisi: LUCKY TOWN
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Hah, mainioita kommentteja ilmestynyt tänne yön aikana! Kyllä mä olen onnellinen teidän puolestanne jotka olitte paikalla. Antaa tulla lisää rapsoja vaan.
leena
Lucky Man
Viestit: 382
Liittynyt: 11.01.2013 12:06

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja leena »

Joo. Eihän se multa ole poissa, että jotkut Pariisissa saavat full Riverin. Mä vaan toivoisin saavani sen itsekin. Enkä yhtään pidä siitä tavasta millä näitä arpajaisia vedetään: kukaan ei kerro siinä vaiheessa kun lappuja pitää ostella kuinka mones arpa voittaa ja mitkä ovat palkinnot. Sitä tässä purnaan. Siinä mielessä kuluttajansuoja on vähän heikko. Eikä tätä suojan puutetta paljoa paranna toteamus siitä, että lippujen ostaminen on täysin vapaaehtoista. Onhan se. Itse olen päätökseni tehnyt. Mutta se, että en tiedä, millaiseksi kiertue muodostuu eli en pysty suunnittelemaan edes lievästi optimaalista rundia tai että voisin yrittää full album -keikoille kun en tiedä, onko niitä vai ei, rassaa. Rassaa näin aamullakin vielä.

Mä kiitän neuvosta ja haen parit maljakot. Lähden naapuriin jos omat loppuvat kesken.

Samalla olen kyllä onnellinen Ilen & co puolesta. Ja perhanan kiukkunen.
teemu50
Jack Of All Trades
Viestit: 225
Liittynyt: 21.01.2013 9:36

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja teemu50 »

Hienoja keikkoja olette Pariisissa saaneet, olen onnellinen teidän puolesta! Harmi, että itsellä eivät rahat riittäneet useampaan keikkaan tänä vuonna.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1082
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

MInäkin olen vilpittömän onnellinen paikalla olleiden puolesta.

Pariisin otaksuin saavan koko albumin siitä yksinkertaisesta syystä, että siellä olivat ainoat hallikeikat, ja kun Bruce & kumpp. kerran olivat sanoneet, etteivät kaikki Riverin biisit toimi ulkosalla.
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Dune »

Voi hitsin, hitsi mikä setti.
Iceman, Lucky Town ja päälle koko riveri 8-)
Oli varmaan upeat keikat Pariisin yössä!
Viimeksi muokannut Dune, 14.07.2016 9:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MrDune
hesalmi
Jack Of All Trades
Viestit: 103
Liittynyt: 15.02.2013 13:27

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja hesalmi »

Huomenta Pariisista! Hieno keikka, meno maltillisempaa kuin Milano 1:ssä. San Sebastian peilautuu näihin kahteen "harjoitteluna". Pariisi 2:ssa kaikki skulasi. Tulet FOS lipuilla paikalle 16.30, pääset noin 300 parhaalle paikalle. Kukaan ei töni, keikan jälkeen julkinen pelaa ja saat vielä bistrosta ruokaakin. Lämpimästi suosittelen seuraaville rundeille! Ja niitähän tulee :D Tutustuin jonossa New Jerseystä oleviin naisiin, joista toinen kertoi tuntevansa Nilsin. Kumpikin oli fanittanut Brucea about 35 vuotta ja nähnyt satoja keikkoja. Kertoivat varmana tietona Brucen lähtevän seuraavaksi soolorundille.
Muita illan aikaisia tarinoita: pitissä nro 1 oli vanhemman puoleinen (villi veikkaus 63 v.) amerikkalaisrouva, joka kertoi fanittaneensa teinistä asti. Jenkeissä oli kuulemma sadoilla keikoilla mennyt lotossa ns. Sivu suun ja nyt oli päättänyt Pariisissa pistää pittijonon pystyyn 6 päivää ennen keikkaa, jotta varmasti pääsee eteen. Vessasta poistuttuamme huomasimme yleisön nousseen seisomaan. Toivottavasti rouva pääsi paikallensa :)
Noilta NJ naisilta kyselin miksi he tekevät tätä (tällaiset asiat kiinnostavat minua psykologina...). Toinen kuvasi: It's like on every show I get inside this giat heart where there are thousands of other people, the band and Bruce" :D
Viimeksi muokannut hesalmi, 14.07.2016 9:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Ile »

Joo, oli kyllä hyvä keikka, mutta ei millään kaikkien aikojen paras ikinä missään. Jos full album tulee muualla, Pariisi muistutetaan tosi hyvänä ennen kaikkea yleisön takia, joka oli liekeissä molempina iltoina. Ainakin minusta tuntui että bändi veti vähän auto pilotilla albumin jälkeen, mutta yleisö kantoi. Eilen itselleni kovimpia hetkiä olivat Fade Away ja Stolen Car. Toivon todella että full album vielä tulisi että muutkin sen saisivat. Tuskin nyt ainakaan mihinkään greatest hitsiin enää lipsutaan.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Eva17
Growin' Up
Viestit: 89
Liittynyt: 15.03.2013 22:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja Eva17 »

Aivan mahtavia päiviä teillä siellä Pariisissa! Onneksi olkoon kaikille paikalla olleille, olen iloinen teidän puolestanne! Itsellä edessä vielä Rooma ja Gbg 3, avoimin mieliin molempiin mennään :) Ja loistavaa että nykyään keikan voi kuunnella livenä myös kotona, voi olla niin kuin vähän mukana menossa :)
hesalmi
Jack Of All Trades
Viestit: 103
Liittynyt: 15.02.2013 13:27

Re: 11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Viesti Kirjoittaja hesalmi »

Fyi: kuvaan keikoilla verraten paljon. Videoita löytyy Youtubesta hesalmi nimimerkkihaulla, kuvia Instasta HelinäHäkkänenNyholm & Jaakko nimimerkillä ja joitakin videoita laitan Facebookiin foorumin seinälle. Jos joku haluaa siis fiilistellä suomalaisvoimin :D
Vastaa Viestiin