Berliini Olympiastadion, Saksa 19.06.2016 - lipunostoketju

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Berliini Olympiastadion, Saksa 19.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

GA:ta ja istumapaikkoja saa edelleen, FOS meni ekan kerran "loppuun" jo muutama minuutti lipunoston alusta ja on ollut aika varmasti oikeastikin kokonaan loppu jo pitkään.
Iceman
Growin' Up
Viestit: 75
Liittynyt: 18.01.2013 22:02

Re: Berliini Olympiastadion, Saksa 19.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Iceman »

München oli Eventimillä helppo, mutta Berliinin FOSsit oli loppu n. minuutin yli 11, jolloin Münchenin liput oli itselläni odottamassa ostoskorissa. Onneksi backinyourarms järjesti minullekin FOSsin Berliiniin :)
Hannis
Born To Run
Viestit: 24
Liittynyt: 13.01.2013 13:38

Re: Berliini Olympiastadion, Saksa 19.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Hannis »

jjvirta kirjoitti:Ticketmasterilla on jono, Eventimellä ei !
Kiitos tästä infosta! Ostiko kukaan Eventimen kautta FOSseja? Mulle näytti siellä heti eioota...mutta TM toimi onneksi tällä kertaa.
Avatar
tillie
Lucky Man
Viestit: 307
Liittynyt: 30.09.2013 12:30

Re: Berliini Olympiastadion, Saksa 19.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja tillie »

Jos jolla kulla on vielä 1 kpl FOS Berliiniin jäljellä ylimääräisenä niin Riikka lupas juuri äsken sitoutua ostaan sen.

Laittakaan hänelle vaikka yksityisviestiä eli nimimerkki on Riikka. Hän on juuri nyt töissä.
"For the ones who had a notion -
A notion deep inside -
That it ain't no sin to be glad you're alive."
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Berliini Olympiastadion, Saksa 19.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

^^ Tom joad ainakin tuolla pari sivua sitten sanoi että sai sitä kautta. Itse sainTicketmasterilta - tai itse asiassa minä en saanut, mutta tuo mies tuossa makoili sohvalla ja ajankulukseen naputteli tablettiaan ja sieltä se putosi kun pöytäkoneen kaikki ikkunat myi vaan eioota.

Ongelma tosiaankin, kun lippuja on myynnissä kahta eri kanavaa ja on aika varma että niillä on ennalta jotenkin jaetut kiintiöt. Kiintiöt voivat olla hyvin erikokoisia, tai toisen lippukauppa nyt vain pelittää paremmin kuin toisen. Mutta kun sitä ei voi välttämättä mitenkään arvata etukäteen kummalta kannattaa yrittää! Tällä kertaa on mahdollista, että iso osa jengeistä yritti ostaa Eventimiltä kun se on se perinteinen kauppias, eikä ehkä edes tienneet että Ticketmasteriltakin saa tällä kertaa. Minä en olisi tiennyt ilman foorumia.
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Berliini Olympiastadion, Saksa 19.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Minä arvaan, että kyse on nimenomaan tuosta toisaalta vanhan ja tunnetun ja toisaalta kokonaan uuden myyntikanavan erosta, eli että kuorma oli TicketMasterissa vähäisempää. Minäkin sain lopulta Päivänsäteelle välittämäni FOS-liput nimenomaan TicketMasterista. Sekin tosin tarjosi, noin viittä minuuttia yli kauppaan läpi päästyäni, ensin kerran eioota eli 2 FOS:n tilalta "parhaita katsomolippuja", mutta heti eka uusintahaku antoi FOS-parin.
Ruse
Jack Of All Trades
Viestit: 105
Liittynyt: 16.01.2013 15:14

Re: Berliini Olympiastadion, Saksa 19.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Ruse »

Jos jollakulla on jääny nurkkiin lojumaan yks ylimääräinen Berliinin FOS niin mä ostan sen.
Hansu
Growin' Up
Viestit: 76
Liittynyt: 21.04.2013 11:58

Re: Berliini Olympiastadion, Saksa 19.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Hansu »

Mä istumapaikkoja ostin (en edes yrittänyt FOS lippuja) ja eventim aukes heti mutta ticketmaster vain pyöritti sitä pallukkaa.. En huomannut katsoa oisko FOS lippuja ollut kun keskityin niihin istumapaikkoihin.. Oli kyllä helpoin ostos tähän mennessä.
Avatar
ailime
Born To Run
Viestit: 30
Liittynyt: 19.01.2013 1:06
Paikkakunta: Österbotten

Re: Berliini Olympiastadion, Saksa 19.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja ailime »

Hannis kirjoitti: Kiitos tästä infosta! Ostiko kukaan Eventimen kautta FOSseja? Mulle näytti siellä heti eioota...mutta TM toimi onneksi tällä kertaa.
Minä sain Eventimen kautta FOS:eja. Luulen että hyvällä tuurilla vaan, olimme kolme henkilöä jotka yrittivät omalla koneella saada liput, mutta ainoastaan minä sain liput laittetua ostoskoriin.
The dogs on Main Street howl
'Cause they understand


Helsingfors 30.7.2012 Åbo 7.5.2013 Berlin 19.6.2016 Köpenhamn 11.7.2023
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: Berliini Olympiastadion, Saksa 19.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Johnny72 kirjoitti:Minä arvaan, että kyse on nimenomaan tuosta toisaalta vanhan ja tunnetun ja toisaalta kokonaan uuden myyntikanavan erosta, eli että kuorma oli TicketMasterissa vähäisempää. Minäkin sain lopulta Päivänsäteelle välittämäni FOS-liput nimenomaan TicketMasterista. Sekin tosin tarjosi, noin viittä minuuttia yli kauppaan läpi päästyäni, ensin kerran eioota eli 2 FOS:n tilalta "parhaita katsomolippuja", mutta heti eka uusintahaku antoi FOS-parin.
Näistä ikuisesti kiitollinen!
Eventimen kautta heti jo alkuun ilmoitti FOS lippujen olevan lopussa. Ticketmasterilla päästi siis jo jonoon enen klo 11, mutta heitti muutaman kerran sieltä ulos tuossa esijonotusvaiheessa... Sitten kun viimein tuosta pallukanpyörimisestä pääsi eteenpäin , niin FOS liput oli jo meneet.
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Vastaa Viestiin