Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

THE Badlands Man kirjoitti:Tua River 2016 - USA osiossa joku "Kyseli" ,että uskaltaisko jättää lippujen oston ns. paikanpäälle ja joku vastas ,että joo ,mutta takuuta ko. toiminnalle ei voi luvata. ;)

Voin kertoo miten oli Ruotsissa vuonna 1985 "Born in the USA" kiertueen aikoihin : Keikkaa ereltävällä viikolla olis saanu Tukholmasta "Dagesnyheterin" ilmoituksista lippuja vaikka kuinka hintaa 100 Kruunua zipale ,mutta tultuamme Ullevin nurkille keikka päivänä ,niin lippuja ei saanut ees 1000 Kruunulla ,ostajia oli joka metrin välein ja myyjiä ei missään. (Ehrottelin vaimolle keikan alusviikolla ,että kannattaiskoos ostaa 10 lippua myyntii ,mutta oltii sillonki yhtä persaukisia ku nykki ,nii Business jäi hyäryntämättä........) Eli mikään ei o niin varmaa ,ku epävarma.
Mä olen Ruotsissa käynyt Brucea katsomassa noin 15krt ja niistä 10 tai 11 kerralla olen hommannut lipun vasta paikan päältä... eli mä oon ainakin löytänyt aina ja ihan normihintaan..
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Janey »

Göteborgin majoitusvarausten kanssa pukkasi vähän hikeä, kun tuli ylimääräistä säätämistä, mutta siitäkin selvittiin. Nyt voikin sitten alkaa stressata lipunostosta...Täällä suunnalla odotetaan kyllä jo ihan täpinöissä ensimmäistä Göteborgin-keikkakokemusta, kun kyseistä kaupunkia täällä aina niin kovasti kehutaan.
It's Bo... boycott time!
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Hyvää aikaa hotelleille...

Booking.comin mukaan Ullevaal-stadionin vieressä (Ullevaalin kotisivujen mukaan stadionin ja hotellin välinen matka on 15m :D ) olevaan Thon Hotel Ullevaal Stadion-hotelliin on tänään tehty jo 50 varausta.
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

OHO HUPS, varasinpas juuri hotellihuoneen Kööpenhaminasta! Göteborg on upea, mutta nyt taidan haluta olla juhannuksena mielummin kotomaassa ja kun se majoitustilannekin on tunnetun hankala. Köpiksessä en ole myöskään käynyt 80-luvun jälkeen paitsi lentokentällä kääntymässä, joten se houkuttaa vaihtelun vuoksi senkin takia. Mutta mietitään vielä, onhan tuossa ilmainen peruutusmahdollisuus.
Gene_Sprints
Born To Run
Viestit: 17
Liittynyt: 31.01.2014 17:20

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Gene_Sprints »

Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja mrk »

Mielenkiintoista

The set list will naturally include large chunks from 'The River', but of course will be topped off by dozens of other classics in the 'Dancing In The Dark', 'Thunder Road', and 'Born to Run' calibre. Bruce Springsteen & The E Street Band just how everyone likes it. A couple of hours of top quality rock ’n’ roll.

Full albumista ei ole puhuttu käsittääkseni minkään eurokeikan yhteydessä ja nyt tämä näin.
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4938
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Taapsa kirjoitti:
THE Badlands Man kirjoitti:Tua River 2016 - USA osiossa joku "Kyseli" ,että uskaltaisko jättää lippujen oston ns. paikanpäälle ja joku vastas ,että joo ,mutta takuuta ko. toiminnalle ei voi luvata. ;)

Voin kertoo miten oli Ruotsissa vuonna 1985 "Born in the USA" kiertueen aikoihin : Keikkaa ereltävällä viikolla olis saanu Tukholmasta "Dagesnyheterin" ilmoituksista lippuja vaikka kuinka hintaa 100 Kruunua zipale ,mutta tultuamme Ullevin nurkille keikka päivänä ,niin lippuja ei saanut ees 1000 Kruunulla ,ostajia oli joka metrin välein ja myyjiä ei missään. (Ehrottelin vaimolle keikan alusviikolla ,että kannattaiskoos ostaa 10 lippua myyntii ,mutta oltii sillonki yhtä persaukisia ku nykki ,nii Business jäi hyäryntämättä........) Eli mikään ei o niin varmaa ,ku epävarma.
Mä olen Ruotsissa käynyt Brucea katsomassa noin 15krt ja niistä 10 tai 11 kerralla olen hommannut lipun vasta paikan päältä... eli mä oon ainakin löytänyt aina ja ihan normihintaan..
Taisi olla Taapsan ekakerta Ruatsissa kun näin sut siä Olumbiastadionin ulkopualella litimärkänä vettä valuvana "pikkupoikana" joskus kauan jälkeen "Born in the USA" kiartueen ,muistisi palailee pätkittäin ;)
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Riku
Photographer
Viestit: 846
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Riku »

^ei Taapsa voi muistaa mitä 85 Ullevilla tapahtui kun ei ollut siellä :)
Riku
Photographer
Viestit: 846
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Riku »

mrk kirjoitti:Mielenkiintoista

The set list will naturally include large chunks from 'The River', but of course will be topped off by dozens of other classics in the 'Dancing In The Dark', 'Thunder Road', and 'Born to Run' calibre. Bruce Springsteen & The E Street Band just how everyone likes it. A couple of hours of top quality rock ’n’ roll.

Full albumista ei ole puhuttu käsittääkseni minkään eurokeikan yhteydessä ja nyt tämä näin.
Mistä löysit tuon? Ei jaksa etsiä nyt.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja mrk »

Vastaa Viestiin