Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - USA

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Ai jai, niin kiihkeää keskustelua ja nii-in tekisi mieli! Mutta taitaa olla pakko todeta että elämän realiteetit hankaloittavat noin kauas reissaamista juuri sen verran, että nyt on ymmärrettävä perääntyä ja jättäää ylihuomenna lipunostelut muille.

(Ylläpitohattu päässä kirjoiteltua: Ajattelin että nimetään tämä ketju vaikka Yleiseksi keskusteluksi 2016 USA tour legistä ja perustetaan keskiviikkona tai perjantaina uusi "Kuka menee millekin keikalle" -ketju niin ei tarvitse siirtää viestejä ja keskustelu täällä saa rönsyillä vapaasti.)
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

^Hyvä idea, jos säädätte ketjuotsikoita noin. Mutta vasta perjantaina, sillä lipunmyynti on silloin, ei siis jo ylihuomenna. ;)
Jomppe74
Jack Of All Trades
Viestit: 211
Liittynyt: 24.04.2013 11:28

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Jomppe74 »

Jomppe74 kirjoitti:Tuo Newark sopisi aikataulun puolesta ja JFK:lle saa lennot melko edukkaasti...Miten sitten keikkalippuja saa on eri asia...
Lennot Nykkiin ja hotelli Newarkissa varattu! Lippu vaan puuttuu! Ajattelin yhdistää pienen sightseeingin Asbury Parkiin ja Freeholdiin tähän reissuun!
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

^^Ai niin joo tosiaan, se onkin vasta 11. päivä eli perjantai eikä 9., niinkuin yhdessä ennakkohuhussa virheellisesti oli. Kiitos huomautuksesta. Äh, kun mä just sain mieleni väännettyä siihen suuntaan että en edes yritä lippuja, minulla onkin nyt harmittavasti kaksi lisäpäivää aikaa taas muuttaa mieleni. Ei sen näin pitänyt mennä...
Riku
Photographer
Viestit: 841
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Riku »

Näyttää siltä, että mä yritän päästä joko 24.1. MSG-keikalle tai 31.1. Newarkiin.
Onko näihin kukaan lähdössä?
Voitaisiin yrittää kimpassa lippuja?
Jukka69
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 01.12.2015 19:34

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Jukka69 »

Riku kirjoitti:Näyttää siltä, että mä yritän päästä joko 24.1. MSG-keikalle tai 31.1. Newarkiin.
Onko näihin kukaan lähdössä?
Voitaisiin yrittää kimpassa lippuja?
MSG sikäli suunnitteilla, että hotelli on jo varattu. Lippu jompaankumpaan tai mahd molempiin MSG keikkoihin tarkoitus koittaa saada. Jos pitää valita toinen MSG keikka niin juurikin tämä 24.1. on etusijalla. Kysyntää lienee vähintään riittävästi...
lassi61
Growin' Up
Viestit: 73
Liittynyt: 15.01.2013 7:37

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja lassi61 »

Mä olen mukana lippu sydemeissä kunhan tulevat myyntiin. Yritän tottakai saada liput myös itse ja olen siinä onnistunut myös joskus aikaisemminkin.
Tarkoitan nyt MSG keikkoja mutta matkan voi myös jatkaa tuohon jerseyn keikkaan
Nyyrikki
Jack Of All Trades
Viestit: 121
Liittynyt: 22.01.2013 11:00

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

Hmm, tuli näytettyä keikkalista kaverille, joka kyllä tykkää Brucesta, mutta ei ole mikään megafani. 10 minuuttia myöhemmin kaveri oli katsonut valmiiksi lennot ja hotellin Newarkin keikkaa varten, samalla tulisi toki oltua viikko, minä kun en ole koskaan jenkkilässä käynyt. Mitään ei vielä varattu, mutta polttelisi kyllä kovasti... Suurimpana ongelmana on koirat, mihin ne saisi hoitoon. Minä kun olen kahden jackrusselin YH-mamma, niillä ei ole isää, joka voisi niistä huolehtia sillä välin kun mamma juoksee maailmalla miesten perässä ;)
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja mika »

MSG tupla tavoitteena. Lipun osto kimpassa mukana.
Avatar
Terontius
Factory
Viestit: 519
Liittynyt: 11.01.2013 11:16

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Terontius »

Tähtäimessä mahdollisesti yksi näistä: Chicago, Washington, Atlanta tai Albany. Mutta asiassa on vielä liian monta muutttujaa.
Mutta haaveilla ainakin saa. Siis vähän.
He travels fastest who travels alone.
Vastaa Viestiin