Kiertuehuhut 2014

Keskustelua vuoden 2014 keikoista
ukkostie
Growin' Up
Viestit: 56
Liittynyt: 11.01.2013 19:25

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja ukkostie »

Aika nopeesti RS teki jutun tästä http://www.rollingstone.com/music/news/ ... 4-20130814" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja mrk »

Bring it on :D Kestän sen kuin mies. Areenakiertuetta Eurooppaan keväällä, kiitos.
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja Salla »

Munuainen myyntiin ja keikoille taas.

Niinkuin Teromk mainitsi, kauaa ei hiljaiseloa ollut...
Kenelläkään ei luultavasti ole kylläinen olo keikkojen suhteen, mutta käytännön esteitä voi olla jo muille jaettavaksi. Saa nähdä mitä tapahtuu, toivotaan hyviä uutisia ja paljon THL-edustusta ensi vuoden mahdolliselle kiertueelle!
Itse jatkan töissä painamista ja rahan säästämistä keikkakassaan. Välivuosi sattui hyvään kohtaan. Ensi keväällä olisi kuitenkin tarkoitus pääsykokeisiin lukea eli fingers crossed kesäkonserteille.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja Janey »

En oikein jaksa uskoa, että ensi vuonna pukkaisi rundia, mutta kieltämättä vähän hirvittää, että jos kuitenkin... :shock:
It's Bo... boycott time!
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Olisihan se hienoa, jos myös 2014 todella olisi Bruce-vuosi, kuten oikeasti jo Kilkennyn jälkeen tälläkin foorumilla hieman arveltiin. Ainakin minä toivon komeaa ja kattavaa euroopankiertuetta, ja mistä sitä tietää, josko sitä jaksaisi Amerikkaankin, vaikka ausseihin tuskin ehdinkään?!! Mutta kaikkialle liput myyntiin vaan, otetaan tarvittaessa velkaa... :) ;)
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Toivottavasti Bruce pysyy ensi vuoden mahdollisimman kaukana täältä.
erkko

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja erkko »

rane kirjoitti:noh noh mitäs täällä itkuskellaan? Hienoa jos keikkaa pukkaa ja toivottavasti tälläkertaa tulee Suomenkeikka/keikat by default, ilman isompaa jumppausta. Ja eihän joka Tourilla tarvi pongata 10+ keikkaa, joskus riittää vähempikin, vai? Mulle ainakin käy oikein hyvin vaikka olisivat joka vuosi kiertämässä.
Rane puhuu minusta asiaa. Ihan hyvin voi käydä nautiskelemassa yhdellä pistolla keikan-pari jos "paukut" ei pidempään rutistukseen riitä. Kaikkia keikkoja ei kuitenkaan pysty tsekkaamaan....
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

Mä olen jo varautunut siihen, että ensi vuonnakin juostaan keikoilla, tosin olin ajatellut niiden olevan muita kuin Springsteen & ESB keikkoja. Kai sieltä kerettiläistililtä riittää tällekin rahoitusta. Aussit on vähän kaukana (ja huonoon aikaan), mutta jos tulevat lähemmäksi, pakkohan sitä on mennä. Bring it, Brucie!!

Ja vielä, oli totta tai ei, ainakin yhdeksi aamuksi koko duuniblues unohtui täysin.
I want the whole damn world to come dance with me
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5393
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Mutta JOS kierretään ilman uutta albumia ilmassa on vahva rahastuksen tuoksahdus. Olisin kyllä henk.koht. kaivannut välivuotta. Toisaalta eiväthän nuo ESBn miehet nuorru vuosien kuluessa. Virallisia tietoja odotellessa...
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
Teemu
Pilgrim Supreme
Viestit: 892
Liittynyt: 10.01.2013 8:14

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Toivottavasti tulee uusi levykin sitten, jos kiertuekin tulee. Joku boksi olisi kanssa kiva taas.

Jokainen voi tosiaan käydä niin monella keikalla, kuin huvittaa. Luulenpa, että omalla kohdalla jäisi tällä kertaa pariin kolmeen keikkaan, jos ja kun Eurooppaan tulevat. Riippuu vähän siitä, miten muut erinäiset artistit sattuvat kiertämään.
Take 'Em As They Come
Vastaa Viestiin