THL PIPOJEN TILAAMINEN SYKSY/TALVI 2013

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: THL PIPOJEN TILAAMINEN SYKSY/TALVI 2013

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

jersey_girl kirjoitti:Pipa löysi meillekin, kiitoksia! Hieno on, tosin merkin ompelu ei nyt onnistu, mutta jos sitten käytän incognito versiota :lol:
Hei ompeluvinkki!: Venytä pipoa senverta, että saat merkin ulottumaan 12:ta harjanteen yli. Tämän jälkeen voit sanoa kuin herra Heinämäki, että "Kyllä onnistuu!"
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL PIPOJEN TILAAMINEN SYKSY/TALVI 2013

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

kemihaara kirjoitti:
jersey_girl kirjoitti:Pipa löysi meillekin, kiitoksia! Hieno on, tosin merkin ompelu ei nyt onnistu, mutta jos sitten käytän incognito versiota :lol:
Hei ompeluvinkki!: Venytä pipoa senverta, että saat merkin ulottumaan 12:ta harjanteen yli. Tämän jälkeen voit sanoa kuin herra Heinämäki, että "Kyllä onnistuu!"
JG taitaa tarkoittaa kyl sitä että tassu on edelleen romuna.. :( Mä taidan harjoitella, miten saan systerin uskomaan että tilasi vaan yhden pipon. Ja että mun päässäni olevalla pipolla ei ole mitään tekemistä sen tilauksen kanssa :P ekan kerran varmaan ikinä löytyi pipo mikä näyttää munkin pallopäässä siedettävältä. Ei vaan systeri lupasi jo toisen mulle. :D merkki tosin päätyi mun takkiin, mun kärsivällisyys ei riittänyt pipoon ompelun kanssa :D
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: THL PIPOJEN TILAAMINEN SYKSY/TALVI 2013

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

^Romulle tassulle paranemisia j_g!
Avatar
Kartsa
Street Poet
Viestit: 1079
Liittynyt: 10.01.2013 17:12

Re: THL PIPOJEN TILAAMINEN SYKSY/TALVI 2013

Viesti Kirjoittaja Kartsa »

Pipot saapuivat, kiitoksia! Laadukkaan tuntuisia myssyköitä ja "Rane edition" on toimiva ratkaisu.
And I swear I found the key to the universe in the engine of an old parked car
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: THL PIPOJEN TILAAMINEN SYKSY/TALVI 2013

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

kemihaara kirjoitti:^Romulle tassulle paranemisia j_g!
Tänks! Sitä tarvitaan. Ompelu on ollut harrastukseni, mutta kiitos tuosta "venytys vinkistä" nyt ei tarvitse itse laskea/ arvioida, jahka pystyn pitämään neulaa kädessä!
I got a song to sing, keep me out of the cold
Avatar
UjoPiimä
Jack Of All Trades
Viestit: 195
Liittynyt: 10.05.2013 1:17

Re: THL PIPOJEN TILAAMINEN SYKSY/TALVI 2013

Viesti Kirjoittaja UjoPiimä »

Pipo ehti tänään tänne maallekin, kiitos! Komea on myssy, mutta kai se nyt on jo uskottava, että mun pää ei ole one size -kokoa :oops:
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: THL PIPOJEN TILAAMINEN SYKSY/TALVI 2013

Viesti Kirjoittaja Dune »

Vähän oli pipa aluksi kans tiukka jöpökkä, mut täs pari päivää oon testannu pipoa niin alkaa jo pikkuhiljaa sopia paremmin päähän :)
MrDune
Marja
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 12.01.2013 14:18

Re: THL PIPOJEN TILAAMINEN SYKSY/TALVI 2013

Viesti Kirjoittaja Marja »

Pipo saapunut perille. Kiitoksia!
Avatar
Kartsa
Street Poet
Viestit: 1079
Liittynyt: 10.01.2013 17:12

Re: THL PIPOJEN TILAAMINEN SYKSY/TALVI 2013

Viesti Kirjoittaja Kartsa »

Pari pipoa päätyi pukinkonttiin. Yksi lahjasta ilahtunut kysyi oliko Brucellekin lahjoitettu samanlainen. Kiertelin aihetta sanomalla, että eipä siitä joulupukista tiedä.

Tänä aamuna backstreets comin uutisia lukiessa tartuin linkkiin ja katsoin High Hopes -levyn promopätkän. Siinä näkyy studiokuvaa Brucen nykyisestä pipomuodista...
And I swear I found the key to the universe in the engine of an old parked car
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: THL PIPOJEN TILAAMINEN SYKSY/TALVI 2013

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Pipoja olis vielä 3000 kpl jäljellä, joten voitais kai avata uusi tilausketju. Siis toinen kierros, niille jotka missasivat edellisen cortinaGT mm...
Vastaa Viestiin