Helsinki 2012 konserttipaita

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Helsinki 2012 konserttipaita

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

Tämä kysymys lienee pääasiassa Erkolle, mutta ottakaa muutkin kantaa, kiitos.

Kilkennyssä eräs italialainen ilmaisi kiinnostuksensa ostaa Helsinki 2012 over 4 hours paitaa settilistan kera, koska oli paikalla keikalla. Kaveri otti minuun tänään yhteyttä, eli selkeästi hän on vakavissaan ostoaikeineen.

Eli nostan keskusteluun monta asiaa samanaikasesti (tietty jos Erkko sanoo EI, niin asia on selvääkin selvempi)

Mutta siis, jos ulkomaalaiset haluavat ostaa THL-paitoja, mikä on kantamme? Myydäänkö vai ei? Ja onko mahdollista teettää esim Helsinki paitaa tähän tarkoitukseen ylipäätään? Itse en tuota paitaa edes aikoinaan hankkinut itselleni... Mutta, jos joku haluaa ostaa ja maksaa kaikki kustannukset?
Mehän emme ole mikään virallinen yhdistys tai järjestö, eli emme voi kerätä rahaa. (Vaikka kävihän tuo mielessä ajatus synttärijuhlien pohjakassan kartuttamiseen... mutta sehän nyt ei vaan ole mahdollista) Nämähän on olleet ihan omakustanteita, joita Erkko on talkootyönä foorumille hoitanut.

Ja jos johonkin tulokseen tullaan voisi sen tuloksen sitten joskus tulevaisuudessa kirjoittaa sinne enkunkieliseen osioon. Ulkomaaelävät kun eivät tahdo saada selkoa meidän postauksista edes käännösohjelmien avulla...

Eilen saatu kysymys siitä onko THL-kirjaa ostettavissa, oli helpompi, siitähän jo sovittiin että lisäpainoksia ei tehdä.

Mitäs mieltä olette?

Ja nyt mä kömmin lenssuni kanssa takaisin peiton alle!
I got a song to sing, keep me out of the cold
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: Helsinki 2012 konserttipaita

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Taitaa olla vähän hankala alkaa näitä yksittäisiä toiveita toteuttamaan. Kiitollinen olen Erkolle siitä, että aika-ajoin näitä yhteistilauksia saadaan. Menee turhan raskaaksi talkoohommaksi, jos täytyisi olla jatkuvasti valmiudessa tekemään näitä yksittäistilauksina.

Oliskos reilu peli kaikkien kannalta, että ulkomaanelävät voivat saada paitansa meidän yhteistilausten yhteydessä esim niin, että se THL:n edustaja johon on oltu yhteydessä harkitsee tykönään haluaako auttaa kaveria niin paljon, että toimii välittäjänä. Eli tilaa ja maksaa paidan tyypin puolesta ja perii sitten kulut kaverilta.

Toisaalta voihan sitä välittää tyyppien ilmoitukset palstalle "Halutaan ostaa" osioon, josko joku meistä haluaisi luopua omista "vähän " käytetyistä paidoistamme :D The Kirjan osalta tämä onkin ainoa vaihtoehto, sillä uusia painoksia ei siitä ole tulossa, joten arvo senkuin nousee vuosien saatossa...
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
erkko

Re: Helsinki 2012 konserttipaita

Viesti Kirjoittaja erkko »

Jonkun verran on kyselty näitä jo legendaarisia "Helsinki 4 hrs" paitoja. Jos kiinnostusta löytyy ja saadaan 10-15 paitaa tilaukseen, voidaan ottaa uusi painos.
Miesten paitojen laatu vaihdetaan tähän viimeksi hyväksi havaittuun hieman parempaan Superpremium laatuun, väri ainoastaan hiilenharmaa.
Naisten paidoissa tumma harmaa löytyy Valueweight laadusta, mutta siinä on O-aukkohttp://www.tekstiilitukku.fi/tekstiilit ... &tuote=354. Käykö tämä? Jos haluatte sen viimeksi käytetyn mallin, rajoittuu väri joko mustaan, tumman siniseen tai fuksiaan. http://www.tekstiilitukku.fi/tekstiilit ... &tuote=359Kuitenkin sellainen väri, että saadaan valkealla painot ja YKSI VÄRI KAIKILLE, Nyt ei siis useita väri vaihtoehtoja.

Miesten paita TUMMA HARMAA S-XXL 13,00/kpl
Naisten paita V aukko MUSTA XS-XXL 14,50/kpl

Toimituskulut: 1-2 6,50; 3-5 9,00; 6> 13,00

Ja tässä painomalli:Kuva

Jos siis kiinnostaa, niin laittakaa määrät/koko ja yhteystiedot YVllä niin kassotaan onko riittävästi kiinnostusta tilaukseen.
Viimeksi muokannut erkko, 12.09.2013 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lempisofia
Born To Run
Viestit: 30
Liittynyt: 07.02.2013 20:30

Re: Helsinki 2012 konserttipaita

Viesti Kirjoittaja lempisofia »

Olen kiinnostunut "Helsinki 4" paidan jälkitilauksesta. Naisten malli xxl vee-aukkoinen sininen.
erkko

Re: Helsinki 2012 konserttipaita

Viesti Kirjoittaja erkko »

Joo, kyllä sen verran kiinnostusta tuntuis olevan, että päästään tilailemaan! Eli tilauksia voi laitella mulle vaikka neljän viikon ajan ( riittääkö?) ja naisväki voi keskenään sopia paidan mallin / värin, ok?
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Helsinki 2012 konserttipaita

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Vanha 4hrs-paita alkaa olla jo vähän kulunut runsaan käytön takia, joten nyt pääsen ottamaan sille kaverin! Lähetetty viestiä erkolle. Mä liityn taas kerran miesten joukkoihin tässä malli- ja värivalinnassa, mutta jos mä olisin oikeasti nainen, mä varmaan haluaisin sen mustana.
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: Helsinki 2012 konserttipaita

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Oisko tää uusi painos naisten paidasta kokoluokaltaan sama, kuin tään kevään paidat, vai sitä naftimpaa mitoitusta, kuten alkuperäinen 4hours-paita?
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Helsinki 2012 konserttipaita

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Mulla ei kovinkaan suurta väliä mikä väri tulee, oon kyllä tykännyt tästä v-aukko mallista. Mutta jos joku organisoi äänestyksen niin äänestellään sitten, kun se on niin kivaa :) . Ja varmaan ainakin kolme paitaa tilaan, kavereille kans
the dope's that there's still hope
erkko

Re: Helsinki 2012 konserttipaita

Viesti Kirjoittaja erkko »

Päätin ihmisten laittamien toiveiden perusteella että naisten malli on V aukkoinen ja väri musta. Malli siis sama kuin viime keväänä.
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Helsinki 2012 konserttipaita

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

GT messissä! Eli haluan tilata tällaisen miesten mallina. Väriksi voisi sopia upeasti suomenlipun sininen... :D :D
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Vastaa Viestiin