THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
erkko

THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja erkko »

No niin, nyt alkaa olla homma vaiheessa. Laitan tässä paitojen ja huppareiden mallit, hinnat sekä tilausohjeet.

- Paitoja saa miesten (super premium 1044) ja naisten mallia( naisten V-aukko 1382), kumpakin 3 eri sävyä. Samoin huppareita ( vetoketjuhupparit 2062/2118). Tarkemmat tuotetiedot http://www.tekstiilitukku.fi/tekstiilit.php
- Paitoihin voit valita 2 erilaista painatusta, hupparit tulevat 1llä painomallilla, toivomuksesta toki voidaan KAIKISTA jättää toinen painatus pois, mainitse tilatessa.
- Paitoihin on mahdollista saada teksti personointi, viimeksi oli aika suosittuja esim. oma kiertuelista tai kaikki käydyt keikat.
- Voit tilata paitoja vapaan määrän, myös siipalle, lapsille ja anopille
- Paitoja ei tehdä varastoon, teemme vain tilatun määrän. Lisätilauksia voidaan järjestää.
- Tuotteet toimitetaan ennakkomaksua vastaan, eli kun rahat ovat tilillämme, laitamme paketin postiin.
- Tuotteista saat kuitin, hinnat sisältävät arvonlisäveron, verot maksetaan ja sinulla on 14 vrk palautusoikeus. Emme harrasta harmaata taloutta :)
- Toimitustapa Posti kirjekuori tai maksikirje. Huppareiden osalta postitus ja postihinta pitää vielä tarkistaa kun saan ensimmäisen hupparin fyysisesti käsiini. Hintaan kun vaikuttaa lähetyksen paino. Ilmoittelen tänne heti kun tiedän.
- Saatavilla olevat koot: Miesten paita S-XXL, XXXL saatavissa mustana ja harmaana
Naisten paita XS-XXL
Miesten huppari S-XXL
Naisten huppari XS-XXL
- Katso värit oheisista mallikuvista.

Hinnat: Miesten paita 13,00/kpl, naisten paita 14,50/kpl, hupparit 23,50/kpl. Hintoihin siis sisältyy 2x1 värinen silkkipaino. Personointi tekstimäärästä riippuen 6,00-12,00/kpl. Toimituskulut paidoille: 1-2 kpl 6,00, 3-5 kpl 8,50 ja 6> 12,50-

Paitamallit: Paita 1= edessä ja takana THL logo. Paita 2= edessä THL logo, takan THL+wreckinball tour Turku teksti. Huppareissa rinnassa pienempi THL logo, selässä sama logo kuin paidoissa.

Tilaa seuraavasti: Kopioi seuraavat rivit, täytä tiedot mallin mukaan, kukin tuote/koko omalle rivillensä tässä järjestyksessä. Lähetä vastaus YVnä 41Shotsille TAI Kastownille. he ovat ystävälisesti lupautuneet auttamaan tilausten käsittelyssä. Lähetämme vielä tilausvahvistuksen maksuohjeineen, tarkista että kaikki tiedot varmasti oikein. Tekstit siis mallina, poista ne :).

**********
- 2 kpl miesten paita grafiitti GL koko L malli 1
- 4 kpl miesten paita harmaa 94 koko XXL malli 2
- 1 kpl naisten paita musta 36 koko M malli 2

- Omanimi Sukunimi, katuosoite 1, 00000 Kaupunki. Voit laittaa myös s-postisi ja puhelin numerosi varmuuden vuoksi.

*************
TILAUKSIA OTETAAN VASTAAN 15.3. SAAKKA, PAIDAT TOIMITETAAN HUHTIKUUN PUOLIVÄLIIN MENNESSÄ. Lisätietoja voit kysellä allekirjoittaneelta.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Eli Kari ja minä otetaan vastaan tilaukset, ja jos haluat kysyä jotain paitoihin liittyvää, lähetä viestiä Erkolle :D
Avatar
twister
Lucky Man
Viestit: 358
Liittynyt: 11.01.2013 12:28
Paikkakunta: Woods of Nurmijärvi

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja twister »

Olikos sitten niin ajateltu että 41 shotsille naisten paitojen tilaukset ja KaSTownille miesten paitojen tilaukset, vaiko saako sekoittaa...?
Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet. - Veikko Huovinen
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

twister kirjoitti:Olikos sitten niin ajateltu että 41 shotsille naisten paitojen tilaukset ja KaSTownille miesten paitojen tilaukset, vaiko saako sekoittaa...?
Saa sekoittaa :) varsinkin pitää jos tilaat molempia :)
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

41 shots kirjoitti:
twister kirjoitti:Olikos sitten niin ajateltu että 41 shotsille naisten paitojen tilaukset ja KaSTownille miesten paitojen tilaukset, vaiko saako sekoittaa...?
Saa sekoittaa :) varsinkin pitää jos tilaat molempia :)
Apua! Mä tilasin jo, enkä edes ymmärtäny ajatella, että mun ois pitänyt jakaa nää "tyttöjen " ja " poikien" puolelle. ;) No, saatan mä joskus mennä miesten vessankin, jos siellä on tyhjää ja " akkain puolelle" on kauhee jono!
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Päivänsäde kirjoitti:
41 shots kirjoitti:
twister kirjoitti:Olikos sitten niin ajateltu että 41 shotsille naisten paitojen tilaukset ja KaSTownille miesten paitojen tilaukset, vaiko saako sekoittaa...?
Saa sekoittaa :) varsinkin pitää jos tilaat molempia :)
Apua! Mä tilasin jo, enkä edes ymmärtäny ajatella, että mun ois pitänyt jakaa nää "tyttöjen " ja " poikien" puolelle. ;) No, saatan mä joskus mennä miesten vessankin, jos siellä on tyhjää ja " akkain puolelle" on kauhee jono!
Sinäkö olet yksi niistä syntisistä naisista, jotka viivästyttävät kunnollisten ja kohteliaiden miesten pääsyä tarpeilleen! Häpeä. Joudut katumusharjoituksena tilaamaan 10 fuksiapaitaa itsellesi ja maksamaan niistä tuplahinnan. Hahaaaaaaa... :evil:
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

KaSTown kirjoitti:
Päivänsäde kirjoitti:
41 shots kirjoitti:
twister kirjoitti:Olikos sitten niin ajateltu että 41 shotsille naisten paitojen tilaukset ja KaSTownille miesten paitojen tilaukset, vaiko saako sekoittaa...?
Saa sekoittaa :) varsinkin pitää jos tilaat molempia :)
Apua! Mä tilasin jo, enkä edes ymmärtäny ajatella, että mun ois pitänyt jakaa nää "tyttöjen " ja " poikien" puolelle. ;) No, saatan mä joskus mennä miesten vessankin, jos siellä on tyhjää ja " akkain puolelle" on kauhee jono!
Sinäkö olet yksi niistä syntisistä naisista, jotka viivästyttävät kunnollisten ja kohteliaiden miesten pääsyä tarpeilleen! Häpeä. Joudut katumusharjoituksena tilaamaan 10 fuksiapaitaa itsellesi ja maksamaan niistä tuplahinnan. Hahaaaaaaa... :evil:
Ok, mut tunnistaa sitten Turussa siitä, että yritän epätovosesti kaupata kymmentä fuksiapaitaa ylihintaan miesten vessajonossa.... :D :D :D
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja rane »

erkko kirjoitti:Huppareissa rinnassa pienempi THL logo, selässä sama logo kuin paidoissa.
vielä tarkennus-kyssäri: siis saako huppareihin se Wreckin Ball Turku logon vai vaan sen paita 1 mukaisen peruslogon?
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Eli pankaas tulemaan tilauksia kummalle tahansa, niin saatte komiat pukineenne vielä kesän kiertueelle päällenne.

MUISTAKAA KÄYTTÄÄ ERKON VIESTISSÄÄN KUVAAMAA TILAUSFORMAATTIA!

Laittaisin mieluusti allekirjoitukseksi "Fuksiaissisarukset", mutta Sisar Fuksia ei ole vieläkään lämmennyt tälle sympaattisen empaattiselle nimelle. Joten...

KaSTown
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Päivänsäde kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:
Päivänsäde kirjoitti:
41 shots kirjoitti:
twister kirjoitti:Olikos sitten niin ajateltu että 41 shotsille naisten paitojen tilaukset ja KaSTownille miesten paitojen tilaukset, vaiko saako sekoittaa...?
Saa sekoittaa :) varsinkin pitää jos tilaat molempia :)
Apua! Mä tilasin jo, enkä edes ymmärtäny ajatella, että mun ois pitänyt jakaa nää "tyttöjen " ja " poikien" puolelle. ;) No, saatan mä joskus mennä miesten vessankin, jos siellä on tyhjää ja " akkain puolelle" on kauhee jono!
Sinäkö olet yksi niistä syntisistä naisista, jotka viivästyttävät kunnollisten ja kohteliaiden miesten pääsyä tarpeilleen! Häpeä. Joudut katumusharjoituksena tilaamaan 10 fuksiapaitaa itsellesi ja maksamaan niistä tuplahinnan. Hahaaaaaaa... :evil:
Ok, mut tunnistaa sitten Turussa siitä, että yritän epätovosesti kaupata kymmentä fuksiapaitaa ylihintaan miesten vessajonossa.... :D :D :D
Jos ne ei olis lady fittiä ja olis vielä XL-kokoa, voisin jopa ostaa niistä muutaman pois ;)
Vastaa Viestiin