This Hard Land - lippis

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
sannaspringsteen
Lucky Man
Viestit: 359
Liittynyt: 11.01.2013 12:20
Paikkakunta: Espoo

Re: This Hard Land - lippis

Viesti Kirjoittaja sannaspringsteen »

oi ihanaa jos pipojakin saisi taas. Juuri viikonloppuna ajattelin, että pitäisi hankkia toinenkin, pitkä pipo on niiiin kiva. :D
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: This Hard Land - lippis

Viesti Kirjoittaja Laura »

Olisko pipoon pirteämpää värivaihtoehtoa vai mennäänkö sillä ainoalla oikealla eli mustalla?
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
Avatar
twister
Lucky Man
Viestit: 358
Liittynyt: 11.01.2013 12:28
Paikkakunta: Woods of Nurmijärvi

Re: This Hard Land - lippis

Viesti Kirjoittaja twister »

Jos pipoista puhutaan niin otin viimeksi kaksi pipoa eli molemmat mallit, mutta kumpikaan ei mahtunut päähäni. Kyynel ja crying. Olen kyllä normaaliteitse syntynyt eikä ole pahemmin hiuksiakaan tukkeena, mutta yhdenkoon politiikalla ei tietenkään voi kaikkia miellyttää, ja meitsille ei nyt tällä kertaa nalli napsahtanut.
Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet. - Veikko Huovinen
sannaspringsteen
Lucky Man
Viestit: 359
Liittynyt: 11.01.2013 12:20
Paikkakunta: Espoo

Re: This Hard Land - lippis

Viesti Kirjoittaja sannaspringsteen »

Pipo fuksian värisenä olis magee, sopis hyvin yhteen kyseisenvärisen paidan kanssa :)
ymmärrän twister tuskan pipon koon kanssa, kerrankin minua onnisti ja sain pieneen päähäni sopivan pipon joka ei valu heti silmille.
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2694
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: This Hard Land - lippis

Viesti Kirjoittaja shannoon »

Mites armylippis?
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: This Hard Land - lippis

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Joo tuo edellinen pipo meni lähinnä huonon huumorin puolelle joillakin. Itsellä toimii se pieni malli pyöräilykypärän alla. Nyt täytyy olla pipojen kanssa tarkempi.

Lippismalleista senverta, että on vaikea montaa mallia ottaa tilaukseen mukaan näin pienillä tilausmäärillä. Tilaushinta määräytyy 20-30 kpl:een mukaan/malli. Kaikki saisi mieluiten olla samaa mallia hinnan kohtuullisena pysymisen vuoksi. Nyt kyseessä oleva ehdotus on likimain samanlainen sen ekan lippiksen kanssa, värin vaan ollessa grafiitti ( lähellä hiilenharmaata ). Täytyy vielä tiedustella onko brodeeraajalla muita kelvollisia malleja jemmassa. Tukkuerä on 100 kpl/malli.
Highway Patrolman
Born To Run
Viestit: 34
Liittynyt: 12.01.2013 14:04

Re: This Hard Land - lippis

Viesti Kirjoittaja Highway Patrolman »

Mites se over 4 hours -lippis? Oliskos sellaista saatavilla? Kun se edellinen oli epäsopiva mun päähän...
Bruce Springsteen - Only Boss I Listen To
Aiemmin "JackDaniels"
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: This Hard Land - lippis

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

On mahdollista. Elelliselläkin kerralla oli lisätekstillä varustettuja lippiksiä. Oliko malli liian pieni, vai malli muuten huono? Nyt tilattava on lähes samanlainen. Lisään siitä kuvan heti, kun homma on selvä.
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: This Hard Land - lippis

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Mä oonkin ihmetelly, että ompa kerrankin sopiva ostopipo! Eli pipo on siis pieni, eikä suinkaan mun aivot oo kasvanu... :D .

Ois kiva saada muunkin värinen THL-pipo, musta ei todellakaan kuulu suosikkiväreihin. Siitä huolimatta THL-pipo on ollut päivittäisessä käytössä nyt syksyn tultua. Yks parhaita hankintoja ikinä!
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
sannaspringsteen
Lucky Man
Viestit: 359
Liittynyt: 11.01.2013 12:20
Paikkakunta: Espoo

Re: This Hard Land - lippis

Viesti Kirjoittaja sannaspringsteen »

Ilmeisesti edellinen pipomalli oli enempi naisten mallia vaikka olikin one size. Tuleeko tästä nyt ongelma meille pienipäisille naisille jos siirrytään toiseen malliin joka onkin sitten meille iso..no, mä voin kuitenkin ostaa liian pieniä pipoja pois jos jollain on jäänyt ihan käyttämättömäksi.
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Vastaa Viestiin