Miesten paita äänestys

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu

Miesten paita äänestys

Äänestys päättyi 06.02.2013 18:15

O-Aukko T-paita
29
54%
V-aukko T-paita
18
33%
Pitkähihainen T-paita
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 54

Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: Miesten paita äänestys

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Liisa S kirjoitti:Voinks mä äänestää tuota söpöä pojua joka on noiden paitojen sisällä?
Kannatan :D !
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Miesten paita äänestys

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Jenni kirjoitti:
Liisa S kirjoitti:Voinks mä äänestää tuota söpöä pojua joka on noiden paitojen sisällä?
Kannatan :D !
Ohjataan nämä äänet nyt sitten vaikka... no, Erkolle. Kaksi naista ottais Erkon, ei paitaa :mrgreen:
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: Miesten paita äänestys

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Mä vaatetan toisenkin puoliskon, onneksi vaan näiden foorumipaitojen osalta, mutta reilu kun oon niin kysäsin mikä paidoista olis passeli. Ääni veelle.
sannaspringsteen
Lucky Man
Viestit: 359
Liittynyt: 11.01.2013 12:20
Paikkakunta: Espoo

Re: Miesten paita äänestys

Viesti Kirjoittaja sannaspringsteen »

Jenni kirjoitti:
Liisa S kirjoitti:Voinks mä äänestää tuota söpöä pojua joka on noiden paitojen sisällä?
Kannatan :D

Mä äänestän kans tota pojua, saataisko se maskotiksi tai jotain... :D
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2694
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Miesten paita äänestys

Viesti Kirjoittaja shannoon »

noniin tytöt, omaan ketjuun siitä :)
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Miesten paita äänestys

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

sannaspringsteen kirjoitti:
Jenni kirjoitti:
Liisa S kirjoitti:Voinks mä äänestää tuota söpöä pojua joka on noiden paitojen sisällä?
Kannatan :D

Mä äänestän kans tota pojua, saataisko se maskotiksi tai jotain... :D
Tytöt ,Tytöt Häpeisitte nyt vähän! Tuollainen pikkupoika.. Siis kauheaa esineellistämistä :shock: :lol: :lol: :lol: Mä näin sen ekana, eiks eka saa pitää :P
Avatar
Antti
Lucky Man
Viestit: 475
Liittynyt: 11.01.2013 13:19

Re: Miesten paita äänestys

Viesti Kirjoittaja Antti »

V-tyylillä mennään komiasti.
Avatar
strimari
Lucky Man
Viestit: 385
Liittynyt: 16.01.2013 16:44
Paikkakunta: Loimaa

Re: Miesten paita äänestys

Viesti Kirjoittaja strimari »

Perus t paita o aukolla ja lyhyil hihoil. Näil mennä!
Born to ..something..something...something..
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Miesten paita äänestys

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Asiahan ei minulle kuulu mutta, ei vaan, ainoa asia mitä tulin sanomaan on se Brucelle annettava paita. Huomasin ekaa kertaa tänään noista kuvista miten pieni se V-aukko on noissa paitamalleissa joten mulle on ihan sama kumpi valitaan meille, O-aukollinen voisi ehkä toimia paremmin noista vaihtoehdoista.

Mutta Brucen paita on aina ollut väljä V tai väljähtynyt O kuten tässä Helsinki 2008-kuvassa joten tehdään hälle sitten omansa ja erikseen, kunhan toitotin vain asian ilmoille, koska ekan foorumipaidan kohtalo oli olla joutumatta keikalla päälle, eli virheistä oppii, versus väljät NYC-paidat mitkä ovat olleet hänellä keikalla päällä, tai koko ajan liivin alla.
Kuva


Tehdään se Bruce-versio sitten omanaan ja mä otan ainakin semmoisen, siitä menee vähintään 2 päätä kaula-aukosta läpi.

Mutta ettei asia harhaile enempää ja että Erkko kokee duunirauhan, nyt mennään näillä loogisilla vaihtoehdoilla!
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Miesten paita äänestys

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Taapsa kirjoitti:Asiahan ei minulle kuulu mutta, ei vaan, ainoa asia mitä tulin sanomaan on se Brucelle annettava paita. Huomasin ekaa kertaa tänään noista kuvista miten pieni se V-aukko on noissa paitamalleissa joten mulle on ihan sama kumpi valitaan meille, O-aukollinen voisi ehkä toimia paremmin noista vaihtoehdoista.

Mutta Brucen paita on aina ollut väljä V tai väljähtynyt O kuten tässä Helsinki 2008-kuvassa joten tehdään hälle sitten omansa ja erikseen, kunhan toitotin vain asian ilmoille, koska ekan foorumipaidan kohtalo oli olla joutumatta keikalla päälle, eli virheistä oppii, versus väljät NYC-paidat mitkä ovat olleet hänellä keikalla päällä, tai koko ajan liivin alla.
Kuva


Tehdään se Bruce-versio sitten omanaan ja mä otan ainakin semmoisen, siitä menee vähintään 2 päätä kaula-aukosta läpi.

Mutta ettei asia harhaile enempää ja että Erkko kokee duunirauhan, nyt mennään näillä loogisilla vaihtoehdoilla!
Vieläkun valikoimasta löytäisi jonkun tuollaisen.. ei ainakaan näistä vaihtoehdoista *hakee sakset valmiiksi esiin*
Lukittu