Naisten paidan äänestys

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu

Naisten foorumi paidan malli

Äänestys päättyi 06.02.2013 17:39

Naisten V-aukko T-paita
20
65%
Naisten O-aukko T-paita
5
16%
Naisten Pitkähihainen Valueweight T-paita
6
19%
 
Ääniä yhteensä: 31

Avatar
Antti
Lucky Man
Viestit: 475
Liittynyt: 11.01.2013 13:19

Re: Naisten paidan äänestys

Viesti Kirjoittaja Antti »

Taapsa kirjoitti:Mun on pakko tulla tänne puolelle mesoamaan myös, kun tulin kurkkaan. Noh Antin kommentit ymmärtää kun sehän on ollut selvinpäin kohta 1.5kk, eli kaikki aivosolut ovat ihan pihalla, mutta kuinka noista kuikelomalleista saa selvää, miltä noi näyttäis itsensä päällä. Kyllä täytyis vähän enemmän lihaa olla malleilla tiss..joka puolella että saataisi esiin realistinen lopputulos..
Kiitti Tapsa kun selittelet mun puolesta täällä! Kai tää tipaton on kohta katkaistava, ei toimi enää järki, ei näkö, ei mikään... Karmeita kuikelotahan nuo kaikki on nyt kun tarkemmin katsoo päivänvalossa, oikein pahaa tekee katella.
Avatar
Susanna
Jack Of All Trades
Viestit: 143
Liittynyt: 18.01.2013 22:56

Re: Naisten paidan äänestys

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Jenni kirjoitti:
Susanna kirjoitti:Mäkin haluaisin sekä V-kauluksisen että pitkähihaisen :) Ja ehkä jopa mieluiten sen pitkähihaisen, kun vilukissana en paljoa lyhythihaisia käytä ;)
Mä käytin viime kesänä foorumipaitaa niin, että siellä alla oli pitkähihainen perus-trikoopaita, semmonen tiukka. Ja koska paita on aika lyhyttä mallia, niin käytin alla pidempää toppia, jos keli oli semmoinen että pystyi lyhythihaista käyttämään. Paidan kangas loppuu pahasti just siihen kohti, missä on isoin makkara mahassa... :roll:

Edit. Jopa tuli sekava viesti!! Kylmällä kelillä alla siis pitkähihainen ja lämpimällä toppi. Sekä lämpö- että makkarasyystä.
Mä tajusin heti, mitä tarkoitat ;) Toi onkin hyvä idea. Mä vähän mietinkin, että onko toi paita liian lyhyt näille makkaroille :?
RoCk
Jack Of All Trades
Viestit: 124
Liittynyt: 11.01.2013 13:32
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Naisten paidan äänestys

Viesti Kirjoittaja RoCk »

Mä tahtoisin pitkähihaisen veen.
Oli muuten viimekertainen ladyfit melko piukkaa mallia, onkohan nää samoja (tietää koon valita jotta ne makkaratkin mahtuu paidan sisäpuolelle :P )
Avatar
twister
Lucky Man
Viestit: 358
Liittynyt: 11.01.2013 12:28
Paikkakunta: Woods of Nurmijärvi

Re: Naisten paidan äänestys

Viesti Kirjoittaja twister »

Oli muuten viimekertainen ladyfit melko piukkaa mallia, onkohan nää samoja
Sama kysymys esitettiin täällä. -Minä en esittänyt, vaan joku nainen joka käy täällä syömässä ja nukkumassa. Mutta kuulemma niissä edellisissä se ladyjen M olikin niinkuin normaalisti naisten S.
Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet. - Veikko Huovinen
Tinna
Growin' Up
Viestit: 77
Liittynyt: 21.01.2013 8:52

Re: Naisten paidan äänestys

Viesti Kirjoittaja Tinna »

mä ottaisin pitkähihaisen, tai sitte veen. ja oli tosiaan viimeksi tosi tiukka, eli s lienee ollut sitte xs? ei muuta mut hauiksen kohalta kiristi ;)
My nerves all jumpin' actin' like a fool
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Naisten paidan äänestys

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

pitkähihainen minulle. T-paidan ottanen miesten puolelta, kuten viimeksi, noi lady-fit mallit ei sovi mun makkaroille alkuunkaan! :D
I got a song to sing, keep me out of the cold
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Naisten paidan äänestys

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Paita ketjusta on tullut makkaraketju.. Hitsi tuli nälkä.. :D
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: Naisten paidan äänestys

Viesti Kirjoittaja Jenni »

^Se on varmaan väistämätöntä, kun naiset puhuu vaatteista...!
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
LauraB
Born To Run
Viestit: 20
Liittynyt: 11.01.2013 15:50

Re: Naisten paidan äänestys

Viesti Kirjoittaja LauraB »

Veelle lähti ääni. Hihoilla tai ilman.
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Naisten paidan äänestys

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

41 shots kirjoitti:Paita ketjusta on tullut makkaraketju.. Hitsi tuli nälkä.. :D
Katselin juuri samaa että se vaatii sen yhden rohkean postauksen että asioista voidaan puhua oikeilla nimillään. Ei tää mikään pyykkilautavatsa-ihannoimis-ketju olekaan. Ollaan rohkeampia.
Lukittu