THL kiertuepaita 2013

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

41 shots kirjoitti: Jos KaSTown hoidat tuon miesten äänestyksen, niin mä hoidan tuon naisten puolen Muuten mulla menee oikeasti herne nenään sun kanssasi.. :D
Tällä hetkellä miesten paita tulee olemaan o kaulus, eli siis mahd. siihen paksumpaan on siis.. ja naisten paidassa mennään veellä.. Mutta mä silti antaisin ihmisten vielä äänestää , kaikki kun ei käy täällä päivittäin. Mä saatan olla väärässä, mutta aika monet tuon eron veen ja oon välillä jo tietää, on siitä sen verran jo puhuttu. Mutta jos foorumi haluaa tän äänestyksen niin tehdään..
Joo, ei kannata vetää hernettä nenään. Ajattelin lähinnä sitä, että kai kaikki v-aukon halunneet ymmärtävät saavansa ohuen kankaan? Ettei sitten tule kyselyitä sen perään. Jos miehet on ottaneet o-aukon, sitten sinne tulee paksumpi. Lähinnä tämä huoli koskee siis teitä "naikkosia" :D Ja ainahan olen huolissani naisten hyvinvoinnista ;)
Samuli
Born To Run
Viestit: 28
Liittynyt: 21.01.2013 9:55

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Koska itse en lue foorumia ihan päivittäin, niin osaisiko joku viisas arvioida, milloin voisi olla H-hetket käsillä tilauksen tekemisen kanssa, niin tiedän väijyä foorumia hiukan ahkerammin silloin?
Every day it just gets harder to live this dream I'm believing in
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Samuli kirjoitti:Koska itse en lue foorumia ihan päivittäin, niin osaisiko joku viisas arvioida, milloin voisi olla H-hetket käsillä tilauksen tekemisen kanssa, niin tiedän väijyä foorumia hiukan ahkerammin silloin?
Me yritetään pitää nyt Karin kanssa hoppua näitten äänestysten kanssa, mutta sitten kun tilauksen aika tulee pidetään se hieman pidempään auki (toisena vaihtoehtona voit laittaa mulle yvnä puhelin numerosi niin voin ilmoittaa..) Erkko selvittää hintoja ym. vielä.
Avatar
Susanna
Jack Of All Trades
Viestit: 143
Liittynyt: 18.01.2013 22:56

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Hauska seurata äänestyksiä. Aluksi haluttiin yksi vaalea ja yksi tumma väri ja sit musta vielä lisäks. Nyt näyttää siltä, että harva haluaa vaalean, vaan värivaihtoehdot on aika tummia. Onneksi tuli siis äänestykset :)
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Samuli kirjoitti:Koska itse en lue foorumia ihan päivittäin, niin osaisiko joku viisas arvioida, milloin voisi olla H-hetket käsillä tilauksen tekemisen kanssa, niin tiedän väijyä foorumia hiukan ahkerammin silloin?
Ensi viikon lopussa on tilauksen teon aika.

-KaSTown-
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Susanna kirjoitti:Hauska seurata äänestyksiä. Aluksi haluttiin yksi vaalea ja yksi tumma väri ja sit musta vielä lisäks. Nyt näyttää siltä, että harva haluaa vaalean, vaan värivaihtoehdot on aika tummia. Onneksi tuli siis äänestykset :)
Aika synkkää porukkaa kyllä meillä... En enää ihmettele Suomen itsemurhatilastoja =(

-KaSTown-
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Sekä huppari- että paitaäänestys ovat nyt päättyneet. Erkko katsoo tulokset ja päättää niiden perusteella tilattavissa olevat värit. Meidän tulee muistaa, että Erkko tekee nämä asustejutut pyyteettömästi ja omalla vapaa-ajallaan, joten lopullisten värien valintaan vaikuttanee myös niiden tuottaman työn määrä.

Eli elämme jännityksessä.

Kari
Philly
Downbound Train
Viestit: 1049
Liittynyt: 11.01.2013 12:13

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja Philly »

Lisäpainatuksista:
Onko Solna kaupunki vai osa Tukholmaa?
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2071
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja kekko »

Philly kirjoitti:Lisäpainatuksista:
Onko Solna kaupunki vai osa Tukholmaa?
Osa Tukholmaa.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja mrk »

kekko kirjoitti:
Philly kirjoitti:Lisäpainatuksista:
Onko Solna kaupunki vai osa Tukholmaa?
Osa Tukholmaa.
Tukholman lääniä kyllä, mutta ei kuulu Tukholman kaupunkiin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Solna" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin