Näkyvyys

Myös vieraille näkyvä kauppapaikka
makika
Born To Run
Viestit: 46
Liittynyt: 17.01.2013 19:11
Paikkakunta: Turku

Näkyvyys

Viesti Kirjoittaja makika »

Kuka keksii miten tälle kauppapaikalle saataisiin lisää näkyvyyttä?
Luulen että kysyntää hyville lipuille kyllä olisi, mutta suuri yleisö ei löydä tänne.
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: Näkyvyys

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Itse ainakin olen "mainostanut" palstaa ja lippuja fb.ssä, kuten jotkut muutkin. Tosin minun vähäisistä kavereista ei ostajakuntaa saa (koska ne jotka on lähdössä ovat hankkineet lippunsa jo ajat sitten ja ne jotka eivät ole lähdössä niin eivät ole lähdössä.). Mutta se nyt on ainakin yksi väylä.
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Näkyvyys

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

makika kirjoitti:Kuka keksii miten tälle kauppapaikalle saataisiin lisää näkyvyyttä?
Luulen että kysyntää hyville lipuille kyllä olisi, mutta suuri yleisö ei löydä tänne.
Erinomainen kysymys, tätä asiaahan kyselin jo reilu kk sitten jossain päin foorumia. Itse laitoin taas FB:hen statuspäivityksen, jossa mainostaan lippuja olevan myynnissä täällä. En siis mainostanut omia lippujani vaan yleisesti thishardland.fi -> Showbusiness -osastoa. Näkyvyydeksi laitoin Public. Kiitos facebookin sain aiemmin myytyä 3 lippua Turkuun, vielä 3 jäljellä. Yksi ylimääräinen Oslon lippuni meni SPL:n kautta.

Mutta ideoita, ideoita! Antaa tulla vaan. Kaikki hyötyvät niistä. Jos me kerran liput onnistutaan hankkimaan, niin kyllä ne pitäisi saada myytyäkin.
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: Näkyvyys

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Kannattais varmaan jo otsikossa mainita että kyse on Bruce Springsteenin lipuista. Meille täällä roikkujille se on tietysti sanomattakin selvää, että Brucen lippujahan ne Turun liput on, mutta kun miettii mitä normilipuntarvitsija kirjoittaa hakukoneseen kun hän haluaa liput Brucen konserttiin.... Oliskohan: Bruce Springsteen lippu/ liput.

Tein nimittäin koegoogeloinnin eikä oikein tärpännyt nää meidän ilmoitukset. Verenimijät kyllä pärjää paremmin.

Hyvä jippo olis varmaan käyttää myös joitain muuta kieltä, niin vois jäädä haaviin lipuntarvitsijoita vähän laajemmalla skaalalla.

Itse laitoin ylimääräiset lippuni myyntiin Bacstreetsin puolelle ja kahdelta tyypiltä olen jo rahani saanut, vielä odottelen yhdeltä maksuja ja jos nämäkin tulee, niin sitten joudunkin jo ostamaan lisää lippuja kun tuli myydyksi jo osa omistakin lipuista. :shock: Liput menee Ruotsiin ja Belgiaan. Kiitollisia ovat ostajat olleet avusta, koska eihän kukan tietysti ymmärrä näitä meidän suomenkielisiä sepustuksia.
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Näkyvyys

Viesti Kirjoittaja mrk »

Jos ei muu auta niin liput myyntiin muualle, esim tori.fi tai huuto.net . Luulisi että nuo on ne mistä tavallinen kansa lippunsa etsii jos jostain.
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: Näkyvyys

Viesti Kirjoittaja Dune »

Pitääpä laittaa kans omalle FB seinälle pieni mainos että lippuja saatavilla täältä.. vaikka ittellä ei ylimääräisiä lippuja olekkaan.
MrDune
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Näkyvyys

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Jos täällä on ihmisiä, jotka käyvät jossain musafoorumeilla (siis vaikka ihan suomalaisilla), niin olisi kiva jos he voisivat heittää sinne vinkin sitestämme ja Showbusiness-alueesta.

Liisa, sä käytät kai newssejä paljon? Voi siellä ryhmässä kenties mainita asiasta? Vai onko spammaaminen kiellettyä... :cry:

Jos olisin vielä töissä Nokialla, voisin käyttää niiden kirpputori-newsgroupia, mutta en muista saako sinne laittaa vinkkiä ulkoiselle sitelle?
Miten on, rane, on siellä joku musagrouppi, jota luet säännöllisesti ja jossa voisi asiasta mainita?

Ja tietysti kaikki muutkin isommat foorumit/musagroupit olis hyödyllisiä.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Näkyvyys

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Tuli vielä mieleen se, että PDF-lippujen myynti esim. Huuto.netissä voipi olla aika hankalaa, ihmisiä kun on peloteltu niiden vaaroista.

Sitä paitsi siellä on menossa mukavat alet, mm. kenttälippuja 7.5. konserttiin myytiin 79e. Liekö asialla sitten trokarit, jotka hamusivat liikaa lippuja ekaan konserttiin. No, toka konsertti on kuitenkin parempi :P
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2703
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Näkyvyys

Viesti Kirjoittaja teromk »

Laitoin itsekkin mainoksen facebookkiin ja toistaiskesi olen saanut vain ystävältäni viestin: Mikä on paras tarjous Turku kakkoseen?
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Näkyvyys

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

KaSTown kirjoitti: Liisa, sä käytät kai newssejä paljon? Voi siellä ryhmässä kenties mainita asiasta? Vai onko spammaaminen kiellettyä...
No en nyt niin paljon enää nykyään. En edes muista koska viimeksi olet nyysit avannut, olisko ollut joulun aikaan. Ei ole enää yhtään kotimaista nyysiryhmää jossa puhuttaisiin musiikista ja jossa olisi yhtään kirjoittelijaa jäljellä, ja se ulkomainen Springsteen-ryhmä rmas on ollut jo muutaman vuoden enemmän politiikkaa ja tappelua kuin Bruce-keskustelua, eikä siellä juuri eurooppalaisia liiku.
Vastaa Viestiin