Keikkakuvia/videoita, Turku

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Rockyground13
Born To Run
Viestit: 8
Liittynyt: 09.05.2013 14:23

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Rockyground13 »

Miika_ kirjoitti:
Rockyground13 kirjoitti:
merja kirjoitti:tässä räppäripoika
http://www.youtube.com/watch?v=_rKG9eypxFs
Ihanaa, että joku sai tallennettua; kyseessä meidän poika:-). Itse en onnistunut kunnolla näkemään, tunnekuohu oli sen verran kova tällä äidillä...

Upeaa! On kyllä rohkea poika! :) Hieno hetki oli upeassa illassa!
Kiitos, kerrotaan eteenpäin - uskomaton kokemus koko perheelle, pienelle miehelle upein asia tähän astisessa elämässään:-).
JapeT
Growin' Up
Viestit: 93
Liittynyt: 14.01.2013 9:58

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja JapeT »

Salla kirjoitti:
JaSu kirjoitti:Salla youtubesta löytyi ainakin yksi. Toivottavasti tulee parempia vielä. Näki selvästi että sulla oli tunteet erittäin pinnassa lavalta poistuessas. Itelläkin tuli tippa linssiin, kun katto sun riemukasta menoa. Kiitos Salla, oli tiistaikeikan sykähdyttävin hetki. Miten pystyit ton jälkeen nukkumaan?
Näin eilen kauempaa kuvatun videon ensimmäistä kertaa. Se oli surrealistista katsottavaa, mutta sydän muisti kuinka totta se oli. Lopussa onnellisuus sekä puhdas ilo vyöryi ylitse. Tiesin kokeneeni jotain sellaista, josta ammentaisin voimaa koko lopunelämääni. Ihmisten reaktio myös häkellytti mua, yleisön positiivinen vastaanotto sai pienessä ihmisessä aikaan suurta kiitollisuutta.
Yöllä nukuin tunnin verran koiranunta. Sängyssä pyöriminen turhautti ja tuntui elämän hukkaanheittämiseltä. Lähdin aikaisin kaupungille kävelemään kuunnellen yllättäen Brucea.

Kiitos kauniista sanoista Jasu, ne se sai mun oloni vieläkin onnellisemmaksi vaikka luulin ettei se tästä voisi enää paremmaksi muuttua.
Charles Landau kommentoi Brucen virallisilla sivuilla:
"By the end of the first show in Turku Bruce had pulled a young Joan-Jett lookalike onstage to dance, shred and sing on “Dancing in the Dark.”
ycis
Jack Of All Trades
Viestit: 118
Liittynyt: 11.01.2013 14:44
Paikkakunta: Turku

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja ycis »

ycis kirjoitti:
Salla kirjoitti:Lieneekö tämä sitten oikea paikka tai tapa, mutta olisi hienoa jakaa keikkaan liittyvää mediaa tänne postattuna, linkitettynä tai ottamalla yhteyttä yv:nä.

Itse kyselisin jos jollain olisi tiistain dancing in the darkista kuvia tai videoita? (:
Mulla on videota siitä sun lavalla olosta.Sanoinkin siitä silloin sulle,jos muistat .... :) Pistä yv:llä sun email-osoitteesi, niin pistän sen tulemaan....

Ari
Kohta pitäisi näkyä YouTubessa.... :)
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Rockyground13 kirjoitti:
Miika_ kirjoitti:
Rockyground13 kirjoitti:
merja kirjoitti:tässä räppäripoika
http://www.youtube.com/watch?v=_rKG9eypxFs
Ihanaa, että joku sai tallennettua; kyseessä meidän poika:-). Itse en onnistunut kunnolla näkemään, tunnekuohu oli sen verran kova tällä äidillä...

Upeaa! On kyllä rohkea poika! :) Hieno hetki oli upeassa illassa!
Kiitos, kerrotaan eteenpäin - uskomaton kokemus koko perheelle, pienelle miehelle upein asia tähän astisessa elämässään:-).
Tämäkin bs.netissä Charles Landaun kirjoittamana "Not to be outdone by the previous night’s crowd, Turku’s HK Areena put forward their own show stealer. Rather than singing the chorus when Bruce walked him onstage, the young man launched into a rap verse! Pausing briefly to yell “Max, give me a beat!” the boy delivered an entire, self-composed verse and finished it off with a whooping “come on E Street Band!” Later on I managed to trade the young man’s notes to his rap for a set list and a promise to bring it to Bruce. He got it, by the way."
ycis
Jack Of All Trades
Viestit: 118
Liittynyt: 11.01.2013 14:44
Paikkakunta: Turku

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja ycis »

ycis kirjoitti:
ycis kirjoitti:
Salla kirjoitti:Lieneekö tämä sitten oikea paikka tai tapa, mutta olisi hienoa jakaa keikkaan liittyvää mediaa tänne postattuna, linkitettynä tai ottamalla yhteyttä yv:nä.

Itse kyselisin jos jollain olisi tiistain dancing in the darkista kuvia tai videoita? (:
Mulla on videota siitä sun lavalla olosta.Sanoinkin siitä silloin sulle,jos muistat .... :) Pistä yv:llä sun email-osoitteesi, niin pistän sen tulemaan....

Ari
Kohta pitäisi näkyä YouTubessa.... :)
http://www.youtube.com/watch?v=N3FvNNdE ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
thishardfan
Born To Run
Viestit: 32
Liittynyt: 19.01.2013 17:37

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja thishardfan »

Buying a Bruce record, $25
Buying a Born to Run top, $30
Getting a ticket for the show, $150
Taking control of the stage in a Springsteen show, PRICELESS!

Kiitos Salla huikean riemukkaasta hetkestä!
Kennoska
Growin' Up
Viestit: 83
Liittynyt: 27.01.2013 23:17

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Kennoska »

Tänään oli muuten Turun Sanomissa juttu keskiviikon keikasta ja Sallan haastattelu myös ja ihan kuvalla (siis haastattelussa otettu kuva). Jos Salla haluat niin voi postittaa sulle koko lehden :) Laita osoite halutessasi yvnä... :) Oli kyllä niin riemukasta katsottavaa lavaesiintymisesi, että ihan vielä videota katsoessa tulee tippa linssiin.
Kennoska - Counting on a miracle
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Salla »

Taapsa kirjoitti:Huomasitkos Salla, että lahjakirjan sun juttusi päättyy sanoihin "Bruce, you make me want to dance. With love, Salla" 8-)
Oho... Tämän muistinkin vasta nyt. Elämä on ihanan kummallista. Asiat muokkantuu matkan varrella mitä uskomattomiin muotoihin.

Kiitos pesku ja mrk hienoista kuvista, laitoin ne heti talteen. Kiitos myös Arille videon latauksesta. Oli todella mahtavaa nähdä lähempää kuvattu video ja katsoa mitä kaikkea siinä parin minuutin aikana tapahtui. Se aika meni niin nopeasti, mutta kesti samalla ikuisuuden.

Kennoska, thishardfan ja muut, jotka ovat puhuneet kauniisti, kiitos todella koko sydämeni pohjasta. Oon saanut osakseni uskomattoman määrän lämpöä ja myötäonnea ihmisiltä. Se on ollut mykistävää ja liikuttavaa, oon erittäin onnekas kun ympäriltä löytyy näin upeita ihmisiä. Kennoska, kiitos vielä lehdestä, laitan yv:tä tulemaan!

Rockyground13, hurjasti onnea nuorelle sankarille ja koko perheelle. Oli keikan mieleenpainuvimpia hetkiä, Bruce ja bändikin muistaa varmaan pitkän ajan päähän. ;)
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2697
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re:

Viesti Kirjoittaja shannoon »

Minä en kerkiä käsittelemään kuviani ennen sunnuntaita kun ollaan sukuloimassa, mutta laitan heti jahka saan ne 'kuntoon'
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Kennoska kirjoitti:Oli kyllä niin riemukasta katsottavaa lavaesiintymisesi, että ihan vielä videota katsoessa tulee tippa linssiin.
Miten toi on mahdollista, että voi olla jonkun puolesta näin ilonen. Sama juttu mulla, silmät kostuu joka kerta, kun tota katsoo. Ehkä se johtuu siitä, että tietää miten hieno hetki se on Sallalle ollu. Gimma yöpyy jumalauta pakkasessa HK-Areenan kupeessa (maanantaiyönä Liedossa -3) ja eiköhän se ole ainoastaan oikeus ja kohtuus, että juuri hän pääsi sinne lavalle rokkaamaan ja rollaamaan. Ei ollu suomalainen ainakaan shy sillä hetkellä. Onkohan kukaan koskaan missään ikinä kuuna päivänä vetänyt tollasta Dancing in the Dark-vetoa. Epäilen hyvin vahvasti!
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Vastaa Viestiin