7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja rane »

On kyllä edelleen Turuista niin fiiliksissä ettei mitään järkevää osaa kirjoittaa. Olin siis ekan keikan (alun) istumapitissä ja tokan siinä keskikorokkeella, toka rivi.

Jos ny siitä ekasta sen verran että aika jäyhää oli takakenttä ja istumakatsomot, kunnnes Bruce herätti porukat crowdsurfingilla. Siitä lähti uusi vaihde. Sitten siinä viereisen paikan Shannonin kanssa vaihdettiin muutama sana että tuleeko ny BTR kokonaan kuin Solnassa kun Brucella oli huuliharpputeline (vaikka Thunder Roadissa hällä ei oo telinettä, näin kuulimme sitten myöhemmin). Mutta mitä mitä, sehän puhuu This Hard Landista ja Kirjasta. Se biisi menikin pala kurkussa ja tippa linssissä ja upea River siihen perään. Silloin jo tiesin että tämä on ny jotain sellaista herkkuspesiaalia että ei varmaan kukaan osannut uneksia. Eli Kirjan takia Turku ei saanut perus-ykköskeikkaa vaan Tku1 oli luonteeltaan se speciaali kakkoskeikka, niinku täällä jo joku totesi. Se keikka siitä eteenpäin oli pelkkää parhautta mitä täällä on jo kirjoitettu.

Lisää jossain vaiheessa.

Muuten PS. Eikös se Tku2 eka biisi I'll work for you love ollut omistettu Adamille kuten Racing? Eli ei ollut ns THL-juttu se kait?
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
MKN
Factory
Viestit: 700
Liittynyt: 11.01.2013 14:25

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja MKN »

MKN kirjoitti:^Jos en nyt ihan väärin muista, niin Brucehan kyllä jutteli tiistai-iltana hotellin baarissa rapin esittäneen pojan kanssa jonkin aikaa. Jotenkin mulla jäi pojan lippis mieleen ja yhdistin sen edellisiltaan keskiviikon keikalla. Ihan en satavarma asiasta ole, mutta tällainen mielikuva minulla on.
Voi olla kyllä, että mietin ihan omiani...tuli vaan mieleen kun asia nousi esille. Eikä sillä nyt sinällään merkitystä kai olekaan. Itse ainakin kuulun siihen ryhmään, joka uskoo Brucen spontaaniuteen. Eiköhän mies sen ole useaan otteeseen todistanut, kuten kaiken muunkin mahdollisen!!
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Rover kirjoitti:OK.
Itse näen, että nuo toivebiisit ovat yhtä spontaaneja kuin sen varhaisteini-ikäisen pojan rap-esitys.
Pojalla aivan sattumalta oli hupparin taskussa rap-sanoitus ja ihan sattumalta Bruce valitsi hänet lavalle?
Jokainen uskoo, mihin haluaa.
Turvamies osoitti Brucelle poikaa pitin sivuosasta ja Bruce sitten nappas hänet mukaansa. Eli luultavasti iskä tai poika ite oli esittänyt turvamiehelle toiveen päästä laulamaan. Tältä se näytti katsomosta käsin.
Avatar
Antti
Lucky Man
Viestit: 475
Liittynyt: 11.01.2013 13:19

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Antti »

Taapsa kirjoitti: Mun piti alkaa kirjoittaa tähän jotain, mutta en kirjoita. Lähetän vain terkut tälle suomalaiselle pojalle joka söi innoissaan ruisleipää saman hotellin ruokapaikassa missä Bruce majoittui, hänen metsästäessä silmät tulessa bändin nimmareita silloin tiistain keikan jälkeen, ja saaden niitä kai 11-12 kpl, myös Brucelta, ja hänen äidilleen joka oli digannut jo kauan Brucea muttei ollut löytänyt foorumia. Kiitos ja onnea teidän onnenhetkistänne keskiviikon keikalla, ne oli niin yhtä arvokkaita mulle kuin mikään muu!

Näinpä joo, itsekin ehdin jo melko pitkän vastineen kirjoittaa tuohon tekstiin johon Tapsa viittaa, mutta antaapa sittenkin olla. Enkä viitsi ko. tekstiä tähän edes lainata. Terkut ja kiitokset myös minulta tälle pojalle ja perheelleen! Jos joku vielä tosiaan jotain epäilee, niin katsokaa tallenteita ja tutkikaa sydäntänne.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

rane kirjoitti:Muuten PS. Eikös se Tku2 eka biisi I'll work for you love ollut omistettu Adamille kuten Racing? Eli ei ollut ns THL-juttu se kait?
Joo. Mietin Racingin tullessa, että onko kyseessä sama Adam... poika sai kaksi biisi nimiinsä :)
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Antti kirjoitti:
Taapsa kirjoitti: Mun piti alkaa kirjoittaa tähän jotain, mutta en kirjoita. Lähetän vain terkut tälle suomalaiselle pojalle joka söi innoissaan ruisleipää saman hotellin ruokapaikassa missä Bruce majoittui, hänen metsästäessä silmät tulessa bändin nimmareita silloin tiistain keikan jälkeen, ja saaden niitä kai 11-12 kpl, myös Brucelta, ja hänen äidilleen joka oli digannut jo kauan Brucea muttei ollut löytänyt foorumia. Kiitos ja onnea teidän onnenhetkistänne keskiviikon keikalla, ne oli niin yhtä arvokkaita mulle kuin mikään muu!

Näinpä joo, itsekin ehdin jo melko pitkän vastineen kirjoittaa tuohon tekstiin johon Tapsa viittaa, mutta antaapa sittenkin olla. Enkä viitsi ko. tekstiä tähän edes lainata. Terkut ja kiitokset myös minulta tälle pojalle ja perheelleen! Jos joku vielä tosiaan jotain epäilee, niin katsokaa tallenteita ja tutkikaa sydäntänne.
Joopa joo. Mäkään en nyt vastaa Roverille viitsi mitään vastata, vaikka mieli tekisi. Ehkä kannattaa vaan käydä keikoilla tolleen mukavan harvakseen.

Kohta pakko päästä nukkumaan, lento 10:30 Tukholmaan... :)
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja rane »

Antti kirjoitti: Jos joku vielä tosiaan jotain epäilee, niin katsokaa tallenteita ja tutkikaa sydäntänne.
näin se menee, hyvin lausuttu.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja pesku »

Voimakaksikkoa Tapsaa ja Anttia ja omantienkulkijaa KaSTownia komppaan.

edit: kirotusvihre
Viimeksi muokannut pesku, 11.05.2013 7:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Rover
Born To Run
Viestit: 15
Liittynyt: 21.01.2013 15:03

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Rover »

Olin C3-katsomossa rivillä 1. Siinä oli Brucen ja bändin seuraamisen ohella mukava välillä seurata, miten oheishenkilöstö toimi. Kameraa käyttänyt nainen tiesi tasan tarkkaan miten toimia. Häntä auttaneet miehet samoin. He tiesivät etukäteen milloin Bruce siirtyy mihinkin paikkaan salissa. Olin noin 15 metrin päässä, kun Bruce poimi rap-pojan mukaansa. Minusta se näytti sellaiselta toiminnalta, että se ei todellakaan ollut sattumaa.

Tähän kohtaan haluan sanoa, että se rap-osuus oli todella koskettava.
Näin ja tunsin selvästi, että yleisö lähelläni koki samoin.

Olen pahoillani: en todellakaan halua särkeä kenenkään illuusiota, mutta kerron sen minkä itse olen omin silmin nähnyt.
Avatar
Judanssi
Gypsy Biker
Viestit: 953
Liittynyt: 09.01.2013 13:59
Paikkakunta: Hyvinkää DC

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Judanssi »

Rover kirjoitti: En todellakaan halua särkeä kenenkään illuusioita, mutta kerron sen minkä itse olen omin silmin nähnyt.
Pahus... nyt varmaan paljastuu sekin, että se ekan illan Dancing in the Dark fani olikin amerikkalainen näyttelijätär, joka vihaa Brucea ja diggaa Justin Bieberiä. Sen verran hyvät fyrkat sai, että suostui yhden illan tanssimaan Turussa ;)
When I die I don’t want no part of heaven, I would not do heaven’s work well
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
Vastaa Viestiin