Bussiaikataulut yms. käytännön asiat

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Drifter
Born To Run
Viestit: 19
Liittynyt: 22.01.2013 20:01

Re: Bussiaikataulut yms. käytännön asiat

Viesti Kirjoittaja Drifter »

mmaaskol kirjoitti:Tervehdys!

Tässä Busseihin liittyvää infoa.

Mikäli haluaa mennä jo aiemmin HK Areenalle, niin suosittelen linjan 32 käyttöä, kannattaa jäädä pois Artukaisten kiitotien pysäkillä (no 1522), siitä on kävelymatkaa 430 m. Lisäksi kohtuullisen lähelle tulevat bussit 12 ja 61, sekä ympyrälinja 99 joka ei kulje keskustan kautta.

Olen saanut järjestettyä aikatauluihin hieman Bruce lisää :P , joten toivottavasti saadaan niihin hyvin porukkaa.
Laittakaahan sana kiertämään!

T: Mika M
Pääseekö linja 32:lla myös keskustaan päin, jos joutuu päivän aikana HK Areenalta tulemaan takaisin päin?
Teenagediplomat
Born To Run
Viestit: 41
Liittynyt: 02.04.2013 19:28

Re: Bussiaikataulut yms. käytännön asiat

Viesti Kirjoittaja Teenagediplomat »

Miten paikat jaetaan kentälle? Onko siellä joku "golden circle" höpötys vai meneekö se vaan niin että ensimmäiset paikalla olevat pääsevät parhaille paikoille??
Sköt om dig
Avatar
mmaaskol
Born To Run
Viestit: 32
Liittynyt: 12.01.2013 22:41

Re: Bussiaikataulut yms. käytännön asiat

Viesti Kirjoittaja mmaaskol »

Drifter kirjoitti:
mmaaskol kirjoitti:Tervehdys!

Tässä Busseihin liittyvää infoa.

Mikäli haluaa mennä jo aiemmin HK Areenalle, niin suosittelen linjan 32 käyttöä, kannattaa jäädä pois Artukaisten kiitotien pysäkillä (no 1522), siitä on kävelymatkaa 430 m. Lisäksi kohtuullisen lähelle tulevat bussit 12 ja 61, sekä ympyrälinja 99 joka ei kulje keskustan kautta.

Olen saanut järjestettyä aikatauluihin hieman Bruce lisää :P , joten toivottavasti saadaan niihin hyvin porukkaa.
Laittakaahan sana kiertämään!

T: Mika M
Pääseekö linja 32:lla myös keskustaan päin, jos joutuu päivän aikana HK Areenalta tulemaan takaisin päin?

Hei!
Kyllä pääsee, klo 8.00 - 17.00 busseja keskustaan menee 20 min välein. Sitä ennen ja jälkeen hieman harvemmin.
Pysäkkikohtaiset aikataulut löytyvät täältä: http://turku.seasam.com/nettinaytto/web" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Keskustaan päin menevän bussipysäkin numero on 1523.
T: Mika
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Bussiaikataulut yms. käytännön asiat

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Teenagediplomat kirjoitti:Miten paikat jaetaan kentälle?
Pittijonotus jononumeroineen.
Teenagediplomat
Born To Run
Viestit: 41
Liittynyt: 02.04.2013 19:28

Re: Bussiaikataulut yms. käytännön asiat

Viesti Kirjoittaja Teenagediplomat »

Liisa S kirjoitti:
Teenagediplomat kirjoitti:Miten paikat jaetaan kentälle?
Pittijonotus jononumeroineen.
kiitos kiitos
Sköt om dig
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Bussiaikataulut yms. käytännön asiat

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Tämä on upea juttu että foorumin henkilöiden kesken hoituu kaikki jutut, kuten nyt myös Turun joukkoliikenteenkin puljaus faneja palvelevaksi erittäin järkeväksi liikennöinniksi HK-Areenan ja keskustan välillä.

Kiitos Mika! ;-)
Avatar
Antti
Lucky Man
Viestit: 475
Liittynyt: 11.01.2013 13:19

Re: Bussiaikataulut yms. käytännön asiat

Viesti Kirjoittaja Antti »

Upeata toimintaa, kiitos Mikalle! Minä ja ystäväni viski-Mara ainakin ajetaan Turussa bussilla!
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Bussiaikataulut yms. käytännön asiat

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Antti kirjoitti:Upeata toimintaa, kiitos Mikalle! Minä ja ystäväni viski-Mara ainakin ajetaan Turussa bussilla!
Ja tämäkin on hienoa että molemmat Turun joukkoliikenteeseen varatut ylimääräiset kuskitkin ilmoittavat palveluksistaan foorumilla! Iso peukku!
Avatar
Antti
Lucky Man
Viestit: 475
Liittynyt: 11.01.2013 13:19

Re: Bussiaikataulut yms. käytännön asiat

Viesti Kirjoittaja Antti »

Taapsa kirjoitti:
Antti kirjoitti:Upeata toimintaa, kiitos Mikalle! Minä ja ystäväni viski-Mara ainakin ajetaan Turussa bussilla!
Ja tämäkin on hienoa että molemmat Turun joukkoliikenteeseen varatut ylimääräiset kuskitkin ilmoittavat palveluksistaan foorumilla! Iso peukku!
Eipä mitään, kaikkien pitää kantaa kortensa kekoon! (Mara muuten pyysi varmistamaan, että eihän Turussa mitään alkolukkoja ole busseihin asenneltu?)
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Bussiaikataulut yms. käytännön asiat

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Antti kirjoitti:
Taapsa kirjoitti:
Antti kirjoitti:Upeata toimintaa, kiitos Mikalle! Minä ja ystäväni viski-Mara ainakin ajetaan Turussa bussilla!
Ja tämäkin on hienoa että molemmat Turun joukkoliikenteeseen varatut ylimääräiset kuskitkin ilmoittavat palveluksistaan foorumilla! Iso peukku!
Eipä mitään, kaikkien pitää kantaa kortensa kekoon! (Mara muuten pyysi varmistamaan, että eihän Turussa mitään alkolukkoja ole busseihin asenneltu?)
Mun käsitykseni mukaan mitä tuossa selvittelin, niin kuski saa käydä Alkossa reitin varrella koska haluaa, ja kaikki lukot on auki keikan ajan 7-8.5. joten ei mitään hätää senkään suhteen, hyvä näin että teidänkin apunne varmistui, kiitos avustanne!
Vastaa Viestiin