Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2694
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja shannoon »

tässä hesa 1: http://www.youtube.com/watch?v=zuekutapAcU" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; kyllähän sitä on pitäny aika puusilmä olla jos ei ole valkosia rättejä nähny ;) :)
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Yucca
Factory
Viestit: 609
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Lappeenranta - njet parkering

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja Yucca »

shannoon kirjoitti:kyllä siellä ekalla keikalla oli ihan hyvin niitä valkosia rättejä ilmassa, olin siellä redzone-alueella tsiigaas http://www.youtube.com/watch?v=hVbUg_ajH88" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
tokalla en huomioinut kun olin aika edesssä kattomassa, ja istumakatsomon sinisistä en ossoo sannoo

edit: heh ja just huomasin et video on hesa kakkoselta
No olihan noita näköjään joitakin. Eipä tosiaan jäänyt mieleen. Kai sitä tuli ajateltua, että onpa paljon flunssasta sakkia liikkeellä, kun nenäliinat heiluu.
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Mut eikös olis hienoo jos katsomoihin saatais muodostettua vaikka toka biisin aikaan toiselle puolen kirjaimet ESB ja toiselle suomen ja usan liput ;) Vaatis jokusen riisin kopiopaperia......vai onko A4 liian pieni tähän tarkotukseen.... tässähän jo ihan innostuu :P
Mari-Ann
Growin' Up
Viestit: 90
Liittynyt: 11.01.2013 11:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja Mari-Ann »

Kaikille valotikut jotka naksautetaan ekan encoren kohdalla. Toivotetaan Bruce ja bändi takaisin valomerellä. Okei, taidanpa jättää tämän ideoinnin paremman mielikuvituksen omaaville. :oops: Mahtavia ideoita siellä sun täällä! Ei meinaa ehtiä kaikkea edes lukeakaan. Ihanan innovatiivista porukkaa! :D
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Mari-Ann kirjoitti:Kaikille valotikut jotka naksautetaan ekan encoren kohdalla. Toivotetaan Bruce ja bändi takaisin valomerellä. Okei, taidanpa jättää tämän ideoinnin paremman mielikuvituksen omaaville. :oops: Mahtavia ideoita siellä sun täällä! Ei meinaa ehtiä kaikkea edes lukeakaan. Ihanan innovatiivista porukkaa! :D
Mä tykkään tästä :D
Lasse
Lucky Man
Viestit: 487
Liittynyt: 11.01.2013 11:10

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Anneli kirjoitti:Mut eikös olis hienoo jos katsomoihin saatais muodostettua vaikka toka biisin aikaan toiselle puolen kirjaimet ESB ja toiselle suomen ja usan liput ;) Vaatis jokusen riisin kopiopaperia......vai onko A4 liian pieni tähän tarkotukseen.... tässähän jo ihan innostuu :P

A4:lla näyttää tältä

Kuva
Viulut soittaa tiitaa tiitaa
Avatar
anu
Growin' Up
Viestit: 89
Liittynyt: 11.01.2013 11:53
Paikkakunta: Loimaa

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja anu »

Ehdottomasti THL-huivi ja sini-valkoinen :D
No Surrender
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Mari-Ann kirjoitti:Kaikille valotikut jotka naksautetaan ekan encoren kohdalla. Toivotetaan Bruce ja bändi takaisin valomerellä. Okei, taidanpa jättää tämän ideoinnin paremman mielikuvituksen omaaville. :oops: Mahtavia ideoita siellä sun täällä! Ei meinaa ehtiä kaikkea edes lukeakaan. Ihanan innovatiivista porukkaa! :D

Löysinhän mä tän viestin lopultakin. Mä vaan ajattelin saisko tää valotikku kannatusta, mä meinaan saisin noita tikkuja frendiltä. isommankin määrän jos tarvetta löytyy.. Kaupassa noi ei mitään hirveän halpoja, nää on hieman vanhentuneita niin kaikki ei toimi enään niin kun kuuluisi, mä yhtä pussia testasin ja 10 tikusta toimi kumminkin 8.. Mä en ole puhunut hinnasta mitään mut luultavasti ei hirveän montaa euroa koko laatikko tulisi maksamaan, ja laatikossa kumminkin on useampi sata.. Eli raahaanko mä noi mukanani turkuun ja jaan halukkaille? :D
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja heikki o »

41 shots kirjoitti:
Mari-Ann kirjoitti:Kaikille valotikut jotka naksautetaan ekan encoren kohdalla. Toivotetaan Bruce ja bändi takaisin valomerellä. Okei, taidanpa jättää tämän ideoinnin paremman mielikuvituksen omaaville. :oops: Mahtavia ideoita siellä sun täällä! Ei meinaa ehtiä kaikkea edes lukeakaan. Ihanan innovatiivista porukkaa! :D

Löysinhän mä tän viestin lopultakin. Mä vaan ajattelin saisko tää valotikku kannatusta, mä meinaan saisin noita tikkuja frendiltä. isommankin määrän jos tarvetta löytyy.. Kaupassa noi ei mitään hirveän halpoja, nää on hieman vanhentuneita niin kaikki ei toimi enään niin kun kuuluisi, mä yhtä pussia testasin ja 10 tikusta toimi kumminkin 8.. Mä en ole puhunut hinnasta mitään mut luultavasti ei hirveän montaa euroa koko laatikko tulisi maksamaan, ja laatikossa kumminkin on useampi sata.. Eli raahaanko mä noi mukanani turkuun ja jaan halukkaille? :D
Tytär oli just ihan innoissaan valotikuista viime sunnuntaina - One Directionin keikalla.

Ok, ehkä mä en vaan ymmärrä huiveja ja tikkuja yms., vaan ne kuuluvat mielestäni teineille. (Tässä ei sitten ollut mitään henkilökohtaista kenenkään mielipiteitä kohtaan ja samoin mun kantaani saa arvostella ihan vapaasti)
Riku
Photographer
Viestit: 841
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Tästä vähän mallia yleisön osallistumiseen

Viesti Kirjoittaja Riku »

heikki o kirjoitti:Tytär oli just ihan innoissaan valotikuista viime sunnuntaina - One Directionin keikalla.
No mitäs mieltä sä olit?

...valotikuista tai keikasta tai keikkalippujen hinnoista?
Vastaa Viestiin